Przetargi.pl
wykonanie rozbiórki budynku Łaźni Duńskiej i budowa placu składowego na terenie znajdującym się pomiędzy nabrzeżem Duńskim , a istniejącym placem składowym oraz istniejącym placem składowym, a terenem należącym do Urzędu Morskiego.

Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-337 Gdynia, ul. Rotterdamska 9
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 627 40 36 , fax. 058 6274578
  • Data zamieszczenia: 2011-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Morskiego Portu Gdynia S.A.
    ul. Rotterdamska 9 9
    81-337 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 627 40 36, fax. 058 6274578
    REGON: 19192057700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.port.gdynia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: podmiot zarządzajacy portem morskim o podstawowym znaczeniu dla gospodarki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie rozbiórki budynku Łaźni Duńskiej i budowa placu składowego na terenie znajdującym się pomiędzy nabrzeżem Duńskim , a istniejącym placem składowym oraz istniejącym placem składowym, a terenem należącym do Urzędu Morskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórki budynku Łaźni Duńskiej oraz budowa placu składowego na terenie znajdującym się pomiędzy nabrzeżem Duńskim, a istniejącym placem składowym oraz istniejącym placem składowym, a terenem należącym do Urzędu Morskiego. 2.Zakres robót budowlanych ujęty jest w n/w projektach budowlanych i wykonawczych opracowanych przez konsorcjum firm: Lider Konsorcjum- L-CONCEPT Leszek Karasiński z siedzibą w Ustroniu i Partner Konsorcjum - SMART ARCHITEKCI z siedzibą w Zgorzelcu i obejmuje m.in.: 1) rozbiórkę dwukondygnacyjnego budynku Łaźni Duńskiej; 2) budowę placu składowego o nawierzchni betonowej; 3) przebudowę uzbrojenia podziemnego - sieci: a) wodno-kanalizacyjną, b) energetyczną, c) c.o., d) telekomunikacyjną. 3.Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określa n/w dokumentacja projektowa, z zastrzeżeniem ust. 4 niniejszego rozdziału: 1)projekt budowlany: a)część B- Projekt zagospodarowania terenu, b)część C- Projekt architektoniczno-budowlany- opis techniczny wyburzeń, c)część D- Projekt - instalacje sanitarne, d)część E - Projekt - instalacje elektryczne, e)część F- Informacja w sprawie ochrony bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, f)część G- Dokumentacja geotechniczna; 2)projekty wykonawcze: a)tom I - Projekt zagospodarowania terenu- branża architektoniczno-konstrukcyjna, b)tom II - branża drogowa, c)tom III - instalacje sanitarne, d)tom IV- instalacje elektryczne i teletechniczne; 3)tom V - przedmiar robót jako materiał pomocniczy; jeżeli w przedmiarze występują różnice w stosunku do dokumentacji projektowej, do wyceny należy przyjąć ilości wynikające z dokumentacji projektowej; 4)tom VII - specyfikacja techniczna. 4.W trakcie realizacji robót ujętych w dokumentacji projektowej, o której mowa w ust.3 należy uwzględnić wyszczególnione poniżej ograniczenia: 1)branża drogowa: należy wykonać zakres rzeczowy projektu budowlanego i wykonawczego z ograniczeniem wymiany istniejącej nawierzchni placu składowego tj. z 50% na 12%; 2)instalacje sanitarne -wodociąg: należy zrealizować cały zakres rzeczowy przewidziany projektem budowlanym i wykonawczym, a w szczególności likwidację przyłącza wodociągowego do rozbieranego budynku; 3)instalacje sanitarne- sieć c.o.: należy zrealizować cały zakres rzeczowy przewidziany projektem budowlanym i wykonawczym; 4)instalacje sanitarne - kanalizacja deszczowa: należy zrealizować zakres rzeczowy projektu budowlanego i wykonawczego z wyłączeniem następujących elementów: a) istniejące wpusty WPi na istniejącym placu pozostawić bez realizacji, b) pozostawić na istniejącym placu studnie kanalizacji deszczowej związane z rozbieranym budynkiem z jednoczesnym unieczynnieniem (zaślepieniem) ciągów kanalizacyjnych ciążących do tych studni; 5)instalacje elektryczne i teletechniczne - instalacje elektroenergetyczne: należy zrealizować zakres rzeczowy przewidziany projektem budowlanym i wykonawczym z wyłączeniem elementu jakim jest uporządkowanie sieci elektroenergetycznych zlokalizowanych w pasie rozbieralnym na krawędzi istniejącego placu wzdłuż nabrzeża Duńskiego; 6)instalacje elektryczne i teletechniczne- instalacje teletechniczne: a) zlikwidować studnię S1 zgodnie z projektem, b) wybudować nowe studnie S6 - zgodnie z projektem, c) wybudować nową studnię S4A w lokalizacji innej niż wskazana w projekcie, tj. na granicy placu po wyburzonym budynku, a istniejącym placem składowym w linii projektowanej kanalizacji teletechnicznej, d) wykonać dwa nowe przepusty z rur grubościennych PCV 110 od nowej studni S4A do S6 w zmienionej ilości ( było około 79mb; po zmianie lokalizacji studzienki S4A będzie około 35mb), e) wykonać wszystkie roboty związane z położeniem kabli i wykonaniem złącz zgodnie z projektem, f) studnię S2 i kanalizację teletechniczną ze studni S2-S3 w trakcie robót zabezpieczyć tak, by nie uległa uszkodzeniom w czasie robót rozbiórkowych. 5.Zakres przedmiotu umowy obejmuje również wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej m.in.: 1)geodezyjną inwentaryzację powykonawczą zarejestrowaną w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej - w 3-egz.; 2)pełną dokumentację powykonawczą zawierającą wszystkie zmiany (rysunki zamienne) wprowadzone w trakcie realizacji robót - po 3 egz. odrębnie dla każdej branży; 3)zestawienia wykonanych robót - 3 egz.; 4)dokumentację powykonawczą w formie elektronicznej: a) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w formacie dgn w układzie współrzędnych PUWG 2000, b) pomiar geodezyjny opracowany w dwg z obliczeniem powierzchni lub długości poszczególnych elementów nawierzchni drogowej wraz z zestawieniem wykonanych robót. 6.Szczególne warunki prowadzenia robót stanowiących przedmiot zamówienia; 1)pozwolenie na budowę Zamawiający dostarczy Wykonawcy przed zawarciem umowy; 2)zaplecze budowy zostanie wskazane Wykonawcy w dniu przekazania terenu budowy; 3)Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu przed zawarciem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji robót z podziałem na branże (zgodnie z podziałem wyszczególnionym w ust. 1 formularza oferty), uwzględniający warunki prowadzenia robót oraz wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu zamówienia z zaznaczeniem planowanego czasu, wartości i terminów ich wykonania. Harmonogram należy uzgodnić: a)ze służbami Zamawiającego, tj.: -Działem Budowli Hydrotechnicznych, -Działem Budowli Energetycznych i Wodnych, -Działem Budynków i Zaplecza Technicznego, -Działem Informatyki i Telekomunikacji; b)oraz Morskim Terminalem Masowym Gdynia Spółka z o.o. 4)Wykonawca sporządzi i dostarczy Zamawiającemu przed zawarciem umowy projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót uzgodniony: a)ze służbami Zamawiającego, tj.: - Działem Budowli Hydrotechnicznych, - Działem Nieruchomości; b)Morskim Terminalem Masowym Gdynia Spółka z o.o.; 5)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia cotygodniowych narad roboczych na budowie z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, MTMG Spółka z o.o, ( w razie konieczności ) projektantów. W związku z powyższym Wykonawca przygotuje pomieszczenie dostosowane do prowadzenia cotygodniowych narad dla ok. 10 osób; 6)przed przystąpieniem do robót we własnym zakresie i na swój koszt Wykonawca sporządzi dokumentację fotograficzną terenu budowy i obiektów sąsiadujących; 7)istniejący obiekt kubaturowy należy rozebrać do głębokości 1,5m poniżej rzędnej projektowanej nawierzchni; 8)Wykonawca zobowiązany jest prowadzić roboty w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia obiektów i infrastruktury, zlokalizowanych na terenie budowy i niepodlegających przebudowie oraz zlokalizowanych poza terenem budowy. W przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt do naprawy lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury; 9)Wykonawca zobowiązany jest prowadzić dokumentację fotograficzną z realizacji robót w odstępach dwutygodniowych, w ilości co najmniej 5 zdjęć w każdych dwóch tygodniach w formie zdjęć cyfrowych z istotnych powtarzalnych miejsc terenu budowy. Zdjęcia muszą być opisane (z automatycznym datownikiem) i zarchiwizowane w formacie cyfrowym na nośniku DVD lub CD. Odbitki powinny być wykonane w formacie 10x15 2 w 2-ch egz. ( łącznie z zapisem na DVD lub CD). 10)Wykonawca zapewni na swój koszt kompleksową obsługę geodezyjną wraz z operatem powykonawczym oraz obsługę geologiczną. Wyniki badań /stopnia zagęszczenia gruntu Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonywania robót technologicznych. Pomiary stopnia zagęszczenia gruntów należy na bieżąco sprawdzać, a wyniki przekazywać inspektorowi nadzoru ( dot. także robót podwykonawców); 11)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania tymczasowych przełączeń sieci w zależności od przyjętego etapowania realizacji robót; 12)Wykonawca na każdym etapie realizacji robót zapewni ciągłość dostawy mediów do odbiorców; 13)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia w trakcie realizacji robót odbioru wód opadowych i roztopowych oraz oświetlenia ciągów komunikacyjnych, którymi w poszczególnych etapach prowadzony będzie ruch pieszy i kołowy; 14)roboty polegające na przebudowie telekomunikacyjnych kabli miedzianych muszą być wykonane przed wyburzeniem budynku, ze względu na istniejący w nim węzeł, który zasila inne obiekty w sąsiedztwie; 15)wszystkie roboty wymagające przerw w eksploatacji kabli telekomunikacyjnych, należy co do szczegółów uzgodnić z Działem Informatyki i Telekomunikacji ZMPG S.A., natomiast co do terminów ich realizacji z Morskim Terminalem Masowym Gdynia Spółka z o.o. eksploatującym obiekty zasilane z tych kabli; 16)wszystkie kable nie ujęte w dokumentacji projektowej, a odkryte w czasie wykonywania robót ziemnych, należy traktować jako czynne i każdorazowo uzgadniać ich status z inspektorem nadzoru; 17)Wykonawca zobowiązany jest: a)na swój koszt zapewnić bezpieczną organizację ruchu kołowego i pieszego wraz z czytelnym i widocznym oznakowaniem oraz utrzymanie porządku na trasie tymczasowego objazdu na terenie prowadzonych robót, b)na swój koszt zabezpieczyć i utrzymywać wykopy, c)uzyskiwać każdorazowo akceptację inspektora nadzoru na wbudowanie wszystkich materiałów budowlanych ( na 14 dni przed wbudowaniem materiału), d)przedkładać inspektorowi nadzoru do akceptacji recepty na mieszanki betonowe i mineralno-asfaltowe przed wbudowaniem materiału. 7.Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych do wskazanych w dokumentacji projektowej, pod warunkiem, że posiadają one nie gorsze właściwości i parametry techniczne niż przyjęte w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.port.gdynia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach