Przetargi.pl
Wykonanie serii map parków krajobrazowych województwa wielkopolskiego wraz z kampanią informacyjno-dystrybucyjną oraz przygotowaniem i uruchomieniem portalu internetowego

Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-739 Poznań, Plac Wolności 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 65 54 650 , fax. 61 65 54 652
  • Data zamieszczenia: 2013-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Parków Krajobrazowych Województwa Wielkopolskiego
    Plac Wolności 18 18
    61-739 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 65 54 650, fax. 61 65 54 652
    REGON: 63049902600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpkww.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie serii map parków krajobrazowych województwa wielkopolskiego wraz z kampanią informacyjno-dystrybucyjną oraz przygotowaniem i uruchomieniem portalu internetowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie serii map parków krajobrazowych województwa wielkopolskiego wraz z kampanią informacyjno-dystrybucyjną oraz przygotowaniem i uruchomieniem portalu internetowego. 1. Wykonanie i dostawa cyklu map 13 parków krajobrazowych województwa wielkopolskiego (na podstawie materiałów własnych Wykonawcy oraz materiałów dostarczonych przez Zamawiającego), w tym: - przygotowanie projektu graficznego publikacji (treść kartograficzna, tekst, zdjęcia i ilustracje, korekta), - przygotowanie do druku, - druk, - przekazanie Zamawiającemu (wraz z ostatnią mapą cyklu wydawniczego) 13 ostatecznych projektów publikacji - map parków krajobrazowych województwa wielkopolskiego w formie elektronicznej według specyfikacji: a) plik w formacie Corel Draw X3 b) plik w formacie JPG w rozdzielczości min. 300 DPI, paleta kolorów CMYK; c) plik w formacie JPG w rozdzielczości min. 300 DPI, paleta kolorów RGB, d) mapy w pliku otwartym w formacie Corel Draw X3. A) Parametry merytoryczne treści kartograficznej map: a) Skala wyjściowa opracowania - 1:50 000. Skala docelowa uzależniona będzie od wielkości przedstawianego parku. b) Przygotowywane mapy powinny ukazywać obecny stan faktyczny przedstawianego terenu, z uwzględnieniem form użytkowania terenu, obiektów topograficznych i turystycznych oraz granic administracyjnych. c) Legenda do map powinna być wykonana w języku polskim i angielskim. d) Awersy przygotowanych publikacji powinny zawierać mapę danego parku krajobrazowego wraz z legendą. e) Dla Parku Krajobrazowego Dolina Baryczy, Przemęckiego Parku Krajobrazowego oraz Pszczewskiego Parku Krajobrazowego arkusz mapy powinien obejmować całą powierzchnię parku, również poza terenem województwa wielkopolskiego. W przypadku Nadgoplańskiego Parku Tysiąclecia arkusz mapy powinien obejmować obszar całego jeziora Gopło wraz z ustanowionymi na jego terenie formami ochrony przyrody: niezależnymi dwoma parkami krajobrazowymi w województwach: wielkopolskim oraz kujawsko-pomorskim, a także rezerwatem przyrody Nadgoplański Park Tysiąclecia. f) Dla Parku Krajobrazowego Promno awers przygotowywanej publikacji oprócz mapy obszaru parku powinien zawierać również: mapę krajobrazową województwa wielkopolskiego z naniesionymi granicami parków krajobrazowych, mapę administracyjną województwa wielkopolskiego z naniesionymi granicami parków krajobrazowych oraz mapę podziału fizycznogeograficznego województwa wielkopolskiego (wg Kondrackiego) z naniesionymi granicami parków krajobrazowych. g) Rewersy przygotowanych publikacji powinny zawierać opisy walorów przyrodniczych, kulturowych i krajobrazowych danego parku krajobrazowego oraz reklamę instytucji wskazanej /wskazanych przez Partnera przedsięwzięcia - Wydawcę dziennika Polska Głos Wielkopolski. h) Ilustracją treści opisowych na rewersach przygotowanych publikacji będą własne materiały zdjęciowe dostarczone przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zastąpienia fotografii proponowanych przez Wykonawcę zdjęciami ze zbiorów własnych. i) Wykonawca we własnym zakresie nada publikacjom własne numery ISBN. B) Parametry realizacji poligraficznej: - format B2 brutto (24 x 12 cm po złożeniu), - druk 4+4 kolor, - papier o gramaturze 80 g, kreda silk, - nakład 45 tys. sztuk (dla mapy każdego z 13 parków krajobrazowych województwa wielkopolskiego). C) Wykonawca z chwilą podpisania przez obie strony protokołu końcowego przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wykonanych publikacji. Przeniesienie autorskich praw majątkowych następuje bez obowiązku zapłaty dodatkowego wynagrodzenia. D) Dostawa map 13 parków krajobrazowych województwa wielkopolskiego, w tym: - dostawa części nakładu do siedziby Zamawiającego: Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 4,5 tysiąca egzemplarzy każdej z map z cyklu do siedziby Zamawiającego najpóźniej na 2 dni przed dniem dystrybucji mapy jako dodatku do dziennika Polska Głos Wielkopolski. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 500 kompletów cyklu map do siedziby Zamawiającego w formie kompletów w opakowaniu zbiorczym (każde opakowanie zbiorcze zawierać będzie 13 różnych map parków krajobrazowych województwa wielkopolskiego) najpóźniej na 2 dni przed dniem dystrybucji ostatniej mapy cyklu jako dodatku do dziennika Polska Głos Wielkopolski. Wykonawca wraz z ofertą przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt opakowania zbiorczego do kompletu map. - dostawa części nakładu do miejsca wskazanego przez partnera przedsięwzięcia - Wydawcę dziennika Polska Głos Wielkopolski - Drukarnia Prasowa Polskapresse, Skórzewo, ul. Malwowa 158, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć 40 tysięcy egzemplarzy każdej z map z cyklu do miejsca wskazanego przez Partnera przedsięwzięcia - Wydawcę dziennika Polska Głos Wielkopolski - Drukarnia Prasowa Polskapresse, Skórzewo, ul. Malwowa 158, najpóźniej na 2 dni przed dniem dystrybucji mapy jako dodatku do dziennika Polska Głos Wielkopolski. 2. Przeprowadzenie kampanii informacyjno-dystrybucyjnej obejmującej: A) Dystrybucję 40 tysięcy egzemplarzy każdego tytułu serii jako bezpłatnego dla czytelnika dodatku do dziennika Polska Głos Wielkopolski, w okresie od 25 września do 6 listopada 2013 r. Harmonogram dystrybucji powinien stanowić element promesy wydawcy dziennika Polska Głos Wielkopolski przedstawionej przez Wykonawcę jako element oferty. B) Kampanię marketingowo-informacyjną. Wykonawca przeprowadzi kampanię marketingowo-informacyjną, wspierającą dystrybucję publikacji. Kampania ma na celu popularyzację wiedzy na temat ochrony przyrody i środowiska oraz walorów przyrodniczych, kulturowych i krajobrazowych parków krajobrazowych województwa wielkopolskiego oraz upowszechnienie wiedzy o projekcie i jego produktach na terenie województwa wielkopolskiego. Zamawiający oczekuje przedstawienia Oświadczenia Wykonawcy, zawierającego: - syntetyczny opis (maksimum dwie strony A4) proponowanych przez Wykonawcę działań marketingowo-informacyjnych, wspierających dystrybucję publikacji i mających na celu popularyzację wiedzy na temat ochrony przyrody i środowiska oraz walorów przyrodniczych, kulturowych i krajobrazowych parków krajobrazowych województwa wielkopolskiego oraz upowszechnienie wiedzy o projekcie i jego produktach na terenie województwa wielkopolskiego, - informację o mediach o zasięgu regionalnym, w których zostanie przeprowadzona kampania marketingowo-informacyjna (prasa, radio, telewizja) wraz z określeniem liczby powtórzeń (emisji) materiału w tych mediach oraz liczby odbiorców, do których Wykonawca dotrze przy pomocy planowanej kampanii marketingowo-informacyjnej. 3. Przygotowanie i uruchomienie portalu internetowego. W ramach zamówienia Wykonawca przygotuje portal internetowy zawierający 13 interaktywnych map parków krajobrazowych województwa wielkopolskiego o podkładzie topograficznym zgodnym z wersją papierową. Portal powinien być przygotowany w nowoczesnej stylistyce aktywnych okienek. Do portalu Wykonawca dostarczy system CMS (system przeznaczony do obsługi, dodawania i zmian treści multimedialnych), przygotuje instrukcję użytkowania oraz obsługi, przeprowadzi szkolenia pracowników oraz nada im uprawnienia do zarządzania treściami na stronie (Administratora, Super administratora oraz użytkownika standardowego). Portal powinien mieć strukturę otwartą z możliwością dodania zakładek. Mapa powinna zawierać funkcje: powiększania, pomniejszania, przesuwania, wyszukiwania z listy, wyszukiwania z nazwy, wyświetlania szczegółów (opis i zdjęcia), dodatkowo mapa powinna posiadać funkcje umożliwiające wyświetlanie poszczególnych warstw takich jak na przykład: obiekty turystyczne, szlaki turystyczne (piesze, rowerowe, konne, kajakowe, ścieżki edukacyjne). Wykonawca dostarczy wszystkie warstwy mapy w formie plików *.shp Wykonawca zapewni prawidłowe funkcjonowanie serwisu. Cały portal wraz z mapą powinien być wykonany w takiej technologii, aby umożliwić użytkownikom poprawne wyświetlanie na urządzeniach mobilnych, gdzie powinny działać poprawnie wszystkie funkcje. Proponowane jest wykorzystanie standardu REST oraz utrzymanie zgodności z konwencją Web 2.0 dla budowy serwisów internetowych. W ramach wdrożenia Wykonawca udostępni serwery, na których będzie zainstalowane i utrzymywane oprogramowanie, przy założeniu że serwery będą dostępne w sieci Internet. Wytworzone oprogramowanie musi prawidłowo działać w przeglądarkach internetowych oraz urządzeniach mobilnych (tablet, smartphone) z zainstalowanymi na nich systemami operacyjnymi Android, Apple iOS, Windows Phone. System CMS powinien być zabezpieczony pod kątem ochrony przed atakami sieciowymi. Podstawowe wymagania niefunkcjonalne (techniczne): Obsługa kodowania znaków zgodnie z Unicode - UTF-8. Obsługa kodowania stron zgodne z standardami W3C minimum: HTML wersja 4, XHTML 1.0, CSS2. Obsługa języka JavaScript 1.8 i nowszych w przeglądarkach urządzeń klienckich dla serwisu CMS. Do przechowywania danych zastosowanie serwera bazy danych SQL. Do korzystania z systemu wymagane jest połączenie z siecią Internet, a do komunikacji powinien być użyty protokół HTTP 1.1, zaś tekstowe informacje przekazywane między aplikacjami mobilnymi i serwerem powinny wykorzystywać specyfikację JSON. Wersja językowa polska i angielska pod kątem łatwego rozszerzania na następne wersje językowe. Pozycjonowanie systemu, automatyczne generowanie przyjaznych adresów URL dla obsługi SEM.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość przedstawionego opracowania kartograficznego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zpkww.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach