Przetargi.pl
WYKONANIE ROBOTY BUDOWLANEJ W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ POLEGAJĄCEJ NA PRZEBUDOWIE BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO nr 6 NA POTRZEBY LABORATORIUM ŚRODOWISKOWEGO PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. JAKUBA Z PARADYŻA W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim ogłasza przetarg

  • Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Teatralna 25
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 95 7216012 , fax. 95 7216012
  • Data zamieszczenia: 2014-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim
    ul. Teatralna 25 25
    66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 95 7216012, fax. 95 7216012
    REGON: 21094929100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBOTY BUDOWLANEJ W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ POLEGAJĄCEJ NA PRZEBUDOWIE BUDYNKU DYDAKTYCZNEGO nr 6 NA POTRZEBY LABORATORIUM ŚRODOWISKOWEGO PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ im. JAKUBA Z PARADYŻA W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia realizowany jest w trybie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pt. Laboratorium Środowiskowe polegającego na zaprojektowaniu i zrealizowaniu robót budowlanych w zakresie przebudowy budynku dydaktycznego nr 6 na potrzeby Laboratorium Środowiskowego Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej im. Jakuba z Paradyża w Gorzowie Wielkopolskim w oparciu o Program Funkcjonalno - Użytkowy (z dnia 10.07.2013 roku) stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz Program Funkcjonalno - Użytkowy - uszczegółowienie (z dnia 10.09.2014 roku) stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Zakres robót budowlanych obejmuje: -przebudowę kondygnacji parteru, I, II piętra oraz części piwnicy w zakresie wydzielenia pomieszczeń Laboratorium Środowiskowego wraz z wykończeniem wnętrz, -przebudowę wewnętrznych instalacji: wody zimnej, ciepłej, grzewczej, kanalizacji ściekowej, wentylacji, elektroenergetycznej i słaboprądowych, -zapewnienie dostępu osobom niepełnosprawnym do całego budynku poprzez montaż dźwigu osobowego, przebudowę pochylni zewnętrznej, wydzielenie wc dla osób niepełnosprawnych oraz wykonanie niezbędnych prac budowlanych wewnątrz i na zewnątrz budynku. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące etapy prac: Etap I - faza projektowa: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1129): * projekt budowlany wszystkich branż z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - zgodnie z art.20 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2013 poz. 1409 z późn. zm.) - 5 egz., * projekt wykonawczy wszystkich branż - 4 egz. wraz z opracowaniami, których konieczność sporządzenia może wyniknąć na etapie projektowania, * przedmiary robót wszystkich branż (szczegółowe)- 3 egz., * specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 3 egz. * kosztorys inwestorski - 3 egz. * spis wszystkich opracowań na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD) - 1 egz. 2. Przedłożenie opracowanej dokumentacji projektowej wszystkich branż, przedmiarów robót i opracowań towarzyszących Inspektorom Nadzoru do sprawdzenia, wskazania ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji w imieniu Zamawiającego. 3. Przedłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Inspektorów Nadzoru: * projekt budowlany wszystkich branż z informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, * projekt wykonawczy wszystkich branż, * przedmiary robót wszystkich branż (szczegółowe), * specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, * kosztorys inwestorski. 4. Opracowanie Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych i przedłożenie harmonogramu do zatwierdzenia przez Inspektorów Nadzoru oraz Zamawiającego. 5. Sprawowanie nadzoru autorskiego. 6. Uzyskanie wymaganych prawem decyzji administracyjnych w tym decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych, pozwolenia na budowę, pozwolenia na użytkowanie obiektu. Etap II - faza wykonania robót budowlanych: 1. Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego dokumentacji projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, Harmonogramem rzeczowo - finansowym robót budowlanych, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną i niniejszą SIWZ. 2. Opracowanie szczegółowego projektu organizacji robót, wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń. 3. Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). 4. Opracowanie programu zapewnienia jakości (PZJ). 5. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca dostarczy i zainstaluje w miejscach i ilościach uzgodnionych z Inspektorem Nadzoru tablice informacyjne zgodnie z prawem budowlanym - 2 tablice żółte i 2 tablice związane z planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz tablicę promującą inwestycję w kolorze wielkości 3x4 m z informacją o inwestycji i inwestorze. Treść tablic informacyjnych będzie zatwierdzona przez Inspektora Nadzoru. Tablice informacyjne będą utrzymywane przez Wykonawcę przez cały okres realizacji robót w dobrym stanie. Koszt zainstalowania i utrzymania tablic informacyjnych należy uwzględnić w cenie wykonania przedsięwzięcia budowlanego. 6. Zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty. 7. Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej dla budynku(jeśli dotyczy) oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych. 8. Wykonanie przez Wykonawcę przeglądu i ewentualnej naprawy przewodów wentylacyjnych. 9. Roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe wraz z utylizacją należy ująć w cenie, przy czym materiały zdatne do ponownego użycia należy przekazać Zamawiającemu. 10. Wykonawca opracuje w 2 egz. dokumentację powykonawczą, na którą będą składały się: * rysunki detali; * projekt organizacji i zabezpieczenia robót w okresie trwania budowy; * instrukcje obsługi i eksploatacji: obiektów, instalacji i urządzeń związanych z obiektem oraz instrukcję postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejscowego zagrożenia; * plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; * inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wszystkich robót, opracowana na aktualnym planie sytuacyjno - wysokościowym, pokolorowanym, z wyliczeniem ilości wszystkich robót wykonanych w ramach Kontraktu ( jeśli takowa będzie potrzebna ); * pozwolenia na budowę wraz z załączoną dokumentacją projektową (dotyczy wszystkich robót ); * warunki zabudowy i zagospodarowania terenu, wszelkie inne pozwolenia urzędowe związane z realizacją robót; * dziennik budowy; * protokoły odbiorów częściowych i końcowych - protokoły z prób rozruchowych; * protokoły pomiarowe i świadectwa kontroli jakości; * receptury i ustalenia technologiczne; * rysunki i opisy uwiarygodnione przez projektanta, kierownika budowy i inspektora nadzoru - operaty geodezyjne i książka obmiarów; * geodezyjne pomiary powykonawcze; * dziennik montażu; * aprobaty techniczne (deklaracje zgodności) + certyfikaty na znak bezpieczeństwa B dla materiałów i urządzeń; * instrukcje obsługi urządzeń ( DTR ); * oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem, WZZT, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami (na podstawie oświadczeń kierowników robót branżowych); * oświadczenie kierownika budowy o doprowadzenie do należytego stanu i porządku teren - a także, w razie korzystania, ulicy, sąsiedniej działki lub lokalu; * karty gwarancyjne urządzeń technicznych i elementów budowlanych (z warunkami gwarancji); * karty katalogowe urządzeń; * kontrakt zawarty z Wykonawcą oraz inne kontrakty wykonawcze zawierane przez Inwestora; * oferty na zawarcie umów na konserwację urządzeń; * ekspertyzy; * powiadomienia odpowiednich instytucji wynikające z Prawa Budowlanego; * pozwolenie na użytkowanie uzyskane w imieniu Zamawiającego. Koszt tej dokumentacji należy uwzględnić w cenie wykonania przedmiotu zamówienia. 11. Przedłożenie Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane objęte umową. Etap III - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: 1. Przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania. 2. Opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego. 3. Współpraca z Inspektorami Nadzoru oraz Zamawiającym w zakresie uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Koszty wynikające powyższego należy uwzględnić w cenie wykonania przedmiotu zamówienia. Do przedmiotu zamówienia zalicza się również: * opracowanie kompletnej dokumentacji rejestracyjnej i uzyskanie pozytywnej decyzji o bezwarunkowym dopuszczeniu przez Urząd Dozoru Technicznego urządzenia do eksploatacji, * pokrycie wszystkich kosztów związanych z dopuszczeniu urządzenia (dźwigu) do eksploatacji, * uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu dźwigu do eksploatacji, * bezpłatne utrzymywanie sprawności technicznej dostarczonego dźwigu w okresie gwarancji i rękojmi, * przeszkolenie osób wskazanych przez zamawiającego w zakresie prawidłowej i bezpiecznej eksploatacji oraz konserwacji urządzenia Zamawiający ustala wizje lokalną z wykonawcami w celu zapoznana się z miejscem realizacji zamówienia na dzień 24.10. 2014 r. godz. 12.00, budynek nr 6 ul. Chopina 52. Zgłoszenie zainteresowanych podmiotów proszę kierować na adres: eharasimowicz@pwsz.pl do dnia 24.10.2014 do godz. 11.00. Zamawiający jednocześnie informuje, iż w trakcie spotkania będzie sporządzona lista obecności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452140000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść w terminie do dnia składania ofert tj. 07.11.2014 r. do godz. 10:00. 1.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. 36 1500 1416 1214 1001 0684 0000 b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Dowód wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy: - oryginał dołączyć do oferty w taki sposób, by nie tworzył z nią całości, tj. nie ponumerowany i nie związany na stałe z ofertą; - kopię dowodu wniesienia wadium, opatrzoną klauzulą za zgodność z oryginałem i poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisem czytelnym lub nieczytelnym wraz z pieczątką imienną) dołączyć do oferty. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem, iż jeśli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 lub pełnomocnictw, Zamawiający zatrzymuje wadium z odsetkami, chyba, że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8.8 SIWZ, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. eżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach