Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych oraz modernizacja systemu ogrzewania w budynku mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Kościuszki 23.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. +48566577555 , fax. +48566577504
  • Data zamieszczenia: 2020-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grudziądzka 159B
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. +48566577555, fax. +48566577504
    REGON: 87000140200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zgm.torun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych oraz modernizacja systemu ogrzewania w budynku mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Kościuszki 23.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wartość zamówienia nie przekracza kwoty 5 350 000 EURO. Wykonanie robót remontowych oraz modernizacja systemu ogrzewania w budynku mieszkalnym położonym w Toruniu przy ul. Kościuszki 23, w tym: A) Modernizacja systemu ogrzewania w lokalach mieszkalnych w budynku mieszkalnym przy ul. Kościuszki 23, polegająca na likwidacji pieców kaflowych i wyposażeniu lokali w dwufunkcyjne kotły gazowe. B) Wykonanie w budynku mieszkalnym przy ul. Kościuszki 23 remontu balkonów na elewacji frontowej budynku. C) Wykonanie robót sanitarnych, w tym wymiana dwufunkcyjnego kotła gazowego w lokalu użytkowym przy ul. Kościuszki 23/1. Budynek przy ul. Kościuszki 23 wpisany jest do Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Torunia. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową (projekty, przedmiary), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, specyfikacją istotnych warunków zamówienia, umową, a także zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i zasadami sztuki budowlanej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy – wzór formularza określa załącznik do SIWZ; 2) zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w pkt 4.5. SIWZ, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych; 3) dokumenty, o których mowa w pkt 4.7. SIWZ, potwierdzające, że wykonawca polegający na zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz potwierdzające, że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów; 4) Wypełnione kosztorysy ofertowe sporządzone w kalkulacji szczegółowej lub uproszczonej, opracowane na podstawie otrzymanych od zamawiającego przedmiarów - dla robót wskazanych w punkcie 2.B oraz 2.C SIWZ, tj. robót, dla których przewidziano wynagrodzenie kosztorysowe; 5) oświadczenie wykonawcy wskazujące części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem firm podwykonawców; 6) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dokumenty potwierdzające ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy PZP; 7) pełnomocnictwo upoważniające osobę/osoby podpisujące ofertę/oświadczenia lub poświadczające kopie dokumentów za zgodność z oryginałem, do reprezentowania wykonawcy, jeżeli upoważnienie tych osób nie wynika z dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach