Burmistrz Miasta ogłasza przetarg
- Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034/3530100
- Data zamieszczenia: 2009-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta
ul. Paderewskiego 5 5
42-700 Lubliniec, woj. śląskie
tel. 034/3530100
REGON: 00052628000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, ulic, placów i chodników na terenie gminy Lubliniec - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni dróg, ulic placów i chodników na terenie gminy Lubliniec obejmujące: Zadanie nr 1 - bieżące utrzymanie nawierzchni dróg bitumicznych i gruntowych wraz z systemem odwodnienia oraz obiektami mostowymi; -długość dróg - 59 km. Zadanie nr 2 - bieżące utrzymanie dróg, chodników, placów o nawierzchni brukowej: -długość dróg brukowych- 21 km, -powierzchnia chodników - 61 000 m2 -powierzchnia placów - 8 271 m2 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dla zadania nr 1 - 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Dla zadania nr 2 - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: -spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -w okresie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną związaną z bieżącym utrzymaniem dróg, ulic, placów i chodników o wartości nie mniejszej, niż: dla zadania nr 1: 500.000,- zł (łącznie z podatkiem VAT). dla zadania nr 2: 50.000,- zł (łącznie z podatkiem VAT). W przypadku, gdy wykonawca składa ofertę na wykonanie więcej niż jednego zadania, wartość wykonanych usług powinna stanowić sumę wyżej wymienionych kwot dla poszczególnych zadań -dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia: dla zadania nr 1: -samochód samowyładowczy min. 5 t - 1 szt. -samochód dostawczy - 1 szt. -walec statyczny samojezdny min. 4 t - 1 szt. -piła spalinowa do cięcia naw. bit. - 1 szt. -zagęszczarka spalinowa - 1 szt. -koparko - spycharka - 1 szt. -rozścielacz do mas bitumicznych - 1 szt. -frezarka do nawierzchni drogowych - 1 szt, dla zadania nr 2: -samochód samowyładowczy min. 5 t - 1 szt. -samochód dostawczy - 1 szt. -zagęszczarka spalinowa - 1 szt. -koparko - spycharka - 1 szt. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia wymienionego sprzętu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć następujące dokumenty: -oświadczenie wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania zagranicą, powinien on przedstawić dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; -wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem dróg, ulic, placów i chodników o wartości nie mniejszej, niż: dla zadania nr 1: 500.000,- zł (łącznie z podatkiem VAT). dla zadania nr 2: 50.000,- zł (łącznie z podatkiem VAT). z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty- zał. nr 8. -wykaz sprzętu jakim dysponuje lub będzie dysponował wykonawca - zał. nr 5; -pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia sprzętu, jeśli w wykazie wykonawca podał sprzęt, którym będzie dysponował. Ocena warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.pl/siwz
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie remontu elementów dróg na terenie Gminy Wilamowice
Dodano: 2016-07-27 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zabrze - strefa II północna w latach 2017-2019
Dodano: 2016-07-22 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2017-2019 na terenie Miasta Zabrze - strefa II południowa
Dodano: 2016-07-21 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych w latach 2017-2019 na terenie Miasta Zabrze - strefa I południowa
Dodano: 2016-07-20 - Bieżące utrzymanie dróg wojewódzkich i powiatowych w latach 2017 - 2019 na terenie Miasta Zabrze - strefa I południowa
Dodano: 2016-07-19 - Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zabrze - Strefa I Północna w latach 2017 - 2019
Dodano: 2016-07-15 - Bieżące utrzymanie dróg krajowych, wojewódzkiej i powiatowych na terenie miasta Zabrze - STREFA I PÓŁNOCNA w latach 2017 - 2019
Dodano: 2016-07-15 - Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych przy użyciu grysów i emulsji asfaltowej
Dodano: 2016-06-29 - Roboty budowlane związane z bieżącą konserwacją, utrzymaniem i remontem dróg leśnych wewnątrzzakładowych na terenie Nadleśnictwa Brynek w 2016 roku.
Dodano: 2016-05-10 - Letnie utrzymanie czystości dróg, ulic, parkingów, chodników, terenów zielonych oraz koszenia rowów na terenie Gminy Pawłowice na zadaniach: Zadanie I - sołectwo Pawłowice, Zadanie II - sołectwa Pawłowice Osiedle i Pniówek, Zadanie III - sołectwa Pniówek i Krzyżowice, Zadanie IV - sołectwo Warszowice, Zadanie V - sołectwa Golasowice i Jarząbkowie, Zadanie VI - sołectwo Pielgrzymowice, Zadanie nr VII - koszenie rowów melioracyjnych w Gminie Pawłowice,
Dodano: 2016-03-08