Przetargi.pl
Wykonanie ścieżek z oświetleniem i zagospodarowaniem zieleni we wschodniej części Parku Południowego

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości 49
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2013-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 00051592200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie ścieżek z oświetleniem i zagospodarowaniem zieleni we wschodniej części Parku Południowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie ścieżek z oświetleniem i zagospodarowaniem zieleni we wschodniej cz. Parku Południowego. Zadanie przewidziane do wykonania w bieżącym roku jest II ETAPEM rozpoczętych prac w roku 2012. Zakres prac określony jest w dokumentacji technicznej pn.: 1. Projekt architektoniczny, konstrukcyjny, zieleni 2. Projekt drogowy wraz z odwodnieniem, 3. Projekt elektryczny, Powyższe opracowania - biuro wiodące: Pracownia Grzegorz Ratajski Architekt Tychy ul. Biblioteczna 11/8A - w maju 2012 r. 1. Dla części architektonicznej pozostało wykonanie zakresu małej architektury tj. dostawa i montaż ławek, koszy na śmieci i tablicy informacyjnej. 2. Projektowane zagospodarowanie zieleni ujęte w projekcie architektonicznym będzie obejmowało: - wykonanie trawników sianych wzdłuż deptaków północnego, południowego, placu centralnego wraz z posadzeniem róż okrywowych 313 szt. i 910 szt. bukszpanu drobnolistnego w rabatach południowego deptaka, - posadzenie osłon ławek z grabu pospolitego w ilości 600 szt. - posadzenie drzew liściastych wzdłuż deptaków w ilości 26 szt. Zamawiający zmienia gatunek drzew z platan klonolistny na dąb szypułkowy - pozostałe nasadzenia zgodnie z projektem przy czym zakres nasadzeń nie obejmuje przesadzenia 5 szt dębów szypułkowych i 200 szt krzaków berberysowych. Roboty związane z zagospodarowanie zieleni ujęte są w projekcie architektonicznym, oraz wykazane w pomocniczym przedmiarze robót. 3. Dla części drogowej pozostaje do wykonania między innymi: - rozbiórka istniejącej ścieżki z betonu asfaltowego, - przebudowa połączenia z parkingiem hali sportowej i kościoła, - demontaż krawężnika prowizorycznego dużego koła przy pomniku, - dokończenia chodnika dużego koła placu centralnego, - wykonanie deptaka cz. północna łącząca plac centralny z parkingiem przy hali sportowej, - wykonanie deptaka łączącego plac centralny z chodnikiem przy parkingu kościoła pw. Bł. Karoliny - wykonanie fundamentów pod lampy, ławki, kosze na śmieci, - wykonanie odwodnienia powierzchniowego z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej z wykonaniem studzienek, wpustów. Zamawiający dopuszcza zastosowanie kostki chodnikowej betonowej innego producenta pod warunkiem zgodności jej wymiarów, kolorów i faktury z kostką już zabudowaną . Roboty należy wykonać zgodnie z projektem autorstwa f-my WILBUD usługi Inżynieryjno - Budowlane z maja 2012 r Tychy wraz z pomocniczym przedmiarem. 4. Dla części elektrycznej pozostało do wykonania: - połączenie i uzupełnienie kabla zasilającego lampy oświetleniowe (obecnie kabel zasila oświetlenie pomnika), - montaż 17 szt. słupów oświetleniowych z oprawami, - montaż instalacji uziomów, - wykonanie pomiarów i sprawdzeń, - roboty związane z przebudową oświetlenia ze słupami i oprawami, Roboty wykonać zgodnie z projektem opracowanym w kwietniu 2012 r przez P.U.H. ELMAX Jan Żywicki Tychy wraz z pomocniczym przedmiarem robót. Uwagi ogólne : Po zakończeniu wszystkich robót Wykonawca wykona inwentaryzację geodezyjną powykonawczą i w kartuję ją do zasobów geodezyjnych na swój koszt oraz przekaże ją w trzech egzemplarzach Zamawiającemu. Wszystkie materiały odpadowe winny zostać zutylizowane na koszt wykonawcy. Do wykonania zadania należy stosować wyłącznie materiały posiadające atesty, aprobaty techniczne, certyfikaty i dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Dokumentacja Projektowa, Specyfikacje Techniczne oraz dodatkowe dokumenty przekazane przez Inwestora Wykonawcy stanowią część zlecenia, a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak jakby zawarte były w całej dokumentacji. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązująca kolejność ich ważności: - Dokumentacja projektowa, - Specyfikacje techniczne. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w dokumentach przetargowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Inwestora, który dokona odpowiednich zmian lub poprawek. Wykonawca będzie prowadził roboty w sposób bezpiecznych i uniemożliwi dostęp osób postronnych do miejsca robót poprzez ogrodzenie miejsc robót oraz umieszczenie tablic informujących o braku przejścia na wlotach ścieżek. Roboty budowlane należy wykonywać pod nadzorem osoby uprawnionej. Wykonawcy przedmiotu projektu zobowiązani są do przestrzegania: - Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 (Dz.U.nr 75, poz. 690, z 2002 r. z późniejszymi zmianami) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26.09.1997 (Dz.U.nr 129, poz. 844, z 1997 r., z późniejszymi zmianami) w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. - Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz.U z 2010 r Nr 243 poz.1623 z późniejszymi zmianami, - warunków zawartych w decyzji o pozwolenie na budowę nr 432/2012 z dnia 4 lipca 2012 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium - 18 000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100 PLN)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umtychy.pl/zamowienia-publiczne/jednostki-organizacyjne-urzedu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach