Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3,5, 01-748 Warszawa, Oddział w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, Teatralna
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 55 64 13 615, , fax. 55 64 13 695
- Data zamieszczenia: 2018-09-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych z siedzibą w Warszawie, ul. Szamocka 3,5, 01-748 Warszawa, Oddział w Elblągu
Teatralna 4
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 55 64 13 615, , fax. 55 64 13 695
REGON: 1775600585 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych w budynku ZUS Inspektorat Ostróda przy ul. Czarnieckiego 50 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie robót remontowych w budynku ZUS Inspektorat Ostróda przy ul. Czarnieckiego 50” w zakresie: 1) Malowanie pomieszczeń i wymiana drzwi; 2) Naprawa dylatacji posadzek i okładzin ścian z częściową wymianą płytek gresowych i płyt gipsowo-kartonowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty poprzez wniesienie wadium. 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2.371,00 zł (słownie: dwa tysiące trzysta siedemdziesiąt jeden złotych). 3. Wadium może być wniesione w: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 09 1020 5590 0000 0802 9080 7010, z tytułem przelewu: „Wadium na roboty remontowe ZUS I/Ostróda w sprawie 520000/271/3/2018-ZAP”. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. W przypadku wnoszenia wadium: 6.1. w formie pieniężnej - zaleca się, aby dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, 6.2. w pozostałych dopuszczalnych formach należy złożyć oryginał dokumentu przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Elblągu, ul. Mazurska 5, piętro III, pok. 412 lub też dołączyć do oferty w terminie przewidzianym do składania ofert. 6.3. z dokumentu wniesionego w formie gwarancji bankowej /ubezpieczeniowej/ lub poręczenia powinno jednoznacznie wynikać gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 6.4. wadium wniesione w formach określonych w pkt 6.3. musi zawierać następujące elementy: 1) określenie terminu obowiązywania poręczenia lub gwarancji, nie krótszego niż termin związania ofertą, 2) określenie kwoty poręczenia lub gwarancji, 3) wskazanie gwaranta poręczenia lub gwarancji, 4) wskazanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji (Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Elblągu ul. Teatralna 4, 82-300 Elbląg), 5) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem lub gwarancją (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji – na pierwsze żądanie – na konto wskazane przez beneficjenta poręczenia lub gwarancji), 6) płatność na pierwsze żądanie (poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do przekazania kwoty poręczenia lub gwarancji na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta poręczenia lub gwarancji, zawierające oświadczenie dotyczące okoliczności wymienionych w niniejszym rozdziale w pkt 10.1.- 10.3.). 7) nieodwołalność poręczenia lub gwarancji (poręczyciel lub gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia lub gwarancji).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wpisane do dokumentów rejestracyjnych w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2) Dowód wpłacenia/wniesienia wadium (zgodnie z rozdziałem IX pkt 6 SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby funkcjonowania zmodernizowanego laboratorium w Zakładzie Hodowli Ryb Jesiotrowatych w Pieczarkach
Dodano: 2024-06-23 - Remont i modernizacja infrastruktury doświadczalnych stawów w Zakładzie Hodowli Ryb Jesiotrowatych w Pieczarkach
Dodano: 2024-05-16 - Adaptacja pomieszczeń na potrzeby funkcjonowania zmodernizowanego laboratorium w Zakładzie Hodowli Ryb Jesiotrowatych w Pieczarkach
Dodano: 2024-05-14 - Remont dachu na budynku gospodarczym w Bartążku
Dodano: 2023-12-11 - Poprawa dostępności Urzędu Gminy w Purdzie.
Dodano: 2023-02-15 - Budowa urządzeń i obiektów lecznictwa uzdrowiskowego i małej architektury we wsi Nowa Wieś Iławecka w Obszarze Ochrony Uzdrowiskowej Górowo Iławeckie – strefa „A” – część II roboty dodatkowe.
Dodano: 2022-09-12 - Poprawa efektywności energetycznej budynku nr 4 Zespołu Szkół im. Macieja Rataja przy ul. W. Łukasińskiego w Reszlu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Powiatowy Dom Dziecka – postępowanie – postępowanie II
Dodano: 2021-02-11 - Rozbudowa i przebudowa budynku mieszkalno-usługowego oraz zmiana sposobu użytkowania poddasza na cele mieszkalne Jaśki 18 gm. Olecko.
Dodano: 2021-02-01 - Poprawa efektywności energetycznej budynku nr 4 Zespołu Szkół im. Macieja Rataja przy ul. W. Łukasińskiego w Reszlu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Powiatowy Dom Dziecka – postępowanie – postępowanie II
Dodano: 2020-12-29 - Poprawa efektywności energetycznej budynku nr 4 Zespołu Szkół im. Macieja Rataja przy ul. W. Łukasińskiego w Reszlu wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Powiatowy Dom Dziecka
Dodano: 2020-12-08