Przetargi.pl
Wykonanie robót związanych z budową fontanny przy Placu 23 Stycznia w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa fontann na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego

Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg

  • Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
  • Data zamieszczenia: 2013-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
    Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
    63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
    tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
    REGON: 00063197600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót związanych z budową fontanny przy Placu 23 Stycznia w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa fontann na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót związanych z budową fontanny przy Placu 23 Stycznia w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa fontann na terenie miasta Ostrowa Wielkopolskiego. I. Miejsce wykonywania robót: Plac 23 Stycznia w Ostrowie Wielkopolskim, dz. nr 2, 23, 26, 27, 29, 30, 31, 32, 33, 35, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 51, obręb mapy nr 0074. II. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1. roboty rozbiórkowe części posadzki placu z kostki granitowej w obrębie budowy niecki fontanny, maszynowni oraz przyłączy, 2. wykonanie zewnętrznych instalacji sanitarnych i elektrycznych: - wykonanie przyłącza wodociągowego zasilającego projektowaną fontannę w wodę z rur PE32x2, typoszeregu SDR17 PN10 z włączeniem do istniejącej studni wodociągowej za wodomierzem głównym; - wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej z rur i kształtek z PVC-U o średnicy fi 160 mm i 110 mm ze studzienkami rewizyjnymi z tworzywa sztucznego o średnicy D425 oraz zasuwą odcinającą DN100 zamontowaną na odpływie z niecki fontanny; - wykonanie zasilenia energetycznego kablową linią zalicznikową - przewód YKY 3 x 10 mm2 poprowadzony z istniejącego złącza kablowo-pomiarowego do tablicy głównej w pomieszczeniu sterowni; zasilanie wiatromierza kablem YKXS2 x 1 mm2 3. wykonanie pomieszczenia maszynowni (komory technologicznej) jako podziemnego, żelbetowego, szczelnego, zbiornika na płycie o wymiarach 3,00 x 3,00 x 3,50 m, 4. wykonanie wewnętrznych instalacji w pomieszczeniu maszynowni - wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, wentylacji mechanicznej, elektrycznej, 5. wykonanie niecki fontanny w formie zagłębionego, monolitycznego, żelbetowego zbiornika o wymiarach 8,66 x 6,62 x 0,69 m; ściany o grubości 20 cm oraz dno niecki o grubości 25 cm wykonane z betonu C25/30 B30; posadowienie niecki na podkładzie z betonu C8/10; przerwy robocze (dylatacje) oraz styk ścian niecki z dnem zabezpieczone elastomerowymi taśmami uszczelniającymi; izolacja niecki fontanny jednoskładnikową zaprawą izolującą elastyczną, 6. wykonanie posadzki w obrębie pola fontanny z dwóch rodzajów płyt granitowych - w obrębie niecki płyty oparte na podporach dystansowych o regulowanej wysokości, poza niecką płyty ułożone na podbudowie tłuczniowej i podsypce piaskowo-cementowej, 7. wykonanie instalacji technologicznej fontanny, składającej się z 29 agregatów fontannowych wraz z instalacjami wody obiegowej, zasilaniem, oświetleniem i sterowaniem. Zamawiający będzie wymagał od wykonawcy zastosowania agregatów zapewniających efekt dynamicznego cięcia oraz płynnej wysokości zmiany obrazu wodnego. 8. prace odtworzeniowe - odtworzenie nawierzchni pieszych z kostki betonowej, granitowej oraz ścieżek kruszywowych, 9. wykonanie prób szczelności instalacji oraz niecki fontanny, wykonanie rozruchu technologicznego, pierwszego uruchomienia fontanny po jej przekazaniu zamawiającemu oraz przeprowadzenie szkoleń osób wyznaczonych przez zamawiającego w zakresie sterowania i utrzymania instalacji fontanny oraz sporządzenie instrukcji obsługi fontanny. III. Inne wymagania: 1. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie przez wykonawcę wizji lokalnej na obiekcie. 2. Do dnia końcowego odbioru robót wykonawca dostarczy zamawiającemu oświadczenie o złożeniu dokumentacji inwentaryzacyjnej potwierdzone przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej. 3. Wykonawca we własnym zakresie zapewni ochronę placu wykonywania robót i znajdującego się na nim mienia. 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika budowy. 5. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 6. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. IV. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: 1. projekt budowlano-wykonawczy - CZĘŚĆ I - informacje ogólne wraz z PZT - załącznik nr 8, 2. projekt budowlano-wykonawczy - CZĘŚĆ II - zewnętrzne i wewnętrzne instalacje sanitarne - załącznik nr 9, 3. projekt wykonawczy - CZĘŚĆ III - dokumentacja instalacji elektrycznej - załącznik nr 10, 4. projekt wykonawczy - CZĘŚĆ IV - dokumentacja architektoniczna - załącznik nr 11, 5. projekt budowlano-wykonawczy - CZĘŚĆ V - dokumentacja konstrukcyjna - załącznik nr 12, 6. projekt budowlano-wykonawczy - CZĘŚĆ VI - technologia fontanny - załącznik nr 13, 7. projekt budowlano-wykonawczy - CZĘŚĆ VII - dokumentacja koordynacji międzybranżowej - załącznik nr 14, 8. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża sanitarna - załącznik nr 15, 9. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża elektryczna - załącznik nr 16, 10. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża architektoniczna i konstrukcyjna - załącznik nr 17, 11. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - technologia fontanny - załącznik nr 18, 12. przedmiar robót branży sanitarnej - pomocniczy - załącznik nr 19, 13. przedmiar robót branży elektrycznej - pomocniczy - załącznik nr 20, 14. przedmiar robót branży budowlanej - pomocniczy - załącznik nr 21, 15. przedmiar robót technologii fontanny - pomocniczy - załącznik nr 22. UWAGA! Przedmiar robót ma wyłącznie charakter pomocniczy. Mając na uwadze, że w niniejszym postępowaniu przyjęto cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawca przygotuje ofertę jedynie na podstawie projektów budowlano-wykonawczych, projektów wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, stanowiących załączniki do SIWZ. Jeżeli w załącznikach do niniejszej SIWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów, należy je traktować jako przykładowe, mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach