Przetargi.pl
Wykonanie rozbudowy CCTV na terenie Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii ogłasza przetarg

  • Adres: 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48222500130 , +48222737190
  • Data zamieszczenia: 2018-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
    Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48222500130 , +48222737190
    REGON: 36 92 67 361
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpit.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie rozbudowy CCTV na terenie Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbudowy CCTV na terenie Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii przy Placu Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie 2 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 35121000-8 – Urządzenia ochronne 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa 45000000-7 - Roboty budowlane 45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ – Program funkcjonalno-użytkowy rozbudowy systemu monitoringu. 4 Zamawiający informuje, że rysunki takie jak: rzut piwnic, parteru oraz pięter mają charakter poufny i nie mogą być udostępniane osobom innym niż wykonawcy. 5 W celu zachowania poufności informacji zawartych w rysunkach, o których mowa w pkt 2. 4 zamawiający na podstawie przepisu art. 37 ust. 6 ustawy, nie udostępnia ich na stronie internetowej. Wykonawcy w celu uzyskania dostępu do nich są zobowiązani złożyć do zamawiającego pisemny wniosek wraz z zobowiązaniem zachowania poufności uzyskanych informacji. Wzór wniosku i zobowiązania stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. Wniosek i zobowiązanie należy przekazać zgodnie z zasadami komunikacji określonymi w Rozdziale 18 SIWZ osobie uprawnionej do kontaktowania się z wykonawcami, o której mowa w pkt 18.7 SIWZ. W przypadku przekazywania wniosku faksem lub drogą elektroniczną musi on zawierać imię i nazwisko osoby wnioskującej oraz podpis tej osoby. 6.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy. 7. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający żąda, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), osoby na stanowiskach robotniczych wykonujące roboty (fizyczne) budowlane odpowiadające zakresowi określonemu w dokumentacji projektowej w zakresie instalacji i konfiguracji rozbudowywanego systemu. Osoby te będą otrzymywały świadczenia za pracę zgodnie z ustawą z dnia 22 lipca 2016 r. o zmianie ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1265 z późn. zm.). Powyższe nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Nie wypełnienie tego zobowiązania może skutkować rozwiązaniem umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę. 8. Minimalny okres gwarancji za wady do udzielenia jakiego zobowiązany jest wykonawca wynosi 36 miesięcy. 9. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Program funkcjonalno-użytkowy – za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o ile wykonawca wykaże w sposób nie budzący wątpliwości, iż spełniają one wymogi zamawiającego w stopniu nie mniejszym niż określone użytą przez Zamawiającego normą, aprobatą, specyfikacja techniczną lub systemem odniesienia. Rozwiązane równoważne musi odpowiadać wymaganiom przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35121000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1 Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ, 2 oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1 SIWZ, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ, 3 pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy, 4 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach