Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w Jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: 1. wykonanie robót remontowych w budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowym w Gdańsku ul. Opłotki 1, polegających na wymianie świetlików na dachu budynku (hala niższa), 2. wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Wejherowie ul. Sobieskiego 346, polegających na remoncie Sali operacyjnej, 3. wykonanie robót remontowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie okien drewnianych na IV piętrze w budynku, 4. wykonanie robót remontowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie posadzki z płytek na tarasie.

Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-831 Gdańsk, ul. Długa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3002300, , fax. 58 3014318
  • Data zamieszczenia: 2019-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
    ul. Długa 75/76
    80-831 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3002300, , fax. 58 3014318
    REGON: 00102119700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pomorskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w Jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: 1. wykonanie robót remontowych w budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowym w Gdańsku ul. Opłotki 1, polegających na wymianie świetlików na dachu budynku (hala niższa), 2. wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Wejherowie ul. Sobieskiego 346, polegających na remoncie Sali operacyjnej, 3. wykonanie robót remontowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie okien drewnianych na IV piętrze w budynku, 4. wykonanie robót remontowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie posadzki z płytek na tarasie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót remontowych w Jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku: Pomorskim Urzędzie Celno-Skarbowym w Gdańsku ul. Opłotki 1, polegających na wymianie świetlików na dachu budynku hala niższa, Urzędzie Skarbowym w Wejherowie ul. Sobieskiego 346, polegających na remoncie Sali operacyjnej, Izbie Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie okien drewnianych na IV piętrze w budynku, Izbie Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie posadzki z płytek na tarasie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia stanowi: a) Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w przedmiarach i dokumentacji stanowiących Załączniki nr: 1A, 1B, 1C, 1D do SIWZ. c) Załącznik nr 7 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy. Zamówienie należy zrealizować zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami zawartymi w Istotnych Postanowieniach Umowy, które zostaną wprowadzone do treści Umowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie zostało podzielone na następujące cztery części: a) Część nr 1 zamówienia – wykonanie robót remontowych w budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowym w Gdańsku ul. Opłotki 1 polegających na wymianie świetlików na dachu budynku hala niższa, b) Część nr 2 zamówienia - wykonanie robót remontowych w budynku Urzędu Skarbowego w Wejherowie ul. Sobieskiego 346, polegających na remoncie Sali operacyjnej, c) Część nr 3 zamówienia - wykonanie robót remontowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie okien drewnianych na IV piętrze w budynku, d) Część nr 4 zamówienia - wykonanie robót remontowych w budynku Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku ul. Długa 75/76, polegających na wymianie posadzki z płytek na tarasie. Wykonawcy mogą składać ofertę zarówno na wybraną jedną dowolną część zamówienia lub na dwie dowolne części zamówienia lub na trzy dowolne części zamówienia lub na wszystkie cztery części zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zadbał o zabezpieczenie miejsca wykonywania prac remontowych w taki sposób, aby wykonywane prace odbywały się bez wpływu na funkcjonowanie i pracę Urzędu; niezbędne jest wyeliminowanie ryzyka możliwości wystąpienia upadku przedmiotów z wysokości lub wystąpienia innych zagrożeń mogących mieć wpływ na zdrowie lub życie. Strefy niebezpieczne występujące podczas prowadzenie robót remontowych, należy odpowiednio wygrodzić, oznakować i zabezpieczyć. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług, zabezpieczenie mienia i bezpieczeństwa w ramach posiadanego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta zgodna jest z postanowieniami określonymi w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2018r. poz. 1986, 2215 z późn.zm. oraz z 2019r. poz. 53, 730 z póżn.zm.) oraz spełnia wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w szczególności: ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 51, 630, 695, 730 z późn.zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025, 1104, 1629, 2073, 2244 oraz z 2019r. poz. 80 z późn.zm.) oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018r. poz. 1986, 2215 z późn.zm. oraz z 2019r. poz. 53, 730 z póżn.zm.). Przedmiary robót nie stanowią o zakresie przedmiotu zamówienia, a są jedynie uzupełniającym źródłem informacji; nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do określenia ceny oferty. Roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie i nie mogą wpływać na użytkowanie budynku. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wszelkie roboty budowlane oraz zainstalowaną stolarkę okienną oraz świetliki na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia następnego po podpisaniu przez Strony Umowy tj. Wykonawcę i Zamawiającego Protokołu odbioru końcowego o bezusterkowym wykonania robót. Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej i dokładnie zapoznali się z terenem i obiektami ww. Jednostek Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku w celu dokonania oceny stanu faktycznego, analizy zakresu niezbędnych robót do wykonania poszczególnych zadań. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia za kwotę umówionego wynagrodzenia ryczałtowego z własnych materiałów i własnymi środkami oraz, że zastosowane w pracach remontowych materiały posiadają niezbędne certyfikaty na znak bezpieczeństwa lub atesty, są zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustalono Polskiej Normy, oraz że są zgodne z właściwymi przepisami i dokumentacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Ustawy, każdy z Wykonawców zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, 2. W celu wykazania, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w art. 22 ust. 1b Ustawy, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1) Wykazu wykonanych robót, zgodnie z Załącznikiem nr 3 A do SIWZ, tj.: Wykonawca wykaże należyte wykonanie, co najmniej dwóch umów dotyczących świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dowody potwierdzające należyte wykonanie umów, o których mowa w pkt 8.2.2 SIWZ, w szczególności potwierdzające realizację umów zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, tj.: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w oryginale oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach