Przetargi.pl
wykonanie robót remontowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 15 im. Jana III Sobieskiego na osiedlu Jana III Sobieskiego 105 w Poznaniu

Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Jana III Sobieskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 60-688 Poznań, os. Jana III Sobieskiego 105
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 823 44 61 , fax. 61 823 44 61
  • Data zamieszczenia: 2015-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Jana III Sobieskiego
    os. Jana III Sobieskiego 105 105
    60-688 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 823 44 61, fax. 61 823 44 61
    REGON: 00106936000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót remontowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 15 im. Jana III Sobieskiego na osiedlu Jana III Sobieskiego 105 w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 15 im. Jana III Sobieskiego na osiedlu Jana III Sobieskiego 105 w Poznaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453211406
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną