Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg
- Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 586 719 410 , fax. 586 796 517
- Data zamieszczenia: 2019-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
ul. Sobieskiego 7
84-230 Rumia, woj. pomorskie
tel. 586 719 410, fax. 586 796 517
REGON: 52525700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rumia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Wykonanie rozbiórek budynków w ramach budowy węzła integracyjnego w Rumi Janowie" - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rozbiórek budynków w ramach budowy węzła integracyjnego w Rumi Janowie dla projektu pn: „Budowa węzłów integracyjnych w Rumi wraz z trasami dojazdowymi” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, zgodnie z Aneksem nr: RPPM.09.01.01-22-00015/17-02 do Umowy nr: RPPM.09.01.01-22-0015/17-00 z dnia 29.05.2017 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – załącznik A do SIWZ, 2) Projekt wykonawczy pod nazwą pn. „Budowa Węzłów Integracyjnych w Rumi wraz z trasami dojazdowymi (Janowo)” – branża konstrukcyjna – załącznik B do SIWZ, 3) Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AB.6740.16.2018.19.D.X z dnia 17.12.2018 r. – załącznik C do SIWZ, 4) Wzór umowy – załącznik nr 8 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Formularz OFERTA, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do SIWZ. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy składają jeden formularz OFERTA. b) Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. c) Dokumenty potwierdzające, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. d) Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów polega Wykonawca, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 229 z późn.zm.) z innymi Wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane oświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zagospodarowanie terenu oraz prace modernizacyjne i remontowe infrastruktury Centrum Wsparcia Rodziny w Blunakach, gmina Dzierzgoń
Dodano: 2023-12-20 - Rozebranie domków letniskowych, transport i zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu byłego O.W. Merkury w Juracie – etap I
Dodano: 2022-12-13 - Remont budynku Szkoły Podstawowej w Kopytkowie
Dodano: 2021-04-06 - Rozbiórkę budynków/ obiektów zlokalizowanych na terenie ZMPG S.A. przy ul. Waszyngtona 1 w Gdyni.
Dodano: 2021-02-15 - Budowa stadionu lekkoatletycznego przy ulicy Bałdowskiej w Tczewie – etap II
Dodano: 2021-01-25 - Przebudowa przepustów drogowych
Dodano: 2021-01-20 - Rozbiórka częściowa komina gorzelni położonego na dz. nr 108 obręb Wierszyno, gmina Kołczygłowy, powiat bytowski
Dodano: 2021-01-12 - Remont budynku Szkoły Podstawowej w Kopytkowie
Dodano: 2020-12-31 - Budowa stadionu lekkoatletycznego przy ulicy Bałdowskiej w Tczewie – etap II
Dodano: 2020-12-01 - Przebudowa drogi gminnej relacji Jasna - Bągart w kierunku Bągart II o długości 0,85 km, w ramach programu pn. Fundusz Dróg Samorządowych
Dodano: 2020-11-04