Przetargi.pl
Wykonanie rowu odprowadzającego wody opadowe z terenów położonych pomiędzy ulicą Boczną , ul. Małopolską a rzeką Uszwicą w Jadownikach - I etap

Burmistrz Brzeska ogłasza przetarg

  • Adres: 32-800 Brzesko, ul. Głowackiego 51
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-14 68 63 100 , fax. 0-14 66 305 45
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Brzeska
    ul. Głowackiego 51 51
    32-800 Brzesko, woj. małopolskie
    tel. 0-14 68 63 100, fax. 0-14 66 305 45
    REGON: 00052390400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie rowu odprowadzającego wody opadowe z terenów położonych pomiędzy ulicą Boczną , ul. Małopolską a rzeką Uszwicą w Jadownikach - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projektowany do wykonania rów otwarty stanowić będzie końcowy odcinek istniejącego wzdłuż ulicy Bocznej rowu, odprowadzającego wody z terenów pomiędzy ulicą Boczną a Małopolską w msc. Jadowniki, do rzeki Uszwicy w km 29+170 . Celem połączenia istniejącego odcinka rowu i przeprowadzenia wód z terenu położonego po stronie południowej do rzeki Uszwicy projektuje się wykonanie rowu otwartego na działce nr 1625, której właścicielem jest gmina Brzesko oraz po działce Nr 797 i Nr 1611/2. Przyjęte parametry techniczne rowu na działce 1625 to: szerokość w dnie 0.5m, nachylenie skarp 1:1, spadek 2.5% , średnia głębokość 2.3 m. Wylot rowu do rzeki Uszwicy na długości 35m projektuje się ubezpieczyć koszami siatkowo-kamiennymi o wymiarach 1.0 x 5.0 x 0.5m. Kosze stanowią ubezpieczenie skarp i dna rowu. Celem zabezpieczenia przed erozją dno rzeki Uszwicy w miejscu wylotu rowu stabilizuje się gurtem z koszy na wy ściółce faszynowej gr.25 cm, wzmocnionym narzutem kamiennym na długości 3.0 m. Dla zabezpieczenia przed ewentualnym cofaniem się wód powodziowych rzeki Uszwicy do wykonanego rowu , projektuje się zabudowę trzymetrowego odcinka rowu rurociągiem ? 0,6 m z żelbetowym przyczółkiem wylotowym , na którym zamontowana zostanie metalowa klapa zwrotna . Zamknięcie stanowi metalowa klapa z przeciwwagą, która w przypadku cofania się podwyższonych stanów wód z rzeki Uszwicy do rowu, zostaje samoczynnie zamykana i dociskana przez wodę. Odcinek trzymetrowy rurociągu o średnicy 60 cm , na którym projektuje się budowę przyczółka z samoczynnym zamknięciem stanowi zabezpieczenie skrzyżowania z gazociągiem średnioprężnym ? 125 mm z rur stalowych. Gazociąg należy zabezpieczyć rurą osłonową DW 139. dzieloną na dwie połowy wzdłuż. Rura osłonowa o długości 6m. Roboty skrzyżowania z gazociągiem należy realizować w uzgodnieniu i pod nadzorem Rejonu Eksploatacji Sieci Brzesko. Celem zabezpieczenia przed zamulaniem i podmywaniem rurociągu, odcinek wlotowy rowu do rurociągu na długości 3m projektuje się ubezpieczyć ażurowymi płytami betonowymi. Połączenie rowu na terenie działki nr 1625 z istniejącym rowem wzdłuż ulicy Bocznej stanowi przepust w tej ulicy z rur żelbetowych o średnicy 80 cm i długości 7m na podbudowie betonowej, z przyczółkami żelbetowymi. Dalszy odcinek rowu zostanie wykonany po stronie północnej ulicy Bocznej na działce Nr 1611/2 . Parametry rowu: dno o szerokości 0.5m, nachylenie skarp 1:1, spadek = 1.8 % , średnia głębokość 1.65 cm
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; 1 500,00 PLN ( słownie : tysiąc pięćset złotych 00/100 PLN ), zgodnie z art. 45 upzp i pkt. 8 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest; a/ złożenie pisemnej oferty za wykonanie zadania z podaniem ceny ofertowej netto i brutto oraz wyszczególnionym podatkiem VAT, b/ wniesienie w wyznaczonym terminie wadium w wysokości 1 500,00 zł c/ złożenie wszystkich załączników i oświadczeń wymaganych w pkt. 6 niniejszej specyfikacji , oraz sporządzenie oferty wg. wskazań zawartych w pkt 10 i 11 SIWZ d/ wykazanie , że oferent wykonał przynajmniej jedno , podobne zadanie o wartości nie niższej niż 30 tys zł Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmio?towym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona /za zgodność/ przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk ZP-17 - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów oznaczenie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) wykaz przynajmniej jednej podobnej roboty o wartości nie niższej niż 30 tys zł ( każda ) wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania . Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty ( referencje , protokół odbioru robót itp. ) 4) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5) Wymagane oświadczenia : 1. Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 3. Oświadczenia uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 4. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze stanowiącym załącznik NR 5 SIWZ - załącznik Nr 4 SIWZ. 5. Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik NR 7 SIWZ 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 2, 3 i 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( DZ. U Nr.87 poz. 605 z późn. zm.): 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych 2. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 lit. a i c oraz pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1 , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzib´ lub miejsce zamieszkania. Przepis ust. 2 stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach