Przetargi.pl
Wykonanie roboty budowlanej w zakresie konserwacji i zabezpieczenia antykorozyjnego elementów konstrukcji mostu DMS-65

Jednostka Wojskowa 4784 ogłasza przetarg

  • Adres: 35-111 Rzeszów, ul. Krakowska 11B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 715 56 59 , fax. 17 715 63 85
  • Data zamieszczenia: 2014-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4784
    ul. Krakowska 11B 11B
    35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 715 56 59, fax. 17 715 63 85
    REGON: 18069037300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://34wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie roboty budowlanej w zakresie konserwacji i zabezpieczenia antykorozyjnego elementów konstrukcji mostu DMS-65
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie roboty budowlanej w zakresie konserwacji i zabezpieczenia antykorozyjnego elementów konstrukcji mostu DMS-65. 2. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania konserwacji elementów konstrukcji drogowego mostu składanego (DMS-65), zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną (SST), stanowiącą Załącznik nr 10 do SIWZ, na terenie Wykonawcy - poza kompleksem wojskowym. 3. Wykonawca zobowiązuje się odebrać przedmiot zamówienia własnym transportem - na własny koszt i odpowiedzialność, a po wykonaniu robót, dostarczyć go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4. Szczegółowy zakres robót przedstawiony został w Przedmiarach robót, stanowiących Załącznik nr 9 do SIWZ. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami technicznymi oraz technologiami, w tym normą PN-EN ISO 12944 (w szczególności w częściach 1,4,5,7 i 8). 6. Prace stanowiące przedmiot zamówienia obejmują zakres wskazany w SST (M 23.52.01.13;M 23.52.01.15;M 23.52.01.16). 7. Ponowne malowanie całości tych elementów, w których w okresie gwarancyjnym wystąpią uszkodzenia powłoki malarskiej powyżej 1% powierzchni, za wyjątkiem uszkodzeń mechanicznych obciąża wykonawcę. 8. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia z Zamawiającym termin odbioru mostu do konserwacji, z co najmniej 4-dniowym wyprzedzeniem. W powiadomieniu (uzgodnieniu) o terminie przyjęcia mostu Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, które w jego imieniu dokonają przyjęcia mostu za protokołem przyjęcia-przekazania. 9. Skompletowanie przekazywanych elementów jest opisywane komisyjnie w protokole przyjęcia-przekazania. W komisji bierze udział przedstawiciel Zamawiającego z Jednostki Wojskowej 3538 w Nisku oraz upoważniony przedstawiciel Wykonawcy. 10. Most po konserwacji odebrany zostanie pod względem stanu technicznego przez Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe (RPW) w terminie uzgodnionym pomiędzy Wykonawcą i Zamawiającym. Odbiór techniczny elementów mostu będzie się odbywał według procedury określonej w AQAP - 2120. 11. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem mostu do Zamawiającego po zakończeniu konserwacji. 12. Tryb i zasady odbioru mostu ustala się następująco : 1) Wykonawca na 4 dni przed terminem gotowości mostu do odbioru powiadamia RPW i Zamawiającego; 2) w uzgodnionym terminie przedstawiciele RPW dokonują odbioru technicznego mostu po konserwacji i sporządzają z tych czynności protokół. Protokół podpisywany jest również przez Wykonawcę, załącznikiem do protokołu są atesty /certyfikaty/ na materiały zużyte do konserwacji; 3) Most wraz z protokołem, o którym mowa w pkt 2, powyżej, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego. Termin dostarczenia mostu Wykonawca uzgodni z Zamawiającym. Protokół musi potwierdzać przyjęcie mostu po konserwacji zgodnie z wymaganiami niniejszej umowy; 4) dodatkowe koszty wynikające z dostarczenia mostu nie spełniającego wymagań niniejszej umowy ponosi Wykonawca; 13. Zgodnie z procedurą AQAP - 2120 protokół, o którym mowa w ust. 12 pkt 2, obejmuje w szczególności klauzulę jakościową, zgodnie z którą: 1) wszystkie wymagania jakościowe umowy, podlegają nadzorowaniu w formie odbioru wojskowego, realizowanego zgodnie z wymaganiami AQAP 2120 przez RPW, 2) Wykonawca zapewni, że odpowiednie zapisy uzgodnione z RPW zostaną umieszczone w umowie z podwykonawcą, które umożliwią odbiór wojskowy u podwykonawcy, 3) Wykonawca dostarczy wraz z mostem protokół z odbioru potwierdzający spełnienie wymagań umowy, 4) Wykonawcy znane są zasady nadzorowania przez RPW realizacji umowy i zobowiązuje się on spełnić wymagania w zakresie niezbędnych potrzeb przedstawicieli RPW wynikających z realizowanych przez nich zadań, w tym Wykonawca zobowiązuje się: a) kiedy jest to niezbędne, Wykonawca zapewnia przedstawicielom RPW zakwaterowanie i środki wymagane do prawidłowego wykonania odbioru wojskowego oraz wszelką pomoc potrzebną do oceny, weryfikacji, walidacji, badania, kontroli, udokumentowania lub zwolnienia wyrobu; b) przedstawiciele RPW mają prawo wstępu do dowolnych pomieszczeń (komórek organizacyjnych) wykonawcy, w których wykonuje się jakiekolwiek prace wchodzące w zakres realizacji umowy; c) przedstawiciele RPW mają wszelkie możliwości oceny zgodności systemu zarządzania jakością wykonawcy z obowiązującymi procedurami i zweryfikowania zgodności wyrobów z wymaganiami umowy, d) przedstawiciele RPW mają prawo do weryfikowania każdego procesu, procedury kontroli i badań po to, aby określić, czy wykonawca spełnia (lub nie spełnia) warunków umowy. W razie potrzeby udostępniane są przyrządy pomiarowe i urządzenia do badań oraz personel do obsługi tych urządzeń celem przeprowadzenia czynności weryfikacyjnych, jeżeli będzie tego wymagał przedstawiciel wojskowy. 14. Stosowne adnotacje o wykonanej konserwacji Wykonawca umieszcza w dokumentacji eksploatacyjnej mostu. Wykonawca przygotuje most do transportu zgodnie z obowiązującymi przepisami. Most powinien być w pełni zabezpieczony przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 15. Do czasu przekazania mostu Zamawiającemu, Wykonawca ponosi ryzyko jego utraty lub szkodzenia. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo inspekcjonowania warunków realizacji oraz odbioru roboty budowlanej (konserwacji mostu) u wykonawcy przez swoich upoważnionych przedstawicieli lub przedstawicieli RPW. 17. Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji na odporność powłoki na warunki atmosferyczne, w czasie przechowywania mostu po konserwacji. 18. Termin gwarancji liczy się od dnia odbioru mostu. 19. Wady jakościowe, dotyczące wykonanej konserwacji, zamawiający zgłasza wykonawcy w okresie gwarancyjnym, niezwłocznie po ich wykryciu. 20. Sporządzający protokół reklamacji zobowiązany jest jeden jego egzemplarz przekazać do Rejonowego Przedstawicielstwa Wojskowego dokonującego odbioru technicznego. 21. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wykrytych w okresie gwarancyjnym wad i usterek w terminie 21 dni, licząc od daty otrzymania zgłoszenia na koszt własny. 22. Z usunięcia wad i usterek wykonawca i zamawiający sporządzają protokół, potwierdzający przywrócenie pożądanych parametrów jakościowych. Termin gwarancji po usunięciu wad i usterek ulega przedłużeniu o okres pomiędzy zgłoszeniem a usunięciem wad i usterek. Nowy termin zakończenia okresu gwarancyjnego odnotowuje się w protokole. 23. Zamawiającemu przysługuje prawo kontroli procesu wykonywania robót w trakcie ich realizacji. Jeżeli Wykonawca będzie realizował roboty w sposób wadliwy albo sprzeczny z umową, Zamawiający może wezwać go do usunięcia wad lub zmiany sposobu wykonania i wyznaczyć mu w tym celu odpowiedni termin. 24. Jeżeli wady nie zostaną usunięte w powyższym terminie Zamawiający ma prawo zastosować kary umowne zgodnie z § 9 umowy oraz wyznaczyć dodatkowy termin ich usunięcia. 25. Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu usunięcia wad Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy, uznając winę Wykonawcy za nienależyte wykonanie robót oraz zastosować karę umowną zgodnie z § 9 umowy. 26. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią również postanowienia Projektu umowy, Przedmiarów robót oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452211113
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na okres związania ofertą na kwotę/wartość: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ?rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 - z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/26/2014). 5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Przelew powinien więc być dokonany w takim terminie, aby Zamawiający mógł uzyskać potwierdzenie z banku, w którym posiada rachunek, że do upływu terminu składania ofert (tj. do dnia 7.04.2014 r. do godz. 10:30) kwota wadium wpłynęła na rachunek bankowy Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://34wog.wp.mil.pl (Zakładka: Zamówienia Publiczne/ Zamówienia powyżej 14000 EURO)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach