Przetargi.pl
Wykonanie siłowni zewnętrznej w ramach zadania: Modernizacja stadionu miejskiego w Serocku.

Miasto i Gmina Serock ogłasza przetarg

  • Adres: 05-140 Serock, Rynek 21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7828805 , fax. 022 7827499
  • Data zamieszczenia: 2012-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Serock
    Rynek 21 21
    05-140 Serock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7828805, fax. 022 7827499
    REGON: 01557011900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie siłowni zewnętrznej w ramach zadania: Modernizacja stadionu miejskiego w Serocku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Dostawę i montaż na już przygotowanym terenie zlokalizowanym w Serocku przy ul. Pułtuskiej (Stadion Miejski) 6 zestawów siłowni zewnętrznej: 1. Biegacz+Orbitrek+Pylon, 2. Drabinka z drążkiem+Podciąg nóg+Pylon, 3. Ławka+Prostownik pleców+Pylon, 4. Twister+wahadło, 5. Prasa nożna+Wioślarz+Pylon, 6. Wyciąg górny+Wyciskanie siedząc+Pylon 7. Ławki bez oparcia - 2 szt, 8. Kosz na śmieci - 1 szt. 9. Przygotowanie regulaminu korzystania z siłowni w formie tablicy montowanej w podłożu. Wszystkie zastosowane dla celów montażu stopki i oparcia muszą być wykonane ze stali nierdzewnej. Wszystkie elementy siłowni zewnętrznej muszą: posiadać certyfikaty zgodności z najnowszą normą bezpieczeństwa PN-EN 1176-1:2009, odległości pomiędzy elementami ruchomymi urządzeń a stałymi powinny być większe niż 23 cm, urządzenia powinny być wyposażone w ograniczniki, które uniemożliwią nadmierne wychylenie się elementów wahających się powyżej 50 stopni, posiadać amortyzatory na elementach swobodnie opadających, być montowane do fundamentów min. 30cm. pod nawierzchnią docelową, kolorystyka urządzeń: szaro - zielona, wykonane ze stali nierdzewnej, odpornej na warunki atmosferyczne i próby zniszczenia, malowane farbami proszkowymi epoksydowymi. Montaż urządzeń do podłoża na fundamentach prefabrykowanych. Uwaga! Montaż wszystkich urządzeń nastąpi na placu już przygotowanym - załącznik graficzny, plac oznaczony Nr 5 - który posiada następującą konstrukcję: nawierzchnia polimerowa gr. 15mm, podbudowa beton zbrojony (siatka 10x10cm fi 12mm) B20 - 20cm, kruszywo łamane - tłuczeń - gr. 20cm. Należy w wycenie oferty przewidzieć konieczność rozbiórki w miejscach montażu oraz odtworzenie całości nawierzchni polimerowej, tj. ok. 92m?. Przykładowy opis urządzeń, wymiary i dane techniczne stanowią załączniki do niniejszej siwz. Wszystkie materiały budowlane w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty bezpieczeństwa wystawione przez producentów i być fabrycznie nowe. W trakcie realizacji inwestycji oraz podczas odbioru zadania, wykonawca zobowiązuje się do: 1. Rozpoczęcia i zakończenia robót w terminach uzgodnionych w niniejszej umowie. 2. Wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno- budowlanymi oraz normami. 3. Pozyskania i dostawy na plac budowy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących wykonanie robót. 4. Zapewnienia materiałów , spełniających wymogi art. 10 ustawy z dnia 27 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z póź. zm.). 5. Ochrony mienia i przestrzegania przepisów BHP, p.poż i sanitarnych. 6. Nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy. 7. Utrzymania ogólnego porządku na placu budowy, na terenie bezpośrednio przylegającym do placu budowy , a także uporządkowanie terenu budowy nie później niż w terminie odbioru końcowego. 8. Zagospodarowania terenu robót, ustawienia i utrzymania zaplecza budowy oraz jego późniejsza likwidacja. Załatwienia spraw formalnych z eksploratorami mediów i zainstalowania na własny koszt dla potrzeb budowy i rozbiórki liczników zużycia wody i energii oraz ponoszenia kosztów ich zużycia do czasu bezusterkowego odbioru końcowego. 9. Wykonania wszelkich robót przygotowawczych. 10. Zabezpieczenia przed zniszczeniem lub uszkodzeniem na skutek prowadzonych robót a w szczególności środków transportu wykonawcy i dostawców istniejącej zieleni, obiektów, nawierzchni, urządzeń , uzbrojenia Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt niezwłocznej naprawy wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy, wobec osób trzecich, na ternie robót oraz poza terenem. 11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo wszystkich osób, które znajdują się na terenie budowy. 12. Informowania Zamawiającego o przebiegu robót i branie udział w organizowanych przez Zamawiającego naradach koordynacyjnych, czynnościach odbiorowych, komisjach przeglądów gwarancyjnych i innych 13. Zgłaszania inspektorowi nadzoru inwestorskiego do sprawdzenia i odbioru roboty ulegające zakryciu bądź zanikające, itp. 14. Przedstawienie na każdy wniosek inspektora nadzoru inwestorskiego certyfikatów, aprobat technicznych itp. dla materiałów, które będą używane do wykonania przedmiotu umowy. 15. Przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy. 16. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym dołączenie do niej kompletnych certyfikatów, aprobat użytych do wykonania przedmiotu umowy . Uwaga! Użyte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia symbole firm i znaki towarowe należy traktować wyłącznie jako opis technologii i parametrów technicznych materiałów. Wykonawcy swobodnie mogą stosować materiały i technologie przy zachowaniu określonych parametrów równoważnych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.serock.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach