Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny ogłasza przetarg
- Adres: 03-709 Warszawa, ul. Józefa Sierakowskiego 13
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6187979
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny
ul. Józefa Sierakowskiego 13 13
03-709 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6187979
REGON: 01608435500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spkso.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót remontowych na terenie Samodzielnego Publicznego Klinicznego Szpitala Okulistycznego w Warszawie, ul. Sierakowskiego 13 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zadanie nr 1 obejmuje: - remont klatki schodowej od strony pd.-zach oraz pom. 201,203, korytarz /niski parter/, holl /II piętro/ - remont klatki schodowej od przejścia do Szpitala Praskiego i pom. techniczne 43 zadanie nr 2 obejmuje: - remont Gabinetu Dyrektora wraz z wc oraz Sekretariatu - remont separatek nr I i II, sali chorych nr 5, pom. sterylizacji brudnej na Bl. Operac. - przełożenie kostki betonowej wokół budynku (bez patio) oraz remont 2-ch nisz na patio. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151400
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1) posiadają uprawnienia do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia, o ile ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów, jakich żąda Zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów wg formuły: spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem niniejszego zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych [tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655- z późn. zmianami]- załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie wymóg złożenia dokumentów wymienionych w pkt.1, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczy każdego podmiotu. Dokumenty, o których mowa w pkt.1-3 mogą być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uwaga: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej do składania dokumentów o których mowa w pkt.1 stosuje się odpowiednio przepisy zawarte w § 2 ust.1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r.- poz.605 , z późn. zmianami.) 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z wyszczególnieniem minimum 3 robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wypełniony i podpisany załącznik nr 2. Za prace o podobnej wartości zostaną uznane zrealizowane zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70.000 zł brutto (dla zadania nr 1) i 60.000 zł brutto (dla zadania nr 2) każde. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na 2 zadania musi wykazać zrealizowanie zamówień o wartości nie mniejszej niż 130.000 zł każda. 2) Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 3. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że kierownik robót posiada uprawnienia budowlane oraz aktualne zaświadczenie z Izby Inżynierów Budownictwa. 3) W przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie /zał. nr 1 do SIWZ/, że będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do załączenia: - pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia INNE DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY 1) Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzorem umowy i nie wnosi do nich zastrzeżeń oraz uzyskał od Zamawiającego konieczne informacje i wyjaśnienia do przygotowania oferty - załącznik nr 4. 2) Oświadczenie, że wszystkie użyte do wykonania zamówienia materiały będą posiadać wymagane przepisami atesty - załącznik nr 5 3) Kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji uproszczonej poprzez wycenę (przedmiaru robót). mający na celu uzyskanie przez Zamawiającego ogólnej informacji o sposobie ustalenia ceny przez Wykonawcę. Ostatnia strona kosztorysu ofertowego musi zawierać podpis i imienną pieczątkę osoby uprawnionej. Uwaga! Wskazane jest aby sporządzony przez Wykonawcę kosztorys ofertowy stanowił odrębną całość i nie był spięty bądź zszyty z ofertą,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkso.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane, realizowane w ramach zadania pn. Termomodernizacja budynku kotłowni
Dodano: 2016-07-26 - Remont odtworzeniowy dachu budynku F wraz z wykonaniem dokumentacji powykonawczej w Szpitalu Dziecięcym im. prof. dr Jana Bogdanowicza
Dodano: 2016-07-26 - Remont pomieszczeń IIIp. Budynku A Szpitala Specjalistycznego Inflancka w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych wraz z pracami towarzyszącymi w zakresie odprowadzenia wód opadowych w Pawilonie nr 8 - sprawa nr EP/55/2016
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie roboty budowlanej pn.: Remont Centralnej Sterylizatorni wraz z przebudową instalacji, w budynku Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/23/16)
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych wraz z pracami towarzyszącymi w zakresie odprowadzenia wód opadowych w Pawilonie nr 8 - sprawa nr EP/38/2016
Dodano: 2016-07-05 - Niekłańska - Termomodernizacja - wymiana oświetlenia
Dodano: 2016-07-01 - Wykonanie roboty budowlanej pn.: Remont Centralnej Sterylizatorni wraz z przebudową instalacji, w budynku Mazowieckiego Centrum Stomatologii Sp. z o.o. przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/20/16)
Dodano: 2016-06-29 - Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
Dodano: 2016-05-06 - Roboty wykończeniowe sal operacyjnych na rozbudowywanym Bloku Operacyjnym Szpitala Powiatowego w Węgrowie
Dodano: 2016-04-07