Przetargi.pl
Wykonanie schodów zewnętrznych z sali wykładowej na patio budynku „A” CIOP-PIB w Warszawie

Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-701 Warszawa, ul. Czerniakowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 613 46 19, 623 36 98 , fax. 22 623 36 93
  • Data zamieszczenia: 2020-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czerniakowska 16
    00-701 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 613 46 19, 623 36 98, fax. 22 623 36 93
    REGON: 18046000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciop.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie schodów zewnętrznych z sali wykładowej na patio budynku „A” CIOP-PIB w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie schodów zewnętrznych z sali wykładowej na patio budynku „A” CIOP-PIB w Warszawie przy ul. Czerniakowskiej 16. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.:  prace przygotowawcze, w tym rozbiórka fragmentu nowej nawierzchni patio i podokienników w oknach balkonowych,  usunięcie roślin kolidujących z wykonaniem studni fundamentowych,  przełożenie kraty ściekowej i przykanalika w fosie przy budynku,  wykonanie studni fundamentowych,  wykonanie żelbetowych schodów zewnętrznych,  montaż okładzin granitowych i podokienników kamiennych,  montaż balustrad ze stali nierdzewnej (schody, okna balkonowe – portfenetr),  ułożenie płyt chodnikowych ze spadkiem do kraty ściekowej w fosie przy budynku,  odtworzenie nawierzchni patio i terenu zielonego na skarpie fosy,  uporządkowanie terenu. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie: 1) ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, w skład którego wchodzi: a) Projekt budowlany pt. „Rozbudowa budynku biurowego CIOP-PIB w zakresie wykonania schodów zewnętrznych jako wyjścia z sali wykładowej na patio”; b) Projekt wykonawczy; c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; d) Przedmiar robót; 2) z pozwoleniem na budowę (wymagany będzie dozór i prowadzenie dziennika budowy przez Kierownika budowy), 3) z przepisami prawa budowlanego. Projekt zakłada wykonanie schodów zewnętrznych przy jednym z okien balkonowych, zaś pozostałe okna zostaną zabezpieczone balustradami (okno balkonowe typu „portfenetr”). Zamawiający informuje, że z uwagi na głębokie posadowienie fundamentów budynku należy dostosować głębokości posadowienia projektowanych fundamentów pod schody zewnętrzne do fundamentów istniejącego budynku. W projekcie, ze względu na utrudniony dostęp do terenu budowy zastosowano studnie fundamentowe. Schody należy wykonać w konstrukcji żelbetowej, wykończyć płytami granitowymi o grubości min. 3 cm (wykończenie antypoślizgowe, mrozoodporne), układane na klej mrozoodporny na płycie schodów i podestu. Balustrady schodów jak i okien balkonowych, wykonane będą ze stali nierdzewnej z profili okrągłych i prętów poziomych. W oknach balkonowych, po demontażu istniejących podokienników z blachy stalowej malowanej proszkowo, należy wykonać nowe parapety kamienne z granitu o grubości min. 3 cm, ułożonych ze spadkiem. Z uwagi na istniejącą infrastrukturę budowa schodów zewnętrznych wymaga przebudowy (przełożenia) przykanalika kanalizacji deszczowej o średnicy 150 mm i przesunięcia kraty wpustowej o ok. 225 cm oraz przeprofilowaniu ścieku z płyt betonowych (w istniejącej fosie) z zapewnieniem prawidłowego spływu wód opadowych w kierunku wpustu. Istniejący przykanalik i krata wpustowa kolidują z projektowanymi studniami fundamentowymi. Do demontaży jest ok. 3,75 m przykanalika, a do odtworzenia w nowej lokalizacji ok. 6,40 m. Po zakończeniu prac budowlanych należy doprowadzić teren patio i przylegające tereny do stanu pierwotnego. Roboty budowlane ingerujące w elewację budynku wymagają odtworzenia istniejącego stanu z uwagi na fakt, że elewacja budynku objęta jest gwarancją wykonania robót budowlanych. Zamawiający udostępni Wykonawcy dokumentację powykonawczą termomodernizacji budynku, w celu ustalenia zastosowanych materiałów wykończeniowych (grubość izolacji termicznej, rodzaj tynku zewnętrznego i numeru koloru). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 7, 7a, 7b, 7c do SIWZ. Zaleca się Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej w budynku Zamawiającego, w uzgodnionym terminie z Panem Markiem Słodkowskim – Z-cą Kierownika Działu Zaopatrzeniowo-Gospodarczego, tel. (22) 623 46 18 lub 601 954 107. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na okres minimum 24 miesięcy na wykonanie przedmiotu zamówienia. Na dostawę fabrycznie nowych elementów obowiązuje gwarancja producenta. Wykonawca zobowiązany jest stosować wyłącznie materiały nowe, dopuszczone do obrotu w Polsce, zgodnie z odpowiednimi przepisami i normami. W szczególności materiały te powinny spełniać wymogi wynikające z przepisów ustawy - Prawo budowlane. Dla każdego z materiałów użytych przy realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, aprobaty, zaświadczenia, oświadczenia o zgodności produktu z Polskimi Normami, karty gwarancyjne i inne dokumenty potwierdzające ich jakość. Przekazanie Zamawiającemu tych dokumentów nastąpi w trakcie procedury końcowego odbioru wykonania zamówienia. Uwaga: Zamawiający informuje, że wszędzie tam, gdzie Wykonawca w projekcie pomocniczo wskaże pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) wyrobów budowlanych i urządzeń lub wskaże normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty, Zamawiający dopuszcza oferowanie na etapie realizacji wyrobów budowlanych, urządzeń lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych do opisanych. Powyższe ma miejsce pod warunkiem, że te wyroby budowlane, urządzenia i rozwiązania „równoważne” zagwarantują realizację robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, projektami budowlanymi i przedmiarami, jak również zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, opisywanego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia ono wymagania określone przez Zamawiającego. 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę Koordynatora robót, odpowiedzialnego za prawidłową realizację zamówienia. Do zadań osoby pełniącej funkcję Koordynatora należało będzie w szczególności udzielanie natychmiastowej pomocy, jeśli pojawią się wątpliwości lub trudności przy realizacji robót. Koordynator będzie udzielał Zamawiającemu wszelkich informacji związanych z organizacją wykonywanych robót. W każdej sytuacji, gdy powstanie potrzeba przekazania uwag, wyjaśnienia wątpliwości, czy złożenia reklamacji, Koordynator dostępny będzie osobiście lub telefonicznie. W trakcie realizacji zamówienia, w każdym przypadku powzięcia wiadomości o braku respektowania zatrudnienia na umowę o pracę, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, jeżeli miejscem świadczenia jest siedziba Zamawiającego. 3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenia lub dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności:  dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie,  datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób,  rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 4. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we Wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach