Przetargi.pl
Wykonanie rozbudowy (nadbudowy) Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu, przy ul. Ligi Polskiej 8 wraz z modernizacją istniejącego oddziału IV całodobowego

Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. Ks. Jerzego Popiełuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 87100 Toruń, ul. Ligi Polskiej
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 574 290 , fax. 566 574 290
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. Ks. Jerzego Popiełuszki
    ul. Ligi Polskiej 8
    87100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 574 290, fax. 566 574 290
    REGON: 87121917800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpotorun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie rozbudowy (nadbudowy) Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu, przy ul. Ligi Polskiej 8 wraz z modernizacją istniejącego oddziału IV całodobowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie rozbudowy (nadbudowy) Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu, przy ul. Ligi Polskiej 8 wraz z modernizacją istniejącego oddziału IV całodobowego. 2. Ogólne dane dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Nadbudowa budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu. 1) Ogólne założenia funkcjonalno-przestrzenne: - liczba projektowanych kondygnacji – 1. - wejście główne i podjazd do budynku – bez zmian. - układ sal pacjentów powtarza układ z niższych kondygnacji z niewielkimi zmianami; zmiany te występują również w trakcie środkowym. - dla zapewnienia lepszych warunków pacjentów w salach, poszerzono trakty zewnętrzne (wzdłuż ścian podłużnych), dzięki zwężeniu korytarzy. Uzyskana w ten sposób przestrzeń pozwala lepiej zagospodarować sale, w których przebywają pacjenci. 2) Opis funkcji pomieszczeń. Zgodnie z założeniem inwestora na zaprojektowanej kondygnacji znajdą się sale dla pacjentów, którzy zostaną przeniesieni z 1 piętra budynku sąsiedniego – Oddział IV, który będzie zmodernizowany i wyremontowany. Jednocześnie zwiększono liczbę łóżek z 25 (inne kondygnacje) do 37 – dzięki poszerzeniu sal. Zaprojektowano łącznie 12 sal pacjentów o zróżnicowanej wielkości, wynikającej z przyjętego wcześniej układu konstrukcyjnego i rozplanowania pomieszczeń na niższych kondygnacjach. 2.2. Modernizacja oddziału IV całodobowego. W ramach inwestycji inwestor zamierza zmodernizować część pomieszczeń na 1 piętrze w budynku sąsiednim (Oddział IV), które odpowiada poziomowi 2 piętra budynku nadbudowywanego. Kuchnia wraz z pomieszczeniami pomocniczymi, klatki schodowe, magazyn podręczny (przy klatce schodowej) pozostaje bez zmian. 3. Zakres branżowy robót do wykonania: 3.1. Roboty budowlane w zakresie rozbudowy (nadbudowy) i modernizacji Oddziału IV całodobowego. 3.1. Wewnętrzne instalacje elektryczne w zakresie rozbudowy (nadbudowy) i modernizacji Oddziału IV całodobowego. 3.2. Wewnętrzne instalacje sanitarne w zakresie rozbudowy (nadbudowy) i modernizacji Oddziału IV całodobowego. 3.3. Instalacje teletechniczne w zakresie rozbudowy (nadbudowy) i modernizacji Oddziału IV całodobowego, w szczególności: - systemu Sygnalizacji Pożarowej SSP, - instalacji okablowania strukturalnego LAN. - instalacji TV. 3.4. Wykończenie wewnętrzne, rozwiązania materiałowe, kolorystyka, elementy wyposażenia – wg zawartego w dokumentacji technicznej opisu technicznego do projektu wykonawczego. 4. Przedmiot zamówienia i zakres prac określa szczegółowo dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, informacja bioz oraz przedmiary robót. Dokumenty te zawierają w szczególności: 4.1. Projekt budowlany i wykonawczy w zakresie architektury i konstrukcji opracowany przez: Biuro Projektów architektury - Marek Ryczek, 87-100 Toruń, ul. Łazienna 4, stanowiący załącznik do SIWZ i zawierający m.in.: - w części dot. projektu budowlanego: uzgodnienia z EDF, Wodociągami, Sanepidem, PPOŻ, 18 plików rysunków, BIOZ, opis techniczny, wytyczne w zakresie modernizacji, wytyczne w zakresie rozbudowy, 2 rysunki konstrukcyjne, opis do projektu konstrukcyjnego nadbudowy. - w części dot. projektu wykonawczego: 21 plików rysunków, opis techniczny, 13 rysunków konstrukcyjnych, spis rysunków konstrukcyjnych. - 2 przedmiary robót (w części dot. nadbudowy i modernizacji). 4.1.1. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie architektury i konstrukcji opracowana przez: Biuro Projektów architektury- Marek Ryczek, 87-100 Toruń, ul. Łazienna 4, stanowiąca załącznik do SIWZ. 4.2. Projekt budowlany i wykonawczy w zakresie instalacji elektrycznych stanowiący załącznik do SIWZ i zawierający m.in.: - w części nadbudowy: w projekcie budowlanym – opis techniczny i rysunek, w projekcie wykonawczym – 2 obliczenia fotometryczne, opis techniczny, 3 rysunki. - w części modernizacji: w projekcie budowlanym – opis techniczny i rysunek, w projekcie wykonawczym – obliczenia fotometryczne, opis techniczny, 2 rysunki. - 2 przedmiary robót (w części dot. nadbudowy i modernizacji). 4.2.1. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie instalacji elektrycznych, stanowiąca załącznik do SIWZ; 4.3. Projekt budowlany i wykonawczy w zakresie instalacji sanitarnych, stanowiący załącznik do SIWZ i zawierający m.in.: - w części dot. projektu budowlanego: 8 plików rysunków, opis techniczny, - w części dot. projektu wykonawczego: 9 plików rysunków, opis techniczny. 4.3.1. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie instalacji sanitarnych, stanowiąca załącznik do SIWZ; - przedmiar robót (w części dot. nadbudowy i modernizacji). 4.4. Projekt wykonawczy w zakresie instalacji teletechnicznych, stanowiący załącznik do SIWZ i zawierający m.in.: - w części dot. projektu wykonawczego: 5 plików rysunków, opis techniczny, 2 przedmiary robót (w części dot. nadbudowy i modernizacji). 4.4.1. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót w zakresie instalacji teletechnicznych, stanowiąca załącznik do SIWZ. 5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w SIWZ, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót zgodnie z zobowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz z najwyższą starannością. Wykonawca przed złożeniem oferty (w celu prawidłowej oceny zakresu przedmiotu zamówienia oraz kosztów ryzyka) może zapoznać się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi i realizacyjnymi robót, aby uwzględnić je w wynagrodzeniu ryczałtowym. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym, nie stanowi wyłącznej podstawy wyceny i powinien być zweryfikowany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzanych zadań, wykonujących czynności fizyczne w zakresie przedmiotu umowy tj. roboty budowlane lub instalacyjne elementów składających się na przedmiot Umowy przez cały okres realizacji zamówienia, gdyż wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917). Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób podczas realizacji zamówienia, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust.3a ustawy Pzp oraz sankcję z tytułu niespełnienia tych wymagań – wg wzoru umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 60.000,00 zł. (sześćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium musi być wniesione do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający uzna za skuteczne wtedy, gdy kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć do oferty kserokopię jego przelewu. W przypadku wnoszenia wadium w innych niż „pieniądz” formach, wymagane jest załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w formie pisemnej opatrzonej podpisem osób upoważnionych do jego wystawienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa żadnego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca przedstawi ofertę na etapie jej składania zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ poprzez wypełnienie i podpisanie: 1) formularza „Oferta” (zalecaną treść formularza stanowi Zał. Nr 1 do SIWZ), 2) wstępnego oświadczenia w zakresie wskazanym w SIWZ, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (Zał. Nr 5 i 6 do SIWZ), 3) pełnomocnictw do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium we właściwej wysokości. Kwestie dotyczące obowiązku i zasad wniesienia wadium opisane są szczegółowo w rozdziale VI SIWZ. Inne wymagane dokumenty: 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu: 1) zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. 2.1. Zamawiający żądał będzie od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy (tego którego oferta zostanie najwyżej oceniona), przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia wymienionych w rozdziale II pkt. 3b ppkt 1/ SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt. 4) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i rozdziale II pkt 3b ppkt. 1/ SIWZ: 1) pkt 4 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4.1. Dokument, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 2 lit. b w/w rozporządzenia, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 7 ust. 1 w/w rozporządzenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Punkt 4.1. stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach