Przetargi.pl
Wykonanie robót ziemnych przy budowie kwatery nr 10 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Kozodrzy

Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów 225
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2235810
  • Data zamieszczenia: 2009-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Usług Komunalnych
    Ostrów 225 225
    39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
    tel. 017 2235810
    REGON: 69003156900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót ziemnych przy budowie kwatery nr 10 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Kozodrzy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ziemnych robót budowlanych w następującym zakresie: a/ Wykonanie ekranów iłowych w warstwie gruntów przepuszczalnych oraz połączeń b/ Plantowanie obrobienie na czysto skarp i dna wykopów niecki kwatery nr 10 Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje Przedmiar robót Szczegółowa specyfikacja techniczna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452221103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych) 1) Wadium może być wniesione w: - pieniądzu (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ropczyce Nr 45 9171 0004 0009 7550 2000 0010 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tak aby środki pieniężne w chwili otwarcia ofert znajdowały się na rachunku zamawiającego. - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42oz. 1158, z późn. zm.). 2) Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz: oryginał należy złożyć w kasie Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie, pok. nr 10, kserokopię potwierdzoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3) Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 4) Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 5) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o, których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 2 % maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy. Dopuszczalną formą jest: -pieniądz (przelew - Bank Spółdzielczy Ropczyce Nr 45 9171 0004 0009 7550 2000 0010) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie pieniężnej należy wnieść na ww. konto, tak aby środki pieniężne na dzień zawarcia umowy znajdowały się na rachunku Zamawiającego. -poręczenie bankowe, -gwarancje bankowe, -gwarancje ubezpieczeniowe, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Warunki i termin zwrotu lub zwolnienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy określone zostaną w umowie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział wykonawcy, niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 i spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 5.2. Wykonawca winien wykazać się doświadczeniem zawodowym: O realizację zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy, w ciągu ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) od daty wszczęcia postępowania zrealizowali roboty ziemne o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, o wartości minimum 150.000 zł W wykazie robót należy szczegółowo podać: zakres, wielkość oraz datę wykonanego zamówienia. 5.3. Wykonawca winien posiadać potencjał kadrowy: Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym kierownika budowy z doświadczeniem kierowniczym przy robotach podobnych do przedmiotu zamówienia. 5.4. Wykonawca winien dysponować potencjałem technicznym: Wykonawca winien dysponować potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia tj.: wykaz środków technicznych i sprzętu. 5.5. Wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5.6. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i niżej wskazanych dokumentów metodą spełnia /nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia wykonawcy, że spełnia on warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz o nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1,2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załączniku nr 2 do oferty - wg wzoru), 6.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów : 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy wykonawca jest osobą prawną, informacja winna dotyczyć aktualnych członków władz, 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów; 1) wykaz wykonanych ważniejszych ziemnych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem przedmiotu wielkości, dat wykonania i odbiorców wykonania - na załączniku nr 3 2) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - na załączniku nr 4, 3) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia potencjału technicznego, jakim dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca na załączniku nr 5, 6.4. W celu potwierdzenia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 6.5. Pozostałe dokumenty stanowiące ofertę: 1) Formularz ofertowy - OFERTA (załącznik nr 1), 2) Dowód wniesienia wadium 3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - dotyczy tylko Wykonawców wspólnie ubiegających się o uzyskanie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach