Przetargi.pl
Wykonanie robót w zakresie utrzymania dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego 29
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2013-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 01525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielany.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót w zakresie utrzymania dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w zakresie utrzymania dróg publicznych gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy w zakresie: - napraw cząstkowych nawierzchni ulic, chodników i zatok parkingowych; -odnowienia oraz wdrażania oznakowania poziomego i pionowego ulic; - monitorowania dróg publicznych i wewnętrznych w zakresie stanu oznakowania pionowego i poziomego oraz stanu technicznego nawierzchni jezdni, chodników i parkingów. Przedmiot zamówienia określa nw. dokumentacja : 1) przedmiar robót - zał. nr 2 do SIWZ, wypełniony przez wykonawcę o ceny jednostkowe i wartości będzie stanowił kosztorys ofertowy; 2) wykaz dróg publicznych gminnych- zał. nr 3 do SIWZ; 3) wykaz dróg wewnętrznych - zał. nr 4 do SIWZ, 4) wykaz dróg publicznych gminnych i wewnętrznych będących na gwarancji - zał. nr 5 do SIWZ, 5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 6 do SIWZ, 6) wzór umowy - wg zał. nr 12 do SIWZ. Orientacyjne ilości i rodzaj robót koniecznych do wykonania typowane będą przez Wykonawcę po przeprowadzeniu monitoringu dróg do 10 każdego miesiąca. Przed wykonaniem robót należy uzyskać akceptację Zamawiającego, co do zakresu prac oraz ustalić termin ich realizacji. Ilość robót wynikająca z przedmiaru robót ( wg zał. do umowy) jest wielkością orientacyjną ustaloną w oparciu o doświadczenie z lat ubiegłych i nie jest ilością ściśle wiążącą. Na drogach wymienionych w wykazie dróg publicznych gminnych i wewnętrznych będących na gwarancji - wg załącznik nr 5 do SIWZ, Wykonawca prowadził będzie tylko monitorowanie. Zgłaszane usterki w ramach monitoringu Zamawiający wykorzysta do wyegzekwowania napraw w ramach gwarancji. W przypadku wystąpienia zagrożenia ruchu drogowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość zgłoszenia prac w trybie awaryjnym - telefonicznie oraz faxem. Czas zabezpieczenia miejsca awarii przez Wykonawcę ustala się na 4 godziny, a czas przystąpienia do odtwarzania nawierzchni - 24 godziny od momentu zgłoszenia. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia prac polegających na wprowadzeniu organizacji ruchu poprawiającej bezpieczeństwo użytkowników dróg i realizacji zaleceń z protokołów z okresowej kontroli stanu technicznego dróg. Uwaga: powyższa dokumentacja może być wykorzystana tylko do celów udzielenia zamówienia publicznego. Termin realizacji zamówienia ustala się od daty zawarcia umowy do 10.12.2014 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków określonych w § 3 ust.1 umowy (cena oferty)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert - w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bielany.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach