Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku część IV - nr sprawy: TT/DZ/3412/10/13

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku część IV - nr sprawy: TT/DZ/3412/10/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, tj.: 1) Zadanie nr 1: Białystok, ul. Barszczańska 2 m 9 - remont lokalu mieszkalnego, 2) Zadanie nr 2: Białystok, ul. Klepacka 4 m 84 - remont lokalu mieszkalnego, 3) Zadanie nr 3: Białystok, ul. Klepacka 2D m 55 - remont lokalu mieszkalnego, 4) Zadanie nr 4: Białystok, ul. Borsucza 6 m 28 - remont lokalu mieszkalnego, 5) Zadanie nr 5: Białystok, ul. Tuwima 5 m 18 - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym, - zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdziale XVIII SIWZ 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 5: Zadanie nr 1: Wymaga się udzielenia co najmniej 2 letniej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę drzwiową oraz na pozostałe roboty wraz z materiałami na okres 12 miesięcy gwarancji i rękojmi. Zadanie nr 2: Wymaga się udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami. Zadanie nr 3: Wymaga się udzielenia co najmniej 2 letniej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę drzwiową oraz na pozostałe roboty wraz z materiałami na okres 12 miesięcy gwarancji i rękojmi. Zadanie nr 4: Wymaga się udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami. Zadanie nr 5: Wymaga się udzielenia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami. 4. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach