Przetargi.pl
Wykonanie robót wykończeniowych wnętrz na poziomie II trybuny zachodniej stadionu przy al. Unii Lubelskiej 2 w Łodzi

Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90447 Łódź, ul. Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 272 62 80 , fax. 42 272 62 77
  • Data zamieszczenia: 2017-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
    ul. Piotrkowska 175
    90447 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 272 62 80, fax. 42 272 62 77
    REGON: 36442956300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót wykończeniowych wnętrz na poziomie II trybuny zachodniej stadionu przy al. Unii Lubelskiej 2 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wykończeniowych na poziomie +10.18 trybuny zachodniej stadionu przy al. Unii Lubelskiej 2 w Łodzi, na którym znajdują się loże VIP, sale konferencyjne, sanitariaty, pomieszczenia techniczne, pomieszczenia cateringu oraz na poziomie +14.40 tylko w zakresie pomieszczeń dla dziennikarzy wraz z korytarzem i sanitariatami. W ramach zamówienia znajduje się również wykonanie instalacji klimatyzacji w sali restauracyjnej na poziomie +5.25.1 Roboty wykończeniowe na poziomie +10.18, pow. 1 515,65 m2.a)prace tynkarskie,b)wykonanie ścianek działowych i zabudowy pionów instalacyjnych,c)wykonanie posadzek,d)prace malarskie, e)prace glazurnicze,f)sufity podwieszane i oświetlenie,g)montaż drzwi wewnętrznych,h)wyposażenie pomieszczeń w meble i urządzenia,i) prace instalacyjne w zakresie instalacji wod/kan, wentylacji i klimatyzacji, elektrycznych i niskoprądowych,j)dostawa i montaż telewizorów. 2Roboty wykończeniowe na poziomie + 14.4, pow. 182,18 m2.a)prace tynkarskie,b)wykonanie ścianek działowych i zabudowy pionów instalacyjnych, c)wykonanie posadzek,d)prace malarskie,e)prace glazurnicze,f)sufity podwieszane i oświetlenie,g)montaż drzwi wewnętrznych,h)wyposażenie pomieszczeń w meble i urządzenia,i)prace instalacyjne w zakresie instalacji wod/kan, wentylacji i klimatyzacji, elektrycznych i niskoprądowych, j)dostawa i montaż telewizorów.3 Roboty wykończeniowe na poziomie +5.25. a)prace instalacyjne w zakresie instalacji wod/kan, wentylacji i klimatyzacji, elektrycznych i niskoprądowych,b)Wykonawca będzie prowadził prace na tym poziomie polegające na wykonaniu instalacji niezbędnych do funkcjonowania klimatyzacji według załączonego projektu.c)Wszystkie urządzenia powinny zostać zamontowane ponad istniejącym sufitem rastrowym. d)Wykonawca będzie odpowiedzialny za wymianę każdego uszkodzonego elementu sufitu.4 Wszystkie prace szczegółowo opisane są w załączonym projekcie pt.: „Aranżacja lóż oraz pomieszczeń przeznaczonych dla dziennikarzy w trybunie zachodniej stadionu miejskiego”.5 Uwagi ogólne.a)Podczas prowadzenia robót Wykonawca będzie odpowiedzialny za każdą szkodę, jaką spowoduje w funkcjonującym obiekcie.b)Przed przystąpieniem do robót należy uzgodnić harmonogram robót oraz organizację prac z Zamawiającym.c) Wykonawca będzie zobowiązany pokryć wszystkie koszty prowadzenia robót (w tym energii elektrycznej, zużytej wody). d) Kolorystykę materiałów wykończeniowych oraz elementów wyposażenia Wykonawca będzie uzgadniał każdorazowo z Zamawiającym. e) Do wykonania prac malarskich ściennych należy zastosować farbę o odporności na szorowanie na mokro min. klasy II wg PN-EN 13 300.f)Umywalki we wszystkich łazienkach należy wykonać, jako wpuszczane w blat z obudową z przodu i po bokach, wykonaną z płyt wodoodpornych hpl.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w TOMIE II – Formularz Aktu Umowy oraz w TOMIE III SIWZ – Dokumentacja Projektowa i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium ustala się na kwotę: 76 900,00 zł (słownie: siedemdziesiąt sześć tysięcy dziewięćset złotych 00/100) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy: a)wskazanie Wykonawcy, wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ ubezpieczenia, wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji, c)wskazanie sumy gwarancyjnej, d)określenie terminu ważności gwarancji, e)z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaceniu Zamawiającemu na pierwsze pisemne żądanie pełnej sumy wadium w przypadku, gdy zajdą ku temu przewidziane w ustawie okoliczności, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w GETIN Bank w Łodzi, nr konta: 78 1560 0013 2002 2020 4000 0004. Zamawiający uzna, że wadium zostało wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7.Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo-kredytowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium”, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.14 SIWZ. 9.Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.8 SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach