Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych, konserwacyjnych i awaryjnych w budynkach komunalnych będących w zarządzie Zamawiającego

Administracja Budynków Komunalnych w Wieleniu ogłasza przetarg

  • Adres: 64-730 Wieleń, Lipowa 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672561026
  • Data zamieszczenia: 2023-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Budynków Komunalnych w Wieleniu
    Lipowa 3
    64-730 Wieleń, woj. wielkopolskie
    tel. 672561026
    REGON: 004634316
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wielen.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych, konserwacyjnych i awaryjnych w budynkach komunalnych będących w zarządzie Zamawiającego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonywanie robót remontowych, konserwacyjnych i awaryjnych (roboty murowo-tynkowe, roboty zduńskie, wymiana kotłów i instalacji centralnego ogrzewania). W zakres zadania wchodzi:1.1 Roboty ogólnobudowlane: naprawa tynków wewnętrznych i zewnętrznych, przemurowania i otynkowania kominów, naprawa stolarki okiennej oraz naprawa, wymiana stolarki drzwiowej, naprawa, remont i zabezpieczenie pokryć dachowych, wymiana rynien i rur spustowych, wykonywanie obróbek blacharskich, przygotowanie lokali pod wynajem, podział i malowanie lokali komunalnych, klatek schodowych, naprawa i zabezpieczenia stropów, podsufitek itp.1.2 Roboty instalacyjne c-o oraz roboty zduńskie: remont, naprawa lub wymiana instalacji centralnego i etażowego ogrzewania z wymianą kotłów, grzejników itp., naprawa, przestawienie i postawienie pieców grzewczych kaflowych itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211310-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto. W przypadku, gdy wartości będą wyrażane w oświadczeniach w innych walutach niż Polski Złoty (PLN) muszą zostać one przeliczone przez Wykonawcę wg odpowiedniej Tabeli A lub Tabeli B kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego aktualnej na dzień publikacji ogłoszenia o zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych.Warunki udziału w postępowaniu mają na celu zweryfikowanie zdolności Wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków określonych w SWZ metodą „spełnia/ nie spełnia” na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SWZ. Niespełnienie, któregokolwiek z warunków spowoduje odrzucenie oferty (art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. b) PZP).3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach