Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg
- Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
- Data zamieszczenia: 2014-02-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
15-370 Białystok, woj. podlaskie
tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
REGON: 20024107400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku część IV - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót remontowych w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, (część IV), tj.: Zadanie nr 1 Remont dwóch pomieszczeń w.c. na I piętrze budynku przychodni przy ul. Sienkiewicza 53/1 w Białymstoku. Zadanie nr 2 Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w budynku przy ul. Pułaskiego 119 w Białymstoku. Zadanie nr 3 Remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. Bema 97 m 56 w Białymstoku. Zadanie nr 4 Remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. Tuwima 2 m 1 w Białymstoku. Zadanie nr 5 Wykonanie wewnętrznych linii zasilających w energię elektryczną budynki magazynowe oraz ustawienie szafek pomiarowych przy ul. Węglowej 8 w Białymstoku. - zgodnie z dokumentacją (szkice, rysunki, opis robót, przedmiary) i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia. 2. Podane w dokumentacji projektowej nazwy lub typy materiałów i produktów mają na celu wskazanie parametrów jakościowych. W przypadku materiałów i produktów określonych w dokumentacji projektowej nazwą producenta, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych, o parametrach nie niższych niż materiałów wskazanych nazwą. 3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka wybranych lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 5. 4. Wymaga się udzielenia: 1) co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 1, 2) co najmniej 60 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 2, 3) co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 3, 4) co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 4, 5) co najmniej 24 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami dla zadania nr 5. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje, co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie pomieszczeń wc na potrzeby dwóch lokali użytkowych przy ul. Sienkiewicza 28 w Białymstoku - BOM.1.263.60.2016
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja ścian budynku Urzędu Gminy Grodzisk wraz z budową schodów wejściowych i dobudową pochylni oraz zadaszenia nad wejściem głównym
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie remontu elewacji w budynkach mieszkalnych przy ul. Waryńskiego 9 i 11 w Suwałkach stanowiących własność Gminy Miasto Suwałki. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części
Dodano: 2016-07-20 - Wykonanie I etapu remontu pomieszczeń biurowych w budynku Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku przy ul. Mickiewicza 9
Dodano: 2016-07-20 - Ocieplenie ściany północnej z budową wiatrołapu - szt. 1 oraz remontem istniejących wiatrołapów - szt. 5 w budynku mieszkalnym Wspólnoty Mieszkaniowej Emilii Plater 20 w Suwałkach
Dodano: 2016-07-15 - Dostosowanie pomieszczeń przeznaczonych na archiwum zakładowe w ZUS Oddział w Białymstoku
Dodano: 2016-07-01 - Wykonanie robót budowlanych w zakresie montażu płotków przeciwśnieżnych na dachach budynków przy ul. ul. Kościuszki 88, 90 i 97 oraz zabudowy gzymsu i zamontowanie rynien w budynku przy ul. Składowa 5 w Suwałkach
Dodano: 2016-06-29 - Termomodernizacja budynku Szkole Podstawowej w Pniewie
Dodano: 2016-06-24 - Robota budowlana z podziałem na dwie części: Część 1. Remont pomieszczeń Węzła Łączności I i II piętra w bud. nr 12 na terenie JW. w Łomży, Część 2. Remont pomieszczeń w bud. nr 2 WT Łomża
Dodano: 2016-06-24 - Remont sali wykładowej w budynku Centrum Edukacji Nauczycieli w Białymstoku
Dodano: 2016-06-23