Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach laboratoryjnych i biurowych budynków Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej

Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki ogłasza przetarg

  • Adres: 90-924 Łódź, ul. Stefanowskiego 18/22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka, Wydział Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki
    ul. Stefanowskiego 18/22 18/22
    90-924 Łódź
    REGON: 00000158300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl; www.zp.p.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach laboratoryjnych i biurowych budynków Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki Łódzkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontów pomieszczeń Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki z możliwością wyboru następujących zadań: Zadanie I. Wykonanie remontu wybranych pomieszczeń na IV piętrze z przystosowaniem dla Zakładu Techniki Sterowania - Instytut Automatyki PŁ, Zadanie II. Remont pomieszczeń biurowych w Instytucie I-14, Zadanie III. Remont pomieszczeń biurowych dla Działu Administracyjno - Technicznego, Zadanie IV. Remont pomieszczeń Dziekanatu, Miejsce realizacji: Zadanie I. Al. Politechniki 11, 90-924 Łódź, Bud. C 3, Zadanie II. ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź, Bud. A 12, Zadanie III. ul. Stefanowskiego 18/22, 90-924 Łódź, Bud. A 12, Na przedmiot zamówienia składa się następujący zakres rzeczowy robót: Zadanie I. Wykonanie remontu wybranych pomieszczeń na IV piętrze z przystosowaniem dla Zakładu Techniki Sterowania - Instytut Automatyki PŁ w zakresie robót budowlanych (ścianki działowe, okładziny: panele laminowane i gres - podłogi, glazura - ściany sanitariatu, tynk mozaikowy - ściany w korytarzu do wys.1,5 m, wymiana stolarki drzwiowej, roboty malarskie), robót instalacyjnych wod.- kan. (wymiana rur instalacyjnych i osprzętu w sanitariacie), roboty elektryczne (wymiana instalacji, gniazd i oświetlenia, komputerowa, alarmowa, ppoż.), Zadanie II. Remont pomieszczeń kierownika Instytutu I-14 i sekretariatu w zakresie wymiany posadzek na panele drewniane z drewna egzotycznego, wymiana sufitu podwieszonego, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej, roboty malarskie, Zadanie III. Remont pomieszczeń biurowych na parterze budynku z przystosowaniem dla Działu Administracyjno - Technicznego w tym wymiana posadzek na wykładzinę dywanową, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana instalacji elektrycznej, roboty malarskie, instalacje wentylacji z klimatyzacją, Wykonawcy mogą składać wnioski na dowolnie wybrane, lub wszystkie zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: w postępowaniu nie przewiduje się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust. 1 i 2 ustawy). 2. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawca posiada doświadczenie wykonawcze w zakresie robót odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącej przedmiot zamówienia, udokumentowane wykonaniem co najmniej 3 zamówień zawierających te roboty o cenie brutto min. 150 tys. zł. każda. Roboty te powinny być wykonane w ciągu ostatnich pięciu lat przed datą wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (daty publikacji ogłoszenia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. * Dla zadania I - co najmniej jedno z przedstawionych zamówień musi zawierać oprócz robót remontowo-budowlanych i elektrycznych również roboty instalacyjne wod.-kan. * Dla zadania III - co najmniej jedno z przedstawionych zamówień musi zawierać oprócz robót remontowo-budowlanych i elektrycznych również roboty wentylacyjno-klimatyzacyjne. 4. Wykonawca zatrudnia w pełnym wymiarze co najmniej 5 osób na stanowiskach produkcyjnych. 5. Wykonawca dysponuje osobami, które będą pełniły funkcje kierowników robót w niniejszym zamówieniu posiadającymi odpowiednie (wymagane przez ustawę Prawo Budowlane) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w odpowiedniej specjalności oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. * Dla zadania I i III oprócz specjalności konstrukcyjno - budowlanej i elektrycznej wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi uprawnienia i zaświadczenia j.w. w specjalności wod.-kan. i wentylacyjnej. 6. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków: Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą dokumentach na zasadzie spełnia/nie spełnia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, Zamawiający wybierze 5 Wykonawców, którzy udokumentują w najwyższym stopniu doświadczenie wykonawcze i otrzymają największą liczbę punktów wg następującej zasady oceny: za każde wykazane na kwotę minimum 150 tys. zł zamówienie ponad 3 zamówień stanowiących warunek udziału, potwierdzone pozytywnymi referencjami wykonawca otrzyma 1 punkt. W sytuacji uzyskania takiej samej liczby najmniejszej w kolejności liczby punktów przez więcej niż jednego wykonawcę o zaproszeniu do złożenia ofert zadecyduje największa wartość brutto zrealizowanych zamówień, po zsumowaniu przez Zamawiającego wartości zamówień wykazanych przez tych Wykonawców. Wybranych 5 wykonawców dla każdego z zadań zostanie zaproszonych do składania ofert (gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5 zostaną zaproszeni wszyscy wykonawcy). Nie spełnienie choćby jednego z warunków wymaganych od wykonawców skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przedstawiający aktualny stan faktyczny i prawny wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, b) Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.04 (tekst jednolity Dz.U. z 2007 nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) - wg zał. 1 c) Wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat - wg zał. 2 Do wykazu należy dołączyć referencje inwestora potwierdzające zakres robót, wartość robót brutto, okres wykonywania robót i miejsce wykonywania robót z potwierdzeniem ich jakości i terminowości (można dodatkowo dołączyć protokoły odbioru robót) d) Oświadczenie wykonawcy o stanie zatrudnienia i kadrze technicznej - wg zał. 3 Do oświadczenia należy dołączyć kopie potwierdzone uprawnień budowlanych do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie jako kierownika budowy/robót oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. W przypadku, gdy wymienione wyżej osoby nie są pracownikami Wykonawcy (lub Wykonawców występujących wspólnie) należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób spełniających warunki wskazane powyżej. e) Oświadczenie o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej - wg zał. 4 Uwaga: W przypadku podmiotów działających wspólnie warunki będą oceniane łącznie dla Wykonawców biorących wspólnie udział w niniejszym postępowaniu oprócz warunku przedstawionego w punkcie a),b) i punkcie e) którego spełnienie muszą udokumentować wszyscy Wykonawcy z biorących wspólnie udział w niniejszym postępowaniu. Przykładowy wzór wniosku wraz ze wzorem załączników znajduje się na stronie internetowej zamawiającego www.zp.p.lodz.pl w zakładce - aktualne ZP - Roboty budowlane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wzór wniosku i załączników do wniosku dostępne sa na stronie zamawiającego www.zp.p.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach