Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku- ( część XII).

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2013-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku- ( część XII).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku- ( część XII), tj.: Zadanie nr 1:- Białystok, ul. Skłodowskiej 13 i 15A - remont instalacji elektrycznej Zadanie nr 2:- Białystok, ul. Barszczańska16 m 1 i ul. Klepacka 6 m 40 - wymiana stolarki okiennej Zadanie nr 3: - Białystok, ul. Bema 93m 69 i 89A m 46 - wymiana stolarki okiennej Zadanie nr 4: - Białystok, ul. Żabia 14 m 26 - wymiana stolarki okiennej Zadanie nr 5: - Białystok, ul. Mickiewicza 34 - malowanie dachu z naprawą obróbek blacharskich Zadanie nr 6: - Białystok, ul. Storczykowa 5 - wykonanie stalowej pochylni dla osób niepełnosprawnych Zadanie nr 7:- Białystok, ul. Sienkiewicza 26 m 33 - wymiana stolarki okiennej Zadanie nr 8 : - Białystok, ul. Zwierzyniecka 11 m 32, ul. Lipowa 37 m 2, ul. Pułaskiego 119 m 28, ul. Pułaskiego 119 m 23, ul. Rzymowskiego 40 m 74 , ul. Rzymowskiego 40 m 43, ul. Suraska 6 m 29 , ul. Rzymowskiego 40 m 33, ul. Pułaskiego 99 m 13 i ul. Św. Mikołaja 7 m 22 - wymiana stolarki okiennej zgodnie z dokumentacją ( szkice, rysunki i opis robót- dot. zad. 1,2,3,45,7 i 8 ), dokumentacją projektową ( dot. zad. Nr 6 -projekt wykonawczy , przedmiar ) i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 8. 4. Wymaga się udzielenia: 1) co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 1, 2) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną wraz z robotami dla zadania nr 2, 3) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną wraz z robotami dla zadania nr 3 4) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną wraz z robotami dla zadania nr 4 5) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 5, 6) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 6, 7) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną wraz z robotami dla zadania nr 7, 8) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną wraz z robotami dla zadania nr 8, 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach