Przetargi.pl
Wykonanie rozbiórki budynków wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części: część 1: ul. Kilińskiego 108 w Łodzi część 2: ul. Nawrot b.n. (działka ewidencyjna nr 196/6 w obrębie W-24) w Łodzi część 3: ul. Żwirki 7a w Łodzi część 4: ul. Jaracza 81 w Łodzi część 5: ul. Sierakowskiego 24 w Łodzi

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 628 70 00 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2021-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 628 70 00, fax. -
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie rozbiórki budynków wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 5 części: część 1: ul. Kilińskiego 108 w Łodzi część 2: ul. Nawrot b.n. (działka ewidencyjna nr 196/6 w obrębie W-24) w Łodzi część 3: ul. Żwirki 7a w Łodzi część 4: ul. Jaracza 81 w Łodzi część 5: ul. Sierakowskiego 24 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi na terenach nieruchomości administrowanych przez ZLM w Łodzi, w podziale na 5 części. 5.1.1. Część 1 – ul. Kilińskiego 108 Wykonanie rozbiórki budynku usługowo-handlowego pierwszej lewej oficyny oraz dwóch budynków gospodarczych pierwszej i drugiej prawej oficyny na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Kilińskiego 108 zgodnie z decyzjami DPRG-UA-I.2944.2020 i DPRG-UA-I.2945.2020 z dnia 02.11.2020 r. oraz załączoną dokumentacją projektową (zał. nr 8 do SIWZ). 5.1.2. Część 2 – ul. Nawrot b.n. (działka ewidencyjna nr 196/6 w obrębie W-24) Wykonanie rozbiórki budynku użytkowego poprzecznej oficyny na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Nawrot b.n. (działka ewidencyjna nr 196/6 w obrębie W-24) zgodnie z decyzją DPRG-UA-III.2662.2020 z dnia 05.10.2020 r. oraz załączoną dokumentacją projektową (zał. nr 9 do SIWZ). 5.1.3. Część 3 – ul. Żwirki 7a Wykonanie rozbiórki budynku użytkowego poprzecznej oficyny na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Żwirki 7a zgodnie z decyzją nr DPRG-UA-XIV.2812.2020 z dnia 20.10.2020 r. oraz załączoną dokumentacją projektową (zał. nr 10 do SIWZ). 5.1.4. Część 4 – ul. Jaracza 81 Wykonanie rozbiórki budynku mieszkalnego lewej oficyny nr 1, budynku gospodarczego frontowego nr 2 i budynku gospodarczego poprzecznej oficyny nr 3 na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Jaracza 81 (dz. Nr 235/2 i 235/7, obręb S-2) zgodnie z decyzją nr DAR-UA¬I.2283.2020 z dnia 01.09.2020 r. oraz załączoną dokumentacją projektową (zał. nr 11 do SIWZ). 5.1.4. Część 5 – ul. Sierakowskiego 24 Wykonanie rozbiórki budynków drewnianych, gospodarczych i postawienie wiaty na nieruchomości położonej w Łodzi przy ul. Sierakowskiego 24 zgodnie z decyzjami PINB nr 777/2020 z dnia 13.10.2020 r., 782/2020 z dnia 16.10.2020 r., 783/2020 z dnia 16.10.2020 r. oraz załączoną dokumentacją (zał. nr 12 do SIWZ). W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z (odpowiednio dla każdej z części): − pozwoleniami na rozbiórkę, − decyzjami PINB, − dokumentacją projektową, − przedmiarami robót / kosztorysami nakładczymi stanowiącymi załączniki do SIWZ, − Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót, − wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: − prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz przynależnych do właściwej izby samorządu zawodowego i przy udziale inspektora nadzoru inwestorskiego wyznaczonego przez Zamawiającego; − stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; − okresu gwarancyjnego na wykonane roboty budowlane min. 36 miesięcy; − odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47 poz. 401, ze zm.); − odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; − odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; − odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; − przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w sądach powszechnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach