Przetargi.pl
Wykonanie robót związanych z modernizacją placów zabaw na terenach przedszkoli nr 3, 9, 11, 15, 16, 17 oraz przy ul. Różanej w Ostrowie Wielkopolskim

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2013-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót związanych z modernizacją placów zabaw na terenach przedszkoli nr 3, 9, 11, 15, 16, 17 oraz przy ul. Różanej w Ostrowie Wielkopolskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót związanych z modernizacją placów zabaw na terenach przedszkoli nr 3, 9, 11, 15, 16, 17 oraz przy ul. Różanej w Ostrowie Wielkopolskim, w ramach zadań inwestycyjnych pn.: 1. Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 3, 2. Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 9, 3. Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 11, 4. Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 15, 5. Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 16, 6. Modernizacja placu zabaw przy Publicznym Przedszkolu nr 17, 7. Modernizacja placu zabaw przy ul. Różanej. I. Miejsca wykonywania robót: 1. Publiczne Przedszkole nr 3, ul. Jankowskiego 10/a, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 2. Publiczne Przedszkole nr 9, ul. Jana Brzechwy 2, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 3. Publiczne Przedszkole nr 11, ul. Wolności 8, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 4. Publiczne Przedszkole nr 15, ul. Szkolna 26, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 5. Publiczne Przedszkole nr 16, ul. Partyzancka 15b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 6. Publiczne Przedszkole nr 17, ul. 3 Maja 17, 63-400 Ostrów Wielkopolski, 7. Plac zabaw ul. Różana (naprzeciw Kościoła p.w. Św. Ducha), 63-400 Ostrów Wielkopolski). II. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1. demontaż urządzeń zabawowych wskazanych przez zamawiającego do usunięcia z wywozem i utylizacją, 2. dostawę urządzeń zabawowych przeznaczonych dla użytkowników w wieku 3-7 lat wraz z certyfikatami wydanymi przez jednostki certyfikujące posiadające ważną akredytację, potwierdzającymi zgodność z obowiązującymi normami serii PN-EN 1176 i PN-EN 1177, 3. posadowienie nowych urządzeń zabawowych w gruncie zgodnie ze sztuką budowlaną, wytycznymi producenta (urządzenia drewniane na kotwach; urządzenia metalowe w betonie klasy min. B-20), 4. wykonanie piaszczystej powierzchni bezpiecznej pod i wokół nowych urządzeń zabawowych zgodnie z obowiązującymi normami serii PN-EN 1176 i PN-EN 1177, 5. odtworzenie zniszczonych podczas robót elementów zagospodarowania terenu, 6. 3-letnią gwarancja na dostarczone urządzenia zabawowe, 7. wydanie powykonawczej deklaracji wykonawcy o zgodności z normami wymienionymi w pkt 2 wszystkich urządzeń zabawowych po ich zamontowaniu. III. Wymagania stawiane wykonawcy: 1. Urządzenia i zestawy zabawowe montowane na placach zabaw muszą odpowiadać wymaganiom norm bezpieczeństwa oraz posiadać certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące posiadające ważną akredytację. 2. Do oferty należy dołączyć: 1) ważne akredytowane certyfikaty potwierdzające zgodność oferowanych urządzeń z odpowiednią polską lub europejską normą PN - EN 1176, PN-EN 1177, 2) opisy techniczne, rysunki, zdjęcia oraz instrukcje użytkowania oferowanych urządzeń zabawowych, 3. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej na obiektach. 4. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne wykonanych robót budowlanych z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. IV. Przedmiot zamówienia opisuje dokument pn. Opis techniczny oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiący załącznik nr 8. V. Inne wymagania: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie. 2. Wykonawca we własnym zakresie zapewni ochronę placu wykonywania robót i znajdującego się na nim mienia. 3. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 4. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. UWAGA! Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Ponadto wszystkie urządzenia i zestawy zabawowe zaproponowane w załącznikach do SIWZ mają charakter poglądowy. Zamawiający dopuści inne rozwiązania pod warunkiem, że będą one pełniły tę samą funkcję
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127239
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach