Przetargi.pl
Wykonanie rozbudowy, nadbudowy i przebudowy świetlicy wiejskiej we wsi Makowiska

Urząd Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 86-050 Solec Kujawski, ul. 23 Stycznia 7
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3871325 , fax. 052 3871253
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy
    ul. 23 Stycznia 7 7
    86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3871325, fax. 052 3871253
    REGON: 00052888200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.soleckujawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie rozbudowy, nadbudowy i przebudowy świetlicy wiejskiej we wsi Makowiska
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych zwiaazanych z rozbudową, nabdudową i przebudową świetlicy wiejskiej we wsi Makowiska zgodnie z dokumentacją budowlano-wykonawczą. Parametry przedmiotu zamówienia: powiierzchnia użytkowa 237,97 m2, powierzchnia zabudowy 313,94 m2, kubatura świetlicy 1280 m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000zl słownie: dziesięć tysięcy złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami, posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie; w zakresie robót budowlanych wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania( a jeżeli okres porowadzenia działalności był krótszy, w tym okresie) wykonali minimum dwa zadania o wielkości porównywalnej z przedmiotem zamówienia, dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia w tym; kadrą techniczną- kierownik Budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń ze stażem pracy min. 4 lata od uzyskania uprawnień, kierownik branży instalacyjnej z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieolnych,wentylacyjnych i gazowych, kierownik robót elektrycznych z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urzadzeń elektrycznych, dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót, posiadają polisę ubezpieczeniową OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, nie podlegają wykluczeniu z postępowanie na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświasdczenie zgodne z art. 22 ust 1 ustawy PZP, oświadczenie,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, zaświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami należnych podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wykaz kadry technicznej, którą dysponuje Wykonawca, przewidzianej do realizacji zamówienia wraz ze stosownymi uprawnieniami i przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego, wykoaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania robót odpowiadających wielkościa przedmiotowi zamówienia, polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.soleckujawski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach