Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w lokalach i budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, ul. gen. J. Bema 89/1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7479457 , fax. 085 7479483
  • Data zamieszczenia: 2011-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    ul. gen. J. Bema 89/1 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7479457, fax. 085 7479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w lokalach i budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych w lokalach i budynkach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku, tj.: -wymiana okien w lokalach użytkowych w budynku przy ul. Malmeda 17 w Białymstoku - zadanie nr 1; - wymiana okien, witryn i drzwi w lokalach użytkowych w budynku przy ul. Jurowieckiej 34 w Białymstoku - zadanie nr 2; - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. J. Tuwima 1a m.41, Broniewskiego 10 m.8 w Białymstoku- zadanie nr 3; - remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym przy ul. Grochowej 11 m.41, Przędzalnianej 4b m.6 w Białymstoku- zadanie nr 4 - zgodnie z dokumentacją projektową (przedmiarami robót) i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz rozdziale XVIII SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery zadania (części zamówienia). Zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno lub całość przedmiotu zamówienia obejmujący zadania od nr 1 do nr 4. 3.W celu prawidłowego sporządzenia oferty wskazane jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej oraz uzyskał wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 4.Wymaga się udzielenia: 1)zadanie nr 1: co najmniej 5 letniej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na pozostałe roboty wraz z materiałami; 2)zadanie nr 2: co najmniej 5 letniej gwarancji i rękojmi na wymienioną stolarkę okienną i drzwiową oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami; 3)zadanie nr 3: co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami; 4)zadanie nr 4: co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty wraz z materiałami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmk.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach