Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12, 14 (wymiana stolarki drzwiowej, remont posadzek w pomieszczeniach biurowych, remont Sali Obsługi Klienta, remont oświetlenia zewnętrznego).

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Oświęcimska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 32 624 53 00 , fax. 32 623 29 97
  • Data zamieszczenia: 2018-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chrzanowie
    Oświęcimska 14
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 32 624 53 00, fax. 32 623 29 97
    REGON: 1775600055
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12, 14 (wymiana stolarki drzwiowej, remont posadzek w pomieszczeniach biurowych, remont Sali Obsługi Klienta, remont oświetlenia zewnętrznego).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w budynku Oddziału ZUS w Chrzanowie, ul. Oświęcimska 12, 14 (wymiana stolarki drzwiowej, remont posadzek w pomieszczeniach biurowych, remont Sali Obsługi Klienta, remont oświetlenia zewnętrznego). Zakres robót: 1) wymiana stolarki drzwiowej: demontaż stolarki drzwiowej; montaż stolarki drzwiowej; roboty wykończeniowe, tynki, malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych podłoży gipsowych wraz z gruntowaniem; 2) remont Sali Obsługi Klienta: demontaż istniejącej stolarki drzwiowej, rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych w rulonie, demontaż sufitu podwieszanego, przecieranie istniejących tynków wraz z zeskrobaniem istniejącej farby, gruntowanie ścian, wykonanie gładzi, malowanie ścian, wykonanie nowej warstwy wyrównującej posadzki, ułożenie posadzek z płytek kamionkowych „Gres” na zaprawach klejowych, montaż sufitu podwieszanego kasetonowego, montaż opraw oświetleniowych, montaż nowej stolarki drzwiowej wewnątrzlokalowej, 3) remont posadzek w pomieszczeniach biurowych: rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych w rulonie, rozebranie posadzek, jednolitych cementowych, lastryko; szlifowanie podłoża, gruntowanie podłoży - wzmocnienie podłoży żywicą, wykonanie nowej warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, montaż wykładziny z tworzywa sztucznego w rulonie, 4) remont oświetlenia zewnętrznego: przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny, montaż szafki sterowniczej, montaż wysięgników rurowych i przewieszek z lin stalowych, montaż naświetlacza typu LED wersja nadtynkowa 4000 K, przewody kabelkowe układane w listwach i kanałach elektroinstalacyjnych, sprawdzenie i pomiar kompletnego obwodu elektrycznego niskiego napięcia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 6.500,00 złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca polega na zasobach (zdolnościach technicznych lub zawodowych) innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a pzp musi ponadto udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, w szczególności przedstawiając w tym celu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – stosowny dokument musi być złożony w oryginale i musi określać: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach