Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych w budynku 10-20 i 10-29 z podziałem na zadania częściowe dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej ,ul. Warszawska 24.- Etap1

Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 31-155 Kraków, ul. Warszawska 24
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6282641 , fax. 012 6282072
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
    ul. Warszawska 24 24
    31-155 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6282641, fax. 012 6282072
    REGON: 00000156003300
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych w budynku 10-20 i 10-29 z podziałem na zadania częściowe dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Krakowskiej ,ul. Warszawska 24.- Etap1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1 Instytut L-1 1.1 Położenie wykładziny w pomieszczeniach nr 219/1,219/1A,219/2,219/3,219/4 dla Zakładu L-13 w budynku 10-20 1.2. Wymiana wykładziny podłogowej w korytarzu dla L-14 w budynku 10-29 1.3.Wstawienie 2-ch drzwi metalowych do magazyn
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawcy ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki oraz złożyć wskazane niżej dokumenty - dla zadania 1, 3: 1. Pod względem potencjału kadrowego wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: kierownik robót budowlanych : posiada uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa Wykonawcy ubiegający się o dopuszczenie do udziału w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki oraz złożyć wskazane niżej dokumenty - dla zadania 2: kierownik branży sanitarnej posiada uprawnienia instalacyjne w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych ,wod -kan oraz posiada aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli Wykonawca bierze udział we wszystkich zadaniach wystarczy złożyć dokumenty j.w.. Jeżeli Wykonawca bierze udział tylko w jednym należy złożyć stosowne dokumenty dla danego zadania. 2. Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat wykonał co najmniej 2 roboty budowlane dla każdego zadania osobno, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia lub wykonał 2 roboty budowlane, które obejmowały zakres zamówienia określony w zadaniach 1,2,3 łącznie z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę niemniejszą niż 200.000,00 zł 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 11 niniejszej SIWZ, na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 formularz oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ), 3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 4 wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 5 do SIWZ), Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostepnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 5 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (Załącznik nr 6 do SIWZ), 6 dokumenty stwierdzające uprawnienia kierownika robót budowlanych, sanitarnych oraz zaświadczenie potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa, 7 kosztorys ofertowy zawierający cenę ryczałtową, za cały przedmiot zamówienia, wyliczoną w oparciu o indywidualną kalkulację oraz opis techniczny zamówienia przy uwzględnieniu wymagań i zapisów niniejszej SIWZ, 8 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (na kwotę niemniejszą niż 200.000,00 zł) 9 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pk.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach