Przetargi.pl
Wykonanie robót termomodernizacyjnych na budynku Urzędu Miejskiego w Strykowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Stryków”

Gmina Stryków ogłasza przetarg

  • Adres: 95-010 Stryków, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 198 002 , fax. 427 198 193
  • Data zamieszczenia: 2019-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
    ul. Kościuszki 27
    95-010 Stryków, woj. łódzkie
    tel. 427 198 002, fax. 427 198 193
    REGON: 47205783300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót termomodernizacyjnych na budynku Urzędu Miejskiego w Strykowie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Stryków”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych na budynku Urzędu Miejskiego w Strykowie, ul. Kościuszki 27. Głównym celem inwestycji jest poprawa parametrów technicznych, charakterystyki energetycznej i walorów wizualno-użytkowych istniejącego budynku oraz dostosowanie jego parametrów do obowiązujących norm i przepisów. Zakres robót termomodernizacyjnych przewidzianych do wykonania:  prace przygotowawcze: demontaż obróbek blacharskich, demontaż rur spustowych i rynien, demontaż instalacji odgromowej, demontaż elementów zamontowanych na elewacji i dachu, częściowe skucie tynku. Rozebranie części chodnika i opaski wokół budynku na szerokości 1 m od budynku, demontaż podjazdu przy wejściu bocznym do budynku, demontaż zadaszenia nad wejściem głównym;  ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem EPS 70 – 040 o grubości 14cm, metodą bezspoinową, wykończenie tynkiem i farbą silikosanową w kolorach nawiązujących do obecnej kolorystyki budynku;  ocieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie i ścian piwnic polistrynem ekstrudowym o współczynniku przewodzenia ciepła nie większym niż λ = 0,040 W/mK i grubości 14cm, metodą bezspoinową po uprzednim zaizolowaniu powierzchni pionowych i poziomych masą bitumiczną. Izolację ścian zewnętrznych przy gruncie zabezpieczyć matami drenarskimi;  ocieplenie stropodachu laminowanymi papą dachowymi płytami styropianowymi EPS 100-038 o grubości 15 cm wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachu papą termozgrzewalną (z wykorzystaniem papy podkładowej i papy wierzchniego krycia o grubości całkowitej min. 7,4 mm) oraz wymianą wyłazu dachowego na izolowany termicznie o współczynniku przenikania ciepła U=0,45W/m2K;  wykonanie nowych obróbek dekarskich blachą o grubości min. 0,6 mm wszystkich elementów dachu (podpórek, sztyc, słupów, odgromników, kominków wentylacyjnych, murków kominów klap dymowych, attyk itp.);  wymiana starych drzwi zewnętrznych na nowe o współczynniku przenikania ciepła U = 1,5 W/(m2K);  wymiana starych okien na nowe wyposażone w nawiewniki okienne higrosterowane: o współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/(m2K);  prace wykończeniowe: odtworzenie opaski wokół budynku (częściowo kostka brukowa, częściowo nawierzchnia betonowa), montaż nowego daszku z poliwęglanu nad wejściem bocznym, montaż elementów na elewacji i dachu, montaż instalacji odgromowej budynku.W ramach robót należy wyczyścić daszek z wkładu poliwęglanowego nad wejściem głównym do budynku ( rama zadaszenia będzie wymagała wyczyszczania i malowania);  wykonanie instalacji fotowoltaicznej składającej się z 23 sztuk polikrystalicznych paneli fotowoltaicznych o mocy wyjściowej 6,1 kW zgodnie z projektem technicznym stanowiącą załącznik do SIWZ. Zakres robót modernizacji oświetlenia:  modernizacja instalacji oświetlenia podstawowego poprzez zainstalowanie 178 punktów świetlnych - opraw oświetleniowych z energooszczędnymi źródłami światła typu LED. Zakres robót objętych postępowaniem obejmuje również wykonanie robót remontowych budynku:  w ramach robót wykończeniowych konieczne jest wykonanie odwodnienia dachu rynnami spustowymi do gruntu z zastosowaniem osadnika rynny z rewizją i czyszczakiem oraz rur perforowanych odprowadzających wody deszczowe na teren nie utwardzonej części działki;  w ramach robót budowlanych należy wykonać roboty naprawcze ścianki oporowej z wykorzystaniem materiałów odzyskanych z demontażu podjazdu przy wejściu bocznym do budynku;  w zakresie przedmiotu zamówienia znajduje się również przebudowa wejścia bocznego do budynku polegające na rozbiórce murku, demontażu pokrycia terakoty z powierzchni spocznika i schodów, demontaż i ponowny montaż barierek bocznych wg oddzielnego opracowania stanowiącego załącznik do SIWZ;  W ramach robót budowlanych należy dostarczyć i zamontować 4 szt. zewnętrznych lamp ledowych (wraz z podłączeniem). Zakres robót objętych zamówieniem ujęty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. Prace powinny zostać wykonane zgodnie z w/w dokumentami, sztuką budowlaną i przepisami prawa. Oferta musi uwzględniać koszty robót towarzyszących związanych bezpośrednio z wykonywanymi robotami tj.: wszelkie koszty związane z transportem, zaangażowaniem sprzętu, zużycia mediów, organizacją placu budowy, obsługą geodezyjną budowy, wykonania wszystkich sprawdzeń i prób. Wykonawca jest zobowiązany do samodzielnej oceny zakresu i ilości robót oraz ilości użytych materiałów przed złożeniem oferty. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Zaleca się, aby wykonawca przed złożeniem oferty sprawdził przedmiar robót z dokumentacją projektową, dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się z zakresem zamówienia. W przypadkach ewentualnych rozbieżności powinien zwrócić się o wyjaśnienie powstałych nieścisłości. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót. Realizowane roboty będą prowadzone w czynnym budynku Urzędu Miejskiego w Strykowie. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia terenu prowadzonych robót przed dostępem osób trzecich i na bieżąco informować użytkownika o utrudnieniach związanych z realizacją prac. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności przestrzegania warunków bezpieczeństwa pracy. Wykonawca po zakończeniu robót ma obowiązek doprowadzenia terenu prowadzonych robót do porządku oraz usunięcia wszelkich pozostałości po pracach budowlanych. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie nadzoru przez kierownika budowy. Kierownik budowy zobowiązany będzie do przedstawienia dokumentów potwierdzających wymagane parametry materiałów. Szczegółowy zakres robót i ich ilość przedstawiono w załączonych przedmiarach. Roboty prowadzone będą na podstawie przyjętego bez uwag zgłoszenia zamiaru prowadzenia prac. Oferta musi uwzględniać koszty zakupu wszystkich materiałów i urządzeń, organizację i zabezpieczenie placu budowy. Oznaczenie wg CPV: 45.00.00.00 -7 – roboty budowlane CPV:45.30.00.00 -0 – roboty instalacyjne w budynkach CPV:45.40.00.00 -1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych CPV: 45.11.13.00-1 – roboty rozbiórkowe Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które przy realizacji przedmiotowego zadania będą wykonywać następujące czynności: - prace budowlane: tynkowanie, roboty malarskie, roboty dekarskie, roboty dociepleniowe, roboty elektryczne, - obsługa mechanicznego i elektrycznego sprzętu na budowie. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 15.000,00 PLN. 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strykowie 52 8785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 21 w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 3. dowód wniesienia wadium, 4. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach