Przetargi.pl
Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łabunie w ramach projektu "Rozwiązanie problemów gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Łabunie" realizowanego przez Gminę Łabunie

Gmina Łabunie ogłasza przetarg

  • Adres: 22437 Łabunie, ul. Zamojska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 113 019 , fax. 846 113 026
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabunie
    ul. Zamojska 50
    22437 Łabunie, woj. lubelskie
    tel. 846 113 019, fax. 846 113 026
    REGON: 53801800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.labunie.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łabunie w ramach projektu "Rozwiązanie problemów gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Łabunie" realizowanego przez Gminę Łabunie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w miejscowości Łabunie w ulicach: Górna, Gminna Parkowa, Długa, Zamojska, Kościelna, Orzechowa, oraz części miejscowości Wólka Łabuńska, gmina Łabunie Roboty wchodzące w zakres zamówienia dotyczą: a) wykonania pomiarów geodezyjnych, wytyczenia sieci kanalizacyjnej przed rozpoczęciem robot oraz inwentaryzacje powykonawcza, b) wykonania robót ziemnych c) wykonania montażu i demontażu zabezpieczeń wykopów, d) zabezpieczenie skrzyżowań z istniejącym uzbrojeniem terenu na czas realizacji zadania, e) wykonania przejść pod przeszkodami terenowymi metodą przewiertu, wykonania odwodnienia wykopów dla potrzeb prowadzenia robót ziemnych, f) wykonania robót montażowych rurociągów, g) wykonania robót montażowych sieciowych oraz przydomowych przepompowni ścieków, h) badania wykonanych robót Ponadto Wykonawca obowiązany jest zapewnić nadzór geologiczny nad prowadzonymi robotami Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Wykonanie przyłączy w układzie grawitacyjnym oraz sieci kanalizacji w układzie grawitacyjno – tłocznym w skład której wchodzi: a) kanały grawitacyjne PVC 200 o długości 7 687,o mb, b) kanały grawitacyjne PE 100RC 200 o długości 724,5 mb. c) kanały ciśnieniowe PE 90 o długości 634,0 mb. d) kanały grawitacyjne PVC 160 o długości 2 206 mb. e) kanały grawitacyjne PE 100 RC o długości 68,0 mb. f) kanały ciśnieniowe PE 50 o długości 195,5 mb. g) studnie kanalizacyjne Ø 1000 w liczbie 238 szt. h) studnie kanalizacyjne Ø 600 w liczbie 26 szt. i) studnie kanalizacyjne Ø 425 w liczbie 132 szt. j) pompownie sieciowe Ø 1200 w liczbie 2 szt. k) pompownie przydomowe w liczbie 2 szt. Wszystkie roboty ziemne należy wykonać mechanicznie oraz ręcznie w pobliżu obiektów kubaturowych oraz przy kolizjach z uzbrojeniem podziemnym jak m.in.: kable energetyczne, telefoniczne, światłowodowe oraz przewody wodociągowe, a w szczególności gazociągi. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z warunkami technicznymi oraz projektem. Przekroczenia dróg krajowej i powiatowych oraz innych dróg wykonać przewiertem w rurach osłonowych stalowych wg parametrów projektu technicznego. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia przy opracowywaniu wyceny robót kosztów związanych z przywróceniem terenu do stanu sprzed rozpoczęcia robót budowlanych, w tym odbudowę zniszczonych nawierzchni utwardzonych. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac w sposób umożliwiający dostępność dla osób z niepełnosprawnościami w zakresie przejazdu/dojazdu do nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest w ramach zadania do wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz kompletu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie 3. Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają: 1) Projekt wykonawczy „Projekt kanalizacji sanitarnej (opis)– załącznik nr 9 do SIWZ 2) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 10 do SIWZ 3) Dokumentacja Geotechniczna ustalająca warunki gruntowo – wodne w rejonie budowy: kanalizacji sanitarnej – załącznik nr 11 do SIWZ 4) Przedmiar robót – załącznik nr 12 do SIWZ- materiały pomocnicze. Zakres prac obejmuje również inne prace konieczne do wykonania zamówienia nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7do SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu – także w dokumentacji projektowej służącej do opisu przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych, znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne („lub równoważne” – art. 29 ust 3 ustawy pzp). Dotyczą one wszystkich elementów / składników opisu przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu, które są wymagane od wykonawcy. Zamawiający przygotowując opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu wskazał wszystkie znane mu przypadki i w każdym z nich podał zasady oceny rozwiązań równoważnych. Jeżeli wykonawca stwierdzi / zauważy, analizując opis przedmiotu zamówienia, że nie są to wszystkie przypadki, prosi się wykonawcę, aby niezwłocznie/przed terminem składania ofert przekazał zamawiającemu tą informację wskazując to w zapytaniu dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia i zasad oceny rozwiązań równoważnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących form: - w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 97 9644 1075 2011 0070 0027 0032 w Powiatowym Banku Spółdzielczym w Zamościu : z adnotacją: "wadium –Wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Łabunie" - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 3. Kopię dowodu uiszczenia wadium w formie pieniężnej Zamawiający zaleca dołączyć do oferty 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna powinno być załączone w oddzielnej kopercie do oferty w formie oryginału. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 7. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w siwz, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami siwz. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wprowadza żadnego opisu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej ( http://www.labunie.com.pl ) informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 4 dotyczy każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej. INNE DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY (nie wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016, poz. 1126) ETAP SKŁADANIA OFERT: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączona jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie. (jeśli dotyczy) 3. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich potencjału technicznego, kadrowego lub finansowego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy). ETAP PO DOKONANIU OCENY OFERT: 1. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca musi w takim przypadku załączyć zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań np. kart urządzeń, kart katalogowych, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, dokumentację techniczną rozruchową urządzeń (DTR),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach