Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych na nabrzeżach rzeki Motławy

Gdański Ośrodek Sportu ogłasza przetarg

  • Adres: 80-221 Gdańsk, ul. Traugutta
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 524 34 73 , fax. 058 524 34 93
  • Data zamieszczenia: 2019-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gdański Ośrodek Sportu
    ul. Traugutta 29
    80-221 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 524 34 73, fax. 058 524 34 93
    REGON: 58922800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sportgdansk.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych na nabrzeżach rzeki Motławy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Wykonanie robót remontowych na nabrzeżach rzeki Motławy” z podziałem na cztery części. 2. Zakres robót dla poszczególnych części zamówienia obejmuje m.in.: a) Część 1: Roboty remontowe na nabrzeżach rzeki Motławy – Targ Rybny – Most Wapienniczy: rozbiórka istniejących belek/ram odbojowych wraz z usunięciem szpilek kotwiących, montaż nowych belek/ram odbojowych na szpilkach stalowych; b) Część 2: Roboty remontowe na nabrzeżach przystani jachtowej TAMKA: rozbiórka istniejących belek/ram odbojowych wraz z usunięciem szpilek kotwiących oraz montaż nowych belek/ram odbojowych na szpilkach stalowych, wymianę wytyków pokładów cumowniczych; c) Część 3: Roboty remontowe na nabrzeżach rzeki Motławy – Sienna Grobla: wymiana pokładu wytyków cumowniczych (tzw. Y-bomów) na pokłady z drewna syntetycznego, wykonanie dodatkowych gretingów z drewna syntetycznego do wytyków nie wyposażonych w pokład, wymiana lin stabilizujących pomost pływający na nowe (wykonane ze stali nierdzewnej), wymianę i uzupełnienie drewnianych elementów amortyzujących; d) Część 4: Wymiana pokładów wytyków cumowniczych na przystani jachtowej zlokalizowanej przy ul. Szafarnia w Gdańsku: rozbiórka istniejących pokładów wytyków cumowniczych, wymianę pokładu wytyków cumowniczych (tzw. Y-bomów) na pokłady z drewna syntetycznego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do Wzoru Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu wymaga wpłacenia wadium w wysokości: a) Część 1: 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100); b) Część 2: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100); c) Część 3: 2 800,00 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100); d) Część 4: 2 700,00 zł (słownie: dwa tysiące siedemset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 5. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 46 1240 1268 1111 0010 3860 4109. 7. Tytuł przelewu: „Wadium - znak sprawy: ZP1/282/15/2019 Część nr ………….” 8. Datą wniesienia wadium jest data uznania na rachunku Zamawiającego, a nie data wydania dyspozycji przelewu. 9. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz Wykonawca do oferty dołącza kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginały dokumentu bez uszkodzenia oferty. 10. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż pieniądz, musi być ona sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy a) Wskazanie gwaranta poręczenia/gwarancji: b) Podmiot wystawiający poręczenie lub gwarancję c) Wskazanie podmiotu zlecającego ustanowienie poręczenia/gwarancji d) Wykonawca w imieniu którego ustanowiono poręczenie/gwarancję e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wspólnicy spółki cywilnej, konsorcjanci tworzący konsorcjum) Zamawiający prosi, aby w treści poręczenia/gwarancji wymienić wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub wskazać, że podmiot zlecający ustanowienie poręczenia/gwarancji działa w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, f) Wskazanie beneficjenta poręczenia/gwarancji Gdański Ośrodek Sportu z siedzibą w Gdańsku 80-221, ul. Traugutta 29, który działa w imieniu Gminy Miasta Gdańska g) Określenie zadania, którego dotyczy poręczenie/gwarancja Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego lub wskazanie na sygnaturę ogłoszenia o zamówieniu h) Zobowiązanie gwaranta do zapłacenia beneficjentowi kwoty poręczenia/gwarancji Z treści poręczenia/gwarancji musi jednoznacznie wynikać, że Gwarant zapłaci beneficjentowi kwotę gwarancji/poręczenia w przypadku zaistnienia każdej z okoliczności określonej w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarant w treści poręczenia/gwarancji może przytoczyć brzmienie wskazanych powyżej przepisów lub tylko je wskazać. i) Określenie kwoty poręczenia/gwarancji. (Niezależnie od tego czy wadium jest wnoszone w jednej czy w kilku formach, kwota wadium nie może być mniejsza niż kwota określona w pkt 1 powyżej. j) Określenie terminu ważności poręczenia/gwarancji – począwszy od upływu terminu składania ofert, a w przypadku jego zmiany począwszy od upływu ostatecznie ustalonego terminu składania ofert aż do upływu ostatniego dnia terminu związania ofertą. k) Zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano:  odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie;  zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;  zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o który mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia/gwarancji. 12. Poręczenie/gwarancja o treści, która ograniczałaby odpowiedzialność Gwarant wobec Beneficjenta jest równoznaczne z niewniesieniem wadium i skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub 5 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek nie ma zastosowania w niniejszym postępowaniu, ponieważ przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania licencji, koncesji lub zezwolenia aby wykonać przedmiot zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach