Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdańsku ul. Opłotki 1, polegających na wymianie świetlików na dachu budynku (hala niższa).

Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-831 Gdańsk, ul. Długa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3002300, , fax. 58 3014318
  • Data zamieszczenia: 2019-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
    ul. Długa 75/76
    80-831 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3002300, , fax. 58 3014318
    REGON: 00102119700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pomorskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdańsku ul. Opłotki 1, polegających na wymianie świetlików na dachu budynku (hala niższa).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie robót remontowych w budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdańsku ul. Opłotki 1, polegających na wymianie świetlików na dachu budynku (hala niższa). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający wymagania Zamawiającego w zakresie wykonania przedmiotu zamówienia stanowi: a) Załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia, b) Załącznik nr 1 A do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty w przedmiarze i dokumentacji, c) Załącznik nr 7 do SIWZ – Istotne Postanowienia Umowy. Zamówienie należy zrealizować zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz warunkami zawartymi w Istotnych Postanowieniach Umowy, które zostaną wprowadzone do treści Umowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Zamówienie nie zostało podzielone na części. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zadbał o zabezpieczenie miejsca wykonywania prac remontowych w taki sposób, aby wykonywane prace odbywały się bez wpływu na funkcjonowanie i pracę Urzędu; niezbędne jest wyeliminowanie ryzyka możliwości wystąpienia upadku przedmiotów z wysokości lub wystąpienia innych zagrożeń mogących mieć wpływ na zdrowie lub życie. Strefy niebezpieczne występujące podczas prowadzenie robót remontowych, należy odpowiednio wygrodzić, oznakować i zabezpieczyć. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zabezpieczenie miejsca wykonywanych usług, zabezpieczenie mienia i bezpieczeństwa w ramach posiadanego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej od prowadzonej działalności gospodarczej. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta zgodna jest z postanowieniami określonymi w Ustawie Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2018r. poz. 1986, 2215 z późn.zm. oraz z 2019r. poz. 53, 730 z póżn.zm.) oraz spełnia wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w szczególności: ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019r. poz. 51, 630, 695, 730 z późn.zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2018 r. poz. 1025, 1104, 1629, 2073, 2244 oraz z 2019r. poz. 80 z późn.zm.) oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986, 2215 z późn.zm. oraz z 2019r. poz. 53, 730 z póżn.zm.). Przedmiar robót nie stanowi o zakresie przedmiotu zamówienia, a jest jedynie uzupełniającym źródłem informacji; nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do określenia ceny oferty. Roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie i nie mogą wpływać na użytkowanie budynku. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wszelkie roboty remontowo budowlane oraz zainstalowane świetliki, na okres minimum 36 miesięcy licząc od dnia następnego po podpisaniu przez Strony Umowy tj. Wykonawcę i Zamawiającego, Protokołu odbioru końcowego o bezusterkowym wykonania robót. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji lokalnej i dokładnie zapoznali się z terenem i obiektem Jednostki Izby Administracji Skarbowej w Gdańsku, tj. budynkiem Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdańsku ul. Opłotki 1, w celu dokonania oceny stanu faktycznego, analizy zakresu niezbędnych robót do wykonania poszczególnych prac w ramach przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia za kwotę umówionego wynagrodzenia ryczałtowego z własnych materiałów i własnymi środkami oraz wykazać, że zastosowane w pracach remontowych materiały posiadają niezbędne certyfikaty na znak bezpieczeństwa lub atesty, są zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustalono Polskiej Normy, oraz że są zgodne z właściwymi przepisami i dokumentacją.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu nie stosuje się art 24 aa Ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia Wykonawca złoży wymagane przez Zamawiającego oświadczenia oraz dokumenty. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Ustawy, każdy z Wykonawców zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, W celu wykazania, że Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu określony w art. 22 ust. 1b Ustawy, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: 1) Wykazu wykonanych robót, zgodnie z Załącznikiem nr 3 A do SIWZ, tj.: Wykonawca wykaże należyte wykonanie, co najmniej jedną umowę dotyczącą świadczenia usług stanowiących przedmiot zamówienia, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże należyte wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej jedną umowę na roboty budowlane w szerszym zakresie, zawierającą w swoim zakresie wymianę okien i/lub świetlików dachowych, dla której wartość zakresu dotyczącego wymiany okien i/lub świetlików dachowych jest nie mniejsza niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100 brutto), dla jednej umowy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dowody potwierdzające należyte wykonanie umowy, o których mowa w pkt 8.2.2 SIWZ, w szczególności potwierdzające realizację umów zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, tj.: referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu w oryginale oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3 Ustawy, będzie polegać na zasobach podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą: a) w celu oceny, iż będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, winien przedstawić w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów bądź inny dokument (przedstawione w oryginale), zawierające informacje w zakresie określonym w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór treści zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. b) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu tego podmiotu, stanowiące część oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w pkt 8.3.1 SIWZ. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.3.1 oraz pkt 8.3.2 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia i dokumenty o których mowa w pkt 8.2.1, pkt 8.3.1 oraz w pkt 8.3.2 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach