Przetargi.pl
Wykonanie rozbudowy istniejącej Instalacji Sygnalizacji Alarmu Pożaru i Instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego w budynku G szpitala

Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-400 Otwock, ul. Konarskiego 13
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7794031 w. 477 , fax. 022 7794031 w. 477
  • Data zamieszczenia: 2010-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy
    ul. Konarskiego 13 13
    05-400 Otwock, woj. mazowieckie
    tel. 022 7794031 w. 477, fax. 022 7794031 w. 477
    REGON: 00029015600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie rozbudowy istniejącej Instalacji Sygnalizacji Alarmu Pożaru i Instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego w budynku G szpitala
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie rozbudowy istniejącej Instalacji Sygnalizacji Alarmu Pożaru i Instalacji Dźwiękowego Systemu Ostrzegawczego w budynku G szpitala ZNAK SPRAWY DZP/98/2010 Zakres zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę następujących urządzeń i wykonanie następujących prac: Pełna realizacja zadania wymaga wykonania następujących prac 1. Dostawa elementów systemu do rozbudowy istniejącego systemu SAP i DSO w budynku G szpitala - dostawa elementów systemu SAP - dostawa elementów systemu DSO - dostawa materiałów montażowych (przewody, listwy i koryta montażowe, rury montażowe itp.) 2. Wykonanie prac montażowych związanych z rozbudową istniejącego systemu SAP i DSO w budynku G szpitala - montaż tras kablowych - montaż urządzeń sterujących - montaż czujek - montaż sygnalizatorów i urządzeń alarmowych - podłączenie elementów systemu do central SAP i DSO - konfiguracja systemu - uruchomienie systemu - programowanie systemu zgodnie ze scenariuszami instrukcji ewakuacji - aktualizacja komunikatów głosowych DSO - wykonanie dokumentacji powykonawczej uzgodnionej z projektantem i rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń pożarowych - przekazanie do użytkowania - szkolenie użytkowników - szkolenie personelu technicznego odnośnie bieżącej konserwacji systemu Planowany termin realizacji zgodnie z harmonogramem robót budowlanych na budynku G szpitala: Zakończenie robót nie później niż do 30.04.2011 Prace należy wykonać w oparciu o następujące opracowania projektowe: 1. Projekt przebudowy Sali kinowej na blok operacyjny w budynku G w SPSK im. prof. Adama Grucy w Otwocku: Projekt instalacji teletechnicznych.(załącznik nr 9do siwz) 2. Projekt przebudowy Sali kinowej na blok operacyjny w budynku G w SPSK im. prof. Adama Grucy w Otwocku: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje teletechniczne. (załącznik nr 9) Typ zastosowanego sprzętu określa projekt techniczny systemu. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych elementów systemów SAP i DSO pod warunkiem spełnienia przez zaoferowane elementy wszystkich wymaganych w projekcie cech funkcjonalnych umożliwiających realizację założonego celu projektowego na wymaganym poziomie bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów przez zamawiającego. W przypadku zastosowania systemu innego niż wymagany w projekcie Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji proponowanego rozwiązania przez projektanta oraz wykonania projektu zamiennego uzgodnionego z projektantem projektu pierwotnego i inwestorem oraz zaopiniowanie projektu zamiennego przez rzeczoznawcę do spraw zabezpieczeń pożarowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453121008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesiena wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach