Przetargi.pl
Wykonanie rozbiórki budynku położonego w Poznaniu przy ul.Szamarzewskiego 29.

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych ogłasza przetarg

  • Adres: 60-770 Poznań, ul. Matejki 57
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8964800; 8694801 , fax. 061 8694809
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych
    ul. Matejki 57 57
    60-770 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8964800; 8694801, fax. 061 8694809
    REGON: 63969335600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie rozbiórki budynku położonego w Poznaniu przy ul.Szamarzewskiego 29.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie rozbiórki budynku położonego w Poznaniu przy ul.Szamarzewskiego 29. Przedmiot zamówienia wycenić należy zgodnie z projektem rozbiórki. Zajęcie dodatkowej powierzchni pasa chodnika wymaga uzyskania pozwolenia ZDM, które Wykonawca uzyska we własnym zakresie oraz pokryje wszelkie koszty z nim związane
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wraz z ofertą wadium w kwocie: 4.400,00 zł (słownie: cztery tysiące czterysta złotych 00/100). Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na konto Zamawiającego PKO BP I Oddział Poznań 16 10204027 0000 1702 0049 5275. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ustawy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca złoży ofertę. 2.Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania. 3.Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich 5 lat, min. 3 prace w zakresie rozbiórki tj. trzy budynki o kubaturze nie mniejszej niż 2 000,0 m3 każdy. 4.Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie budowlanym na kwotę nie mniejszą niż: 200 000,00 zł 5.Wykonawca musi w czasie trwania umowy dysponować 1 osobą mogącą wykonywać samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, w zakresie kierowania robotami budowlanymi. Wykonawca potwierdzi fachowość kadry odpisami uprawnień budowlanych stwierdzającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności: a. konstrukcyjno - budowlanej, 6.Wykonawca musi w czasie trwania umowy dysponować 1 osobą uprawnioną do kierowania robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych, zgodnie z §8, §13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150, poz. 1579).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. nr 2 do SIWZ) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oryginał dowodu wniesienia wadium. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. nr 3 do SIWZ), w tym odpisy uprawnień budowlanych stwierdzających prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności: a. konstrukcyjno - budowlanej, wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego / Lub wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 6.Przedstawienie wykazu obiektów zabytkowych, na których osoba kierowała pracami wraz z oświadczeniem inwestora, że dana osoba sprawowała funkcję kierownika prac lub przedłożenie innego dokumentu zgodnie z §8, §13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150, poz. 1579). 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje Inwestora + rekomendacje Konserwatora) (zał. nr 4 do SIWZ). 8.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9.Pełnomocnictwo w przypadku gdy oferta jest składana w imieniu Wykonawcy przez osobę, której umocowanie nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty . 12.10.Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkzl.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach