Muzeum Historii Żydów Polskich ogłasza przetarg
- Adres: 00-157 Warszawa, ul. Anielewicza 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4710300 , fax. 22 4710398
- Data zamieszczenia: 2013-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Żydów Polskich
ul. Anielewicza 6 6
00-157 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4710300, fax. 22 4710398
REGON: 14031376200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jewishmuseum.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie rozbudowy oraz integracji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w siedzibie Muzeum Historii Żydów Polskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie rozbudowy oraz integracji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) w siedzibie Muzeum Historii Żydów Polskich, ze szczególnym uwzględnieniem: 1) zakupu i dostawy niezbędnego sprzętu i materiałów do wykonania systemu SSWiN, 2) wykonania montażu, instalacji i integracji zgodnie z opracowanym projektem, 3) wykonania dokumentacji powykonawczej zintegrowanego systemu SSWiN, 4) przeprowadzenia cyklu trzech szkoleń w zakresie zarządzania, obsługi i eksploatacji systemu SSWiN. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania wizji lokalnej na terenie siedziby Muzeum przed upływem terminu składania ofert. Wizja lokalna winna odbywać się w dni robocze w godzinach 9-17 po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. W celu ustalenia terminu wizji należy skontaktować się z Panem Arturem Sterkowiczem tel. 600 472 870,e-mail: asterkowicz@jewishmuseum.org.pl Jednocześnie informujemy, że w czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał żadnych wyjaśnień dotyczących zamówienia, odsyłając Wykonawców do przewidzianego ustawą Prawo zamówień publicznych trybu udzielania wyjaśnień treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Z uwagi na fakt, że prace będą wykonywane w czynnym obiekcie, prowadzenie ich będzie możliwe wyłącznie w godzinach od 08.00 do 20.00. 4. Wszystkie materiały i urządzenia dostarczone i użyte przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe i nie używane. 5. Parametry techniczne materiałów i wyrobów muszą być zgodne z wymaganiami podanymi w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia i muszą odpowiadać wymaganiom obowiązujących Polskich Norm (PN) oraz przepisom dotyczącym instalacji okablowania strukturalnego, jak i wymaganiom określonym przez producentów instalowanych urządzeń. 6. W cenie oferty Wykonawca uwzględni trzy, trwające po minimum 8 godzin każde, szkolenia dla pracowników firmy świadczącej usługi ochrony obiektu oraz wytypowanych pracowników Zamawiającego (łącznie dla nie więcej niż 20 osób pracujących w systemie 3 - zmianowym) w zakresie obsługi urządzeń, systemów, stanowiących przedmiot zamówienia i wyda, nie później niż do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, pisemne potwierdzenie o odbytym szkoleniu przez tych pracowników. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351200001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jewishmuseum.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana systemu BMS w TWR Wrocław
Dodano: 2016-07-07 - Dostawa i montaż systemu kontroli kluczy oraz dostawa urządzeń biurowych i ekranów projekcyjnych
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa wraz z montażem urządzeń zabezpieczenia technicznego do Urzędu MON, nr sprawy 20/ZP/16
Dodano: 2016-05-05 - Rozbudowa systemu zabezpieczenia w części adaptowanej budynku biurowego zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Królewskiej 27 - w tym telewizji przemysłowej, kontroli dostępu oraz systemu alarmowego
Dodano: 2016-02-09 - Zakup systemu typu centralny dziennik zdarzeń dla systemów UKNF
Dodano: 2015-12-03 - Rozbudowa systemu zabezpieczenia w części adaptowanej budynku biurowego zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Królewskiej 27 - w tym telewizji przemysłowej, kontroli dostępu, systemu alarmowego oraz wyposażenia w urządzenia rejestrujące obraz i dźwięk pokoju konferencyjnego
Dodano: 2015-11-03 - Rozbudowa systemu zabezpieczenia w części adaptowanej budynku biurowego zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Królewskiej 27 - w tym telewizji przemysłowej, kontroli dostępu, systemu alarmowego oraz wyposażenia w urządzenia rejestrujące obraz i dźwięk pokoju konferencyjnego
Dodano: 2015-10-21 - Dostawa wraz z montażem urządzeń zabezpieczenia technicznego do Urzędu MON, nr sprawy 46/ZP/15
Dodano: 2015-09-22 - Dostawa systemu deponowania kluczy
Dodano: 2015-06-03 - Zakup i montaż urządzeń teletechnicznych niezbędnych do zapewnienia bezpieczeństwa pacjentów i mienia Szpitala, w modernizowanej części budynku A-Wschód Szpitala w ramach realizacji zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego.
Dodano: 2015-04-30