Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku część V, VI,VII

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2014-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku część V, VI,VII
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, (część V,VI,VII), tj.: Zadanie nr 1 Remont pomieszczenia w.c. nr 21 na parterze budynku przychodni przy ul. Siewnej 2 w Białymstoku. Zadanie nr 2 Remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. Przędzalnianej 4B m.25 w Białymstoku. Zadanie nr 3 Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych przy ul. Rzymowskiego 40 w Białymstoku. Zadanie nr 4 Remont lokalu mieszkalnego przed zasiedleniem przy ul. Dojnowskiej 80A m.34 w Białymstoku. Zadanie nr 5 Wymiana stolarki okiennej w lokalu mieszkalnym przy ul. Bema 89A m.47, ul. Bema 89C m.58, ul. Bema 91 m.55, ul. Bema 93 m.2, ul. Bema 95 m.21, ul. Bema 101 m.71, ul. Kopernika 7 m.18, ul. Wiejska 4B m.61, ul. Klepacka 2D m.4 w Białymstoku. Zadanie nr 6 Remont klatki schodowej III po pożarze w budynku mieszkalnym przy ul. Barszczańskiej 6 w Białymstoku. Wymiana okien i uzupełnienie skrzydła drzwiowego na klatce schodowej II na I piętrze w budynku mieszkalnym przy ul. Barszczańskiej 10 w Białymstoku. Zadanie nr 7 Remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. Broniewskiego 19 m.14, Tuwima 1/1 m.61, Tuwima 1/3 m.56, Tuwima 1/1 m.3 i ul. Sobieskiego 2 m.3 w Białymstoku. Zadanie nr 8 Wymiana stolarki okiennej w lokalach użytkowych przy ul. Kilińskiego 10 w Białymstoku. Zadanie nr 9 Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnym nr 2A i 3 oraz drzwi wejściowych do budynku przy ul. Świętojańskiej 26 w Białymstoku. Zadanie nr 10 Naprawa elewacji po pożarze budynków mieszkalnych przy ul. Barszczańskiej 4 i 8 w Białymstoku. Zadanie 11 Wymiana stolarki okiennej w lokalu mieszkalnym przy ul. Białówny 2m.12 w Białymstoku. - zgodnie z dokumentacją (szkice, rysunki, opis robót, przedmiary) i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 zadań (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 11. 4. Wymaga się udzielenia: 1) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 1, 2) co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 2, 3) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 3, 4) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 4, 5) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 5, 6) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 6, 7) co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 7, 8) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 8, 9) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 9, 10) co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 10, 11) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 11. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach