Przetargi.pl
Wykonanie serwisu internetowego zgodnego z wytycznymi Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz Biuletynu Informacji Publicznej wraz z usługami: hostingową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia i przeniesieniem materiałów merytorycznych na nową stronę internetową i BIP.

Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, ul. Niecała 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 5725240, 5725094 , fax. 0-82 5724043
  • Data zamieszczenia: 2013-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy we Włodawie
    ul. Niecała 2 2
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. 0-82 5725240, 5725094, fax. 0-82 5724043
    REGON: 11025935900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.wlodawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie serwisu internetowego zgodnego z wytycznymi Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz Biuletynu Informacji Publicznej wraz z usługami: hostingową na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia i przeniesieniem materiałów merytorycznych na nową stronę internetową i BIP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie serwisu internetowego zgodnego z wytycznymi Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz Biuletynu Informacji Publicznej Wymogi konieczne dotyczące wykonania serwisu: - Strona internetowa powinna zostać wykonania w oparciu o technologie Zend FrameWork - Biuletyn Informacji Publicznej powinien zostać wykonany w oparciu o technologie Zend Framework -Wspólny CMS dla Serwisu internetowego i Biuletynu Informacji Publicznej (możliwość wprowadzania informacji na dwie strony jednocześnie) - Technologia wykonania strony PHP, HTML wykorzystując bazę danych MySql - Strona powinna być dostosowana do standardu WCGA 2.0 oraz wytycznymi Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej Wykaz modułów obowiązkowych: - Integracja ofert pracy z oprogramowaniem Syriusz Std. i prezentacja ofert na stronie urzędu, wbudowany program automatycznie aktualizujący oferty pracy względem Syriusza bez konieczności ręcznego umieszczania plików xml z możliwością wyboru ofert pracy przekazywanych na stronę, - Wydruk fiszek ofertowych do zamieszczenia na tablicach ogłoszeń urzędu. System powinien umożliwić wydrukowanie ofert Pracy w postaci formatu A5 oraz A4. Oferta powinna być drukowana względem danych zawierających się w bazie danych. System musi obowiązkowo dostosowywać drukowanie oferty w taki sposób aby nie przekroczyć wymaganego rozmiaru jednej strony - Moduł wyskakujące okienka prezentujący ważne informacje dla Urzędu. Użytkownik powinien mieć możliwość samodzielnego zarządzania systemem okienek wyskakujących. Dodatkowo wymagane jest aby administrator systemu mógł przydzielić uprawnienia konkretnej grupie użytkowników, którzy będą mieli dostęp do wyżej wymienionego modułu - Moduł tłumaczący stronę www na język angielski, niemiecki, francuski, rosyjski, włoski. Tłumaczenie ma się odbywać przy wykorzystaniu translatora Google. - Integracja statystyk bezrobocia z oprogramowaniem Syriusz Std. i graficzna prezentacja tych statystyk na stronie, oraz w postaci tabel według poszczególnych działów zawartych w plikach DBF. System ma działać w oparciu o technologie AJAX. Ponadto użytkownik ma mieć możliwość samodzielnego decydowania o tym jakie dane statystyczne mają się pojawiać na stronie. - System redaktorski umożliwiający tworzenie oddziałów redaktorskich w celu sprawniejszego zarządzania witryną oraz podległymi użytkownikami. Administrator przydziela uprawnienia dla użytkowników, którzy to stają się redaktorami. Następnie redaktorzy ustalają kto pod nich podlega. System automatycznie ma rozpoznawać artykuły zredagowane i niezredagowane a także przydzielać je do konkretnej grupy użytkowników przypisanych do właściwych redaktorów. -Wyświetlanie ofert pracy na ekranach umieszczonych w siedzibie urzędu (bez konieczności posiadania dedykowanego systemu komercyjnego). Administrator systemu ma mieć możliwość uruchomienia modułu ofert Pracy na minimum 50 monitorach jednocześnie według odpowiedniej konfiguracji. Administrator decyduje ile ofert Pracy wyświetla się na stronie głównej. Dodatkowo powinna znaleźć się opcja umożliwiająca wyświetlenie komunikatów na ekranie głównych pod ofertami Pracy. W przypadku dłuższych komunikatów system ma elastycznie dostosować tekst do ekranu np.: poprzez dynamiczne slidery. Administrator systemu musi mieć możliwość przydzielania praw dostępu do wyżej opisywanego modułu dla konkretnej grupy użytkowników w konkretnych przedziałach czasowych - Wersja kontrastowa strony z możliwością poruszania się przy pomocy samej klawiatury. Strona ma być dostosowana do standardów WCGA. Ponadto oddana strona ma przejść poprawnie audyt przeprowadzony przez stowarzyszenie INGEGRACJA. - Możliwość wysyłania wniosków poprzez zaprojektowany system e-formularzy. Formularz powinien zawierać komórki walidowane przez system. Moduł powinien sortować odpowiednie zapytania do konkretnej grupy użytkowników zadeklarowanych przez system. - Konstruktor CV- możliwość stworzenia CV przez stronę internetową oraz jego zapisania w pliku do późniejszej edycji lub wydruku. Użytkownik powinien mieć możliwość samodzielnego budowania CV według własnej wizji. Niedopuszczalne jest stosowane sztywnych formularzy czy też kreatorów. - Newsletter powinien informować osoby bezrobotne, pracodawców o ofertach Pracy, formach aktywizacji, aktualnościach i wydarzeniach. Moduł newslettera musi mieć możliwość wypisania się przez formularz. - Galeria do prezentacji zdjęć z wydarzeń organizowanych przez Urząd. Użytkownik ma możliwość utworzenia wielu galerii na wielu podstronach. Galerie powinny być przechowywane w taki sposób aby w przyszłości można było wykorzystać je na innych podstronach bez konieczności tworzenia od nowa. Każde umieszczane zdjęcie musi być automatycznie kompresowane przez system. - Panel pracodawcy. Pracodawca aby złożyć ofertę Pracy musi na początku przejść proces rejestracji w systemie. Wpisywane dane muszą być walidowane w czasie rzeczywistym. Weryfikacja konta odbywa się przez wysłanie linku z kodem aktywacyjnym. Ponadto administrator systemu może ręcznie aktywować konto. Administrator systemu ma wgląd do listy pracodawców oraz stanu ich obecnego konta. Panel musi być czytelny i przedstawiać między innymi takie dane jak termin rejestracji w systemie, status konta (aktywne, nieaktywne) obecnie nadesłane oferty Pracy, oraz wgląd do wszystkich danych podstawowych pracodawcy. Administrator systemu decyduje jacy użytkownicy CMS będą mieli dostęp do bazy pracodawców. - Składanie oferty Pracy Online. Pracodawca po założeniu konta otrzymuje dostęp do elektronicznego formularza, który ma być zgodny z formularzem oferty Pracy przygotowanym przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej. Pracodawca podając np. nazwy zawodów czy też miejsce wykonywania Pracy powinien korzystać ze słowników ministerialnych. Każde pole powinno być w odpowiedni sposób walidowane aby nie dopuścić do złożenia błędnej oferty Pracy. - Kalendarium wydarzeń w urzędzie. Kalendarz wyświetla wydarzenia i aktualności w postaci animowanej. Po najechaniu na daną datę użytkownik widzi jakie wydarzenia będą miały miejsce bądź odbyły się w danym dniu. Podczas dodawania aktualności czy też wydarzenia przez użytkownika systemu należy sprecyzować takie pola jak data dodania i data publikacji. - Przeglądanie plików PDF np. publikacji, informatorów, broszur urzędu na stronie, - Wyszukiwarka treści na stronie - Moduł form aktywizacji. Moduł ma być w pełni zgodny z wytycznymi Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Kreator form aktywizacji musi zawierać wszystkie pola i komórki niezbędne do prawidłowego oznaczenia danej formy aktywizacji. Formy aktywizacji przechowywane są odrębnej tabeli baz danych. Formy aktywizacji powinny być automatycznie przydzielone do konkretnej grupy podstron zajmujących się tematyką formy aktywizacji. Jeżeli nie ma takiej możliwości to system sam powinien zaproponować użytkownikowi systemu że należy dodać ręcznie formę aktywizacji do określonej zakładki. Moduł form aktywizacji musi być powiązany z modułem przechowującym wiadomości archiwalne i bieżące według wytycznych Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. - Moduł pliki do pobrania. Do każdej zakładki można utworzyć nieskończenie wiele kategorii plików o dowolnej nazwie. System ma działać dynamicznie i początkowo wyświetlać jedynie kategorie plików bez wyświetlania ich zawartości. Po najechaniu w daną kategorie powinny się pojawić docelowe załączniki do pobrania. Kategorie plików muszą być przetrzymywane w taki sposób aby można było z nich skorzystać na innych podstronach bez konieczności ponownego tworzenia kategorii. - Wersje szablonów. Strona internetowa ma zawierać szablony graficzne (Boże narodzenie, Wielkanoc, Żałobna) - Czytniki kodów QR. Każda nowo utworzona zakładka powinna mieć generowany kod QR który jest linkiem danej podstrony. - Wersja mobilna na telefony komórkowe. Wersja mobilna strona powinna się dostosować do wybranego urządzenia. Szerokość strony musi być przeskalowana do szerokości wyświetlacza. - Interaktywna książka telefoniczna. Użytkownik CMS samodzielnie zarządza wpisami w książce telefonicznej. Można tworzyć nowe działy oraz personalizować kontakty. - Rezerwacja terminu spotkania w Urzędzie. Moduł umożliwia osobie bezrobotnej umówienie się na wizytę w urzędzie Pracy poprzez wirtualny kalendarz. Kalendarz zintegrowany jest CMS pracownika urzędu Pracy. - Generator Map Google pozwoli użytkownikowi na utworzenie interaktywnej mapy do wskazanej zakładki. System ma być prosty w użyciu a wygenerowanie mapy ma się sprowadzać do uzupełnienia kliku pól. - System pozycjonowania SEO. CMS ma być tak skonstruowany aby móc wypozycjonować w wyszukiwarkach Google każdą podstronę na odpowiednie frazy. Moduł Biuletynu Informacji Publicznej: - Aktywny rejestr zmian z poglądem wcześniejszych prac nad treścią, - System redaktorski z możliwością rozbudowy o kolejne działy, - Moduł przetargowy umożliwiający tworzenie przetargów przy pomocy gotowego kreatora, - Wyszukiwarka zamówień publicznych powinna umożliwiać sortowanie przetargów i ogłoszeń według daty, rodzaju zamówienia, branży, - System Zarządzania treścią powinien być zintegrowany z Systemem Zarządzania Treścią strony internetowej, - Możliwość edycji strony głównej Biuletynu Informacji Publicznej, Wykaz usług wchodzących w skład wykonania serwisu internetowego: - Elektroniczna pomoc techniczna Online 24 godziny / h minimum 1 rok z podaniem kosztów utrzymania na następny rok. - Telefoniczna pomoc techniczna od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 minimum 1 rok z podaniem kosztów utrzymania na następny rok. - Aktualizacje serwisu, dodatki, poprawki minimum 1 rok z podaniem kosztów utrzymania na następny rok. Usługa hostingowa na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia. - Usługa hostingowa powinna być na terenie Polski i spełniać wymogi odnośnie warunków technicznych dla Biuletynu Informacji Publicznej. - Kopie zapasowe tworzone co 12 godzin, - Wsparcie techniczne z usługodawcą hostingowym 24 h/ dobę - Gwarancja dostępności strony internetowej 99% - Transfer bez limitu danych, - Ilość kont pocztowych minimum 999. - Minimalna ilość baz danych 20 - Pojemność serwera minimum 50GB. Usługa przeniesienia materiałów merytorycznych na nową stronę internetową Przeniesienie wszystkich materiałów merytorycznych ze strony http://www.pup.wlodawa.pl oraz http://pup.wlodawa.ibip.pl - BIP Urzędu na nowy serwis internetowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.wlodawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną