Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Okrzei 74a
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 2302000 , fax. 054 2302030
- Data zamieszczenia: 2012-11-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kujawsko-Pomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
ul. Okrzei 74a 74a
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 2302000, fax. 054 2302030
REGON: 00059716200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpzmiuw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych w zakresie usuwania szkód wynikłych na skutek powodzi w 2011r. na pompowni Mokre w km 11+875 Kanału Mokre gm. Dąbrowa, pow. Mogilno - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych związanych z usuwaniem skutków powodzi z 2011r. na przeciwpowodziowej stacji pomp Mokre. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja pn. Projekt techniczny robót remontowych w zakresie usunięcia szkód wynikłych na skutek powodzi w 2011r. na pompowni Mokre zlokalizowanej na Kanale Mokre w km 11+875; gm. Dąbrowa, pow. Mogilno, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiar robót, które stanowią odpowiednio załączniki nr 1, 2, 3 do specyfikacji. Uwaga: Przedmiar robót nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia a stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych opisywanym pod warunkiem, że zaproponowane materiały i urządzenia będą posiadały parametry nie gorsze niż te, które są przedstawione w projekcie technicznym i specyfikacji. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać w swojej ofercie, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć do oferty foldery, dane techniczne, normy i aprobaty techniczne materiałów i urządzeń, zawierające ich parametry. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się niezbadane i nie zaakceptowane materiały wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z ich nie przyjęciem i nie zapłaceniem. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia będzie przestrzegał przepisów o ochronie środowiska i przyrody tj. ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (tekst jedn. Dz. U. z 2009r., Nr 151, poz. 1220 z późn. zm.), ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (tekst jedn. Dz. U z 2008r., Nr 25, poz. 150 z późn. zm.), ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U z 2008r., Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.); ponosi pełną odpowiedzialność za ich naruszenie oraz wynikłe z tego tytułu szkody (np. przyległość obszarów Natura 2000, ochrona ryb, drzew itp.). Wszelkie uwagi do rozwiązań projektowych i przedmiaru robót wykonawca winien wnieść przed złożeniem oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452423245
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 28.11.2012r. do godz. 10:00, wadium w wysokości 3000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpzmiuw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną