Przetargi.pl
Wykonanie robót wykończeniowych budowlano-instalacyjnych parteru oraz I piętra Domu Wiejskiego w miejscowości Mirów.

Gmina Alwernia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-566 Alwernia, ul. Gęsikowskiego 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (012) 283 11 15
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Alwernia
    ul. Gęsikowskiego 7 7
    32-566 Alwernia, woj. małopolskie
    tel. (012) 283 11 15
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.alwernia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót wykończeniowych budowlano-instalacyjnych parteru oraz I piętra Domu Wiejskiego w miejscowości Mirów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie robót wykończeniowych budowlano-instalacyjnych parteru oraz I piętra Domu Wiejskiego w miejscowości Mirów.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi normami i zasadami sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości 3 660,00 złotych może być wniesione najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: a) w pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego Bank Spółdzielczy Chrzanów o/Alwernia 40 8444 0008 0040 0400 0013 0058, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 roku nr.25, poz. 253, nr.66, poz. 596 i nr 216, poz. 1824). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona dopuszczoną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy wykonawcy, którzy łącznie spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (wymagane jest jako warunek w przetargu aby oferent przedstawił wykaz wykonanych w roku 2008 robót ogólnobudowlanych wykończeniowych, porównywalnych z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości 200 000,00 złotych). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 i 2 pkt 1-4 ustawy PZP. 5.Złożą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami. 6. Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na roboty budowlane
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wymaga się złożenia następujących dokumentów: 1.Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione lub upoważnione przez Wykonawcę formularz ofertowy wraz z pieczęcią firmową i imienną - (załącznik nr 1) 2.Pełnomocnictwo dołączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, przy czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli uczestników konsorcjum. 3.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu określonych w SIWZ oraz w art. 22 ustawy PZP, jak również nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP (załącznik nr 2) W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie, dotyczy to każdego z nich. 5. Podpisany przez wykonawcę wzór umowy wraz z pieczęcią firmową i imienną Wykonawcy (załącznik nr 3).W przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie dotyczy to każdego z nich. 6. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykazu wykonanych robót budowlanych za rok 2008 odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5 ). (wymagane jest jako warunek w przetargu aby oferent przedstawił wykaz wykonanych w roku 2008 robót ogólnobudowlanych wykończeniowych, porównywalnych z przedmiotem zamówienia o łącznej wartości 200 000,00 złotych). 8.Wykonawca przedłoży aktualne uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej. 9.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót dołączonego do siwz. 10.Informacja o zakresie robót, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 ). Dokument niewymagalny w przypadku gdy wykonawca nie przewiduje powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 11. Dowód wpłaty wadium przetargowego w wysokości 3 660,00 złotych (słownie: trzy tysiące sześćset sześćdziesiąt złotych 00/100). W przypadku gdy wadium wnoszone jest w postaci gwarancji lub poręczenia, wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.alwernia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach