Przetargi.pl
Wykonanie robót rozbiórkowych i zabezpieczających w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Warszawska przestrzeń technologiczna – Centrum Kreatywności Nowa Praga” przy ul. Targowej 80 i ul. Inżynierskiej 3 w Warszawie

Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 00099 Warszawa, ul. Senatorska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 124 400 , fax. 223 124 490
  • Data zamieszczenia: 2018-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Stołeczny Zarząd Rozbudowy Miasta
    ul. Senatorska
    00099 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 124 400, fax. 223 124 490
    REGON: 16266500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szrm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót rozbiórkowych i zabezpieczających w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Warszawska przestrzeń technologiczna – Centrum Kreatywności Nowa Praga” przy ul. Targowej 80 i ul. Inżynierskiej 3 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych i zabezpieczających w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Warszawska przestrzeń technologiczna – Centrum Kreatywności Nowa Praga” przy ul. Targowej 80 i ul. Inżynierskiej 3 w Warszawie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie robót budowlanych polegających na rozbiórce (demontażu) elementów wtórnych w budynku przy ul Targowej 80; Lokalizacja: Inwestycja realizowana będzie na działce o nr ew. 83/4 z obrębu 4-13-06, która zlokalizowana jest w Warszawie, w dzielnicy Praga Północ przy ul. Targowej 80. Na działce tej oprócz budynku, w którym mają zostać wykonane rozbiórki elementów wtórnych zlokalizowane są inne budynki nieobjęte zadaniem inwestycyjnym oraz oficyna przy ul. Inżynierskiej 3, w której ma zostać wykonane tymczasowe zadaszenie oraz prace zabezpieczające okna i zachowany strop nad piwnicą. Charakterystyczne parametry: - pow. zabudowy budynku: 377,9 m2, - pow. całkowita budynku: 3.023,2 m2, - pow. użytkowa budynku: 2.527,21 m2, - liczba kondygnacji w budynku: 8 (7 nadziemnych i poddasze + 1 podziemna), - wysokość budynku: 30,65 m powyżej poziomu przyległego gruntu + 1.83 m poniżej terenu, - kubatura budynku: 10942,5 m3, - powierzchnia terenu, wchodzącego w zakres opracowania: = pow. zabudowy, tj. 377,9 m2, - dach dwuspadowy. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pod nazwą: Składy Towarzystwa Akcyjnego A. Wróblewski i S-ka – Budynek (IV) przy ul. Inżynierskiej 3. Szacuje się, że obiekt powstał w latach 1885-1910 i został wpisany do rejestru zabytków na mocy decyzji z dnia 02.12.1982 r. pod numerem ewidencyjnym 1206. W rejestrze i ewidencji obiekt funkcjonuje pod adresem ul. Inżynierska 3, natomiast w Urzędzie Miasta pod adresem ul. Targowa 80. W ramach planowanych prac rozbiórkowych przewiduje się roboty wyłącznie we wnętrzu budynku, polegające na: - usunięciu (demontażu) wszystkich wtórnych ścianek działowych wykonanych z płyt g-k, - usunięciu (demontażu) wtórnych elementów wyposażenia (meble, ceramika łazienkowa itp.), - usunięciu (demontażu) wtórnych sufitów rastrowych oraz sufitów z płyt g-k, - usunięciu (demontażu) wtórnych warstw posadzkowych z płyt wiórowych oraz wykładzin syntetycznych, - usunięciu (demontażu) wtórnych warstw sufitowych wykonanych z płyt wiórowo- cementowych „suprema”, - usunięciu wtórnych kabli elektrycznych oraz teletechnicznych poprowadzonych w ścianach działowych z płyt g-k i z przestrzeni między sufitami rastrowymi oraz z płyt g-k. 2) Wykonanie tymczasowego zadaszenia oraz prac zabezpieczających zachowany strop nad piwnicą i okna dla zabytkowej, spalonej oficyny zlokalizowanej przy ul. Inżynierskiej 3. Lokalizacja: Inwestycja realizowana będzie na działce o nr ew. 83/4 z obrębu 4-13-06, która zlokalizowana jest w Warszawie, w dzielnicy Praga Północ przy ul. Inżynierskiej 3. Na działce tej oprócz oficyny, w której mają zostać wykonane tymczasowe zadaszenie oraz prace zabezpieczające okna i zachowany strop nad piwnicą zlokalizowane są inne budynki nieobjęte zadaniem inwestycyjnym oraz budynek przy ul. Targowej 80, w którym mają zostać wykonane rozbiórki elementów wtórnych. Charakterystyczne parametry: - pow. zabudowy budynku: 322,0 m2, - wysokość budynku (istniejących ścian): 8,60 m powyżej poziomu przyległego gruntu + 1.83 m poniżej terenu, - powierzchnia terenu, wchodzącego w zakres opracowania: = pow. zabudowy, tj. 322,0 m2, Obiekt wpisany jest do gminnej ewidencji zabytków m.st. Warszawy. W ramach planowanych prac przewiduje się roboty budowlane, polegające na: - wzmocnieniu konstrukcji stropu nad piwnicą, - zabezpieczeniu ścian i stropu przed wpływem czynników atmosferycznych, tj.: wykonanie tymczasowego zadaszenia, zabezpieczenie uszkodzonych sklepień stropu nad piwnicą, zabezpieczenie otworów w ścianach zewnętrznych, - wykonanie orynnowania. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt budowlano – wykonawczy oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) w zakresie rozbiórek (demontażu) elementów wtórnych, zniszczonych w czasie zalania w zabytkowym budynku zlokalizowanym przy ul. Targowej 80 w Warszawie; 2) Projekt budowlano – wykonawczy oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiOR) w zakresie wykonania tymczasowego zadaszenia oraz prac zabezpieczających zachowany strop nad piwnicą i okna dla zabytkowej, spalonej oficyny zlokalizowanej przy ul. Inżynierskiej 3 w Warszawie; 3) Decyzja Nr 183/2017 z dnia 6 października 2017 r.; 4) Decyzja Nr 206/2017 z dnia 7 listopada 2017 r.; 5) Decyzja Nr 1567N/17 z dnia 2 sierpnia 2017 r.; 6) Decyzja Nr W/165/2017 z dnia 12 grudnia 2017 r. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) osób wykonujących roboty ogólnobudowlane, w tym w szczególności wykonywane przez murarza, blacharza, dekarza, (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie np. kierownika budowy); b) osób wykonujących roboty elektryczne w tym w szczególności wykonywane przez montera instalacji (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie); c) osób wykonujących roboty sanitarne w tym w szczególności wykonywane przez montera instalacji i/lub urządzeń (z wyłączeniem prac, których wykonanie wymaga posiadania stosownych uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie); 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, jednak nie krótszym niż 10 dni, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w Załączniku Nr 4 do Wzoru umowy czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (Załącznik Nr 8 do SIWZ) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Termin wykonania zamówienia: - rozpoczęcie – niezwłocznie od dnia podpisania umowy - zakończenie – w terminie nie krótszym niż 3 miesiące licząc do dnia zawarcia umowy, jednak nie dłuższym niż 5 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poza oświadczeniami, o których mowa w Rozdz. XVIII ust.1, Wykonawca składając Ofertę musi dodatkowo do tej oferty załączyć: 1) Wypełniony druk „OFERTA” - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz rozdział I SIWZ). 3) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – zgodne w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ. 4) Zakres – część/części przedmiotu zamówienia, którego/ych wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. Uwaga! W przypadku realizacji zamówienia bez udziału podwykonawców, na przedmiotowym załączniku należy złożyć oświadczenie o treści: „zamówienie zostanie zrealizowane bez udziału podwykonawców”. 5) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, zgodnie z zasadami określonymi w Rozdziale XXV SIWZ – w formie papierowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach