Przetargi.pl
wykonanie robót termomodernizacyjnych na budynku Szkoły Podstawowej im. Ks. Idziego Radziszewskiego w Bratoszewicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Stryków”

Gmina Stryków ogłasza przetarg

  • Adres: 95010 Stryków, ul. Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 198 002 , fax. 427 198 193
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stryków
    ul. Kościuszki 27
    95010 Stryków, woj. łódzkie
    tel. 427 198 002, fax. 427 198 193
    REGON: 47205783300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót termomodernizacyjnych na budynku Szkoły Podstawowej im. Ks. Idziego Radziszewskiego w Bratoszewicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Stryków”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych, modernizacji oświetlenia wewnętrznego oraz modernizacji źródła ciepła dla budynku Szkoły Podstawowej im. Ks. Idziego Radziszewskiego w Bratoszewicach. Głównym celem inwestycji jest poprawa parametrów technicznych, charakterystyki energetycznej i walorów wizualno-użytkowych istniejących budynków oraz dostosowanie ich parametrów do obowiązujących norm i przepisów. Zakres robót termomodernizacyjnych przewidzianych do wykonania obejmuje: w roku 2018 – etap I ( termin – do dnia 20.08.2018 r.)  wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych styropianem o grubości 14 cm, (o współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,04W/(mK)) metodą lekką-mokrą z wykończeniem tynkiem i malowaniem farbą silikosanową (min. trzy kolory jasne - pastelowe)  wykonanie izolacji przeciwwilgociowej oraz ocieplenie ścian piwnic polistyrenem ekstradowanym XSP o grubości 14 cm i współczynniku przewodzenia ciepła λ=0,04W/(m*K), cokół fundamentu wykończony tynkiem mozaikowym.  wykonanie ocieplenia stropodachu niewentylowanego dachowymi płytami styropianowymi laminowanymi papą o współczynniku przenikania ciepła A=0,038W/(mK) i grubości 12 cm umocowanymi na powierzchni stropodachu wraz z wykonaniem nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej.  wykonanie cieplenia stropu pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną o współczynniku przenikania ciepła A= 0,040W/(m K) i grubości 16 cm ułożoną na powierzchni stropu.  wykonanie wymiany starych okien na nowe o współczynniku przenikania ciepła U=1,3 W/m2K i drzwi zewnętrznych o współczynniku przenikania ciepła U=1,7 W/m2K.  wykonanie modernizacji instalacji oświetlenia podstawowego - przyjęto zainstalowanie 325 punktów świetlnych - opraw oświetleniowych z energooszczędnymi źródłami światła typu LED. w roku 2019 – etap II (termin – do dnia 20.08.2019 r.)  wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy 11,93 kWp zgodnie z projektem technicznym stanowiącym załącznik do SIWZ,  wykonanie modernizacji źródła ciepła i cwu zgodnie z projektem budowlanym technologii źródła ciepła w oparciu o gruntowe pompy ciepła stanowiącym załącznik do SIWZ. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót. Realizowane roboty będą prowadzone w czynnym budynku w okresie wolnym od zajęć lekcyjnych (lipiec - sierpień). Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia terenu prowadzonych robót przed dostępem osób trzecich. Wszelkie roboty powinny odbywać się z rusztowań zewnętrznych przy założeniu ograniczonego dostępu do modernizowanych pomieszczeń z wnętrza budynku. Wykonawca ma obowiązek wykonania foliowych ekranów skutecznie zabezpieczających wnętrze pomieszczeń od pyłu powstającego podczas prac budowlanych oraz zabezpieczenia wykładzin w remontowanych pomieszczeniach folią ochronną. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia prac zgodnie z obowiązującymi przepisami a w szczególności przestrzegania warunków bezpieczeństwa pracy. Wykonawca po zakończeniu robót ma obowiązek doprowadzenia terenu prowadzonych robót do porządku oraz usunięcia wszelkich pozostałości po pracach budowlanych. Szczegółowy opis technologii wykonania robót będących przedmiotem niniejszego opracowania zostały określone w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Oznaczenie wg CPV: 45.00.00.00 -7 – roboty budowlane CPV:45.30.00.00 -0 – roboty instalacyjne w budynkach CPV:45.40.00.00 -1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 ze zm.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które przy realizacji przedmiotowego zadania będą wykonywać następujące czynności: - prace budowlane: tynkowanie, roboty malarskie, roboty dekarskie, roboty elektryczne, hydrauliczne, - wykonanie wykopów wraz zabezpieczeniem i oznakowaniem, - obsługa mechanicznego i elektrycznego sprzętu na budowie. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych. Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om wraz ze wskazaniem danych kontaktowych podwykonawcy i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strykowie 52 8785 0002 2001 0000 1993 0006 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 21 w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy pzp. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skutkować odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 2. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 3. dowód wniesienia wadium, 4. pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeśli dotyczy, pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach