Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych kanałów dopływowych i odpływowych ścieków znajdujących się na terenie COŚ w Częstochowie

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Srebrna 172/188
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
    Srebrna 172/188
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    REGON: 152082649
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych kanałów dopływowych i odpływowych ścieków znajdujących się na terenie COŚ w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych ścian zewnętrznych kanałów dopływowych ścieków do reaktorów biologicznych na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ulicy Srebrnej 172/188 w Częstochowie. Planowany zakres prac remontowych obejmuje m.in. remont dylatacji, uzupełnienie konstrukcji żelbetowej obiektu, skucie odspojonej wyprawy, oczyszczenie powierzchni, wykonanie warstwy szczepnej oraz uzupełnienie wyprawy i wykonanie warstwy zamykającej na całej powierzchni.Szczegółowy zakres prac (przedmiar robót) znajduje się w Załączniku nr 11 do SWZ. 1. Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienia w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie.2. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne.3. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie.4. Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco teren, na którym prowadzi roboty (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić ten teren do stanu jak sprzed rozpoczęcia robót. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.5. Powstałe w trakcie robót odpady są własnością Wykonawcy i koszt ich zagospodarowania należy uwzględnić w ofercie.6. Wykonawca na wyraźny wniosek Zamawiającego złoży zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku braku takiego wniosku zdemontowane elementy należy traktować, jako odpady powstałe podczas prowadzonych robót.7. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia oraz natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o ich wystąpieniu.8. Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie.9. Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania Dyspozytorowi wejścia i opuszczenia terenu zakładu wraz z podaniem ilości pracowników realizujących prace w danym dniu.10. Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji zamówienia na terenie Oczyszczalni Ścieków powinni być zapoznani z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. Dz.U. Nr 47 poz.401 w sprawie BHP odnośnie zakresu prac objętych zamówieniem. Podpisaną imienną listę należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie.11. Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia.12. Wykonawca zadania zobowiązany jest do zapewnienia kierownika robót, nadzorującego na bieżąco wykonywane roboty.13. Wykonawca zgłosi Przedmiot zamówienia do odbioru w terminie minimum 5 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania.14. Zamawiający w terminie 3 dni od dnia przesłania zgłoszenia o gotowości do odbioru końcowego, wyznaczy komisję odbiorową i poinformuje Wykonawcęo terminie odbioru.15. Wykonawca wraz ze zgłoszeniem do odbioru dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty:1) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na użyte materiały,2) pisemną gwarancję na wykonane roboty,3) oświadczenie kierownika robót o przeprowadzeniu prac zgodnie ze sztuką budowlaną oraz o doprowadzeniu terenu budowy do należytego stanu.16. Wszystkie roboty należy uzgadniać z uprawnionymi przedstawicielami Wydziału Głównego Mechanika.17. Wykonawca udzieli, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonywane roboty.Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót remontowych ścian kanałów odpływowych ścieków z reaktorów biologicznych pomiędzy reaktorem 08ha instalacją BIOGRADEX na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ulicy Srebrnej 172/188 w Częstochowie. Planowany zakres prac remontowych obejmuje m.in. remont dylatacji, uzupełnienie konstrukcji żelbetowej obiektu, skucie odspojonej wyprawy, oczyszczenie powierzchni, wykonanie warstwy szczepnej oraz uzupełnienie wyprawy i wykonanie warstwy zamykającej powierzchnię betonową na całej powierzchni.Szczegółowy zakres prac (przedmiar robót) znajduje się w Załączniku nr 12 do SWZ. 1. Organizacja robót powinna zapewnić jak najmniejsze utrudnienia w bezkolizyjnym i bezpiecznym poruszaniu się po obiekcie.2. Wykonawca własnym staraniem zorganizuje swoje zaplecze magazynowe i socjalne.3. Wykonawca zobowiązuje się do zabezpieczenia wszystkich niezbędnych materiałów oraz sprzętu specjalistycznego we własnym zakresie.4. Wykonawca zobowiązuje się porządkować na bieżąco teren, na którym prowadzi roboty (dotyczy to również dróg dojazdowych, z których korzystał) oraz po zakończeniu zadania doprowadzić ten teren do stanu jak sprzed rozpoczęcia robót. Z tytułu powyższych prac Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.5. Powstałe w trakcie robót odpady są własnością Wykonawcy i koszt ich zagospodarowania należy uwzględnić w ofercie.6. Wykonawca na wyraźny wniosek Zamawiającego złoży zdemontowane elementy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku braku takiego wniosku zdemontowane elementy należy traktować, jako odpady powstałe podczas prowadzonych robót.7. W przypadku wszelkich awarii i szkód powstałych na terenie prowadzonych robót Wykonawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia oraz natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o ich wystąpieniu.8. Wszystkie materiały użyte w realizacji przedsięwzięcia muszą posiadać certyfikaty i atesty oraz muszą być dopuszczone do użytkowania w budownictwie.9. Wykonawca zobowiązuje się do codziennego zgłaszania Dyspozytorowi wejścia i opuszczenia terenu zakładu wraz z podaniem ilości pracowników realizujących prace w danym dniu.10. Wszyscy pracownicy uczestniczący w realizacji zamówienia na terenie Oczyszczalni Ścieków powinni być zapoznani z przepisami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. Dz.U. Nr 47 poz.401 w sprawie BHP odnośnie zakresu prac objętych zamówieniem. Podpisaną imienną listę należy dostarczyć przed przystąpieniem do prac na obiekcie.11. Wykonawca przedstawi imienną listę pracowników oraz sprzętu technicznego biorącego udział w realizacji zamówienia.12. Wykonawca zadania zobowiązany jest do zapewnienia kierownika robót, nadzorującego na bieżąco wykonywane roboty.13. Wykonawca zgłosi Przedmiot zamówienia do odbioru w terminie minimum 5 dni kalendarzowych przed datą zakończenia zadania.14. Zamawiający w terminie 3 dni od dnia przesłania zgłoszenia o gotowości do odbioru końcowego, wyznaczy komisję odbiorową i poinformuje Wykonawcęo terminie odbioru.15. Wykonawca wraz ze zgłoszeniem do odbioru dostarczy Zamawiającemu następujące dokumenty:1) atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na użyte materiały,2) pisemną gwarancję na wykonane roboty,3) oświadczenie kierownika robót o przeprowadzeniu prac zgodnie ze sztuką budowlaną oraz o doprowadzeniu terenu budowy do należytego stanu.16. Wszystkie roboty należy uzgadniać z uprawnionymi przedstawicielami Wydziału Głównego Mechanika.17. Wykonawca udzieli, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonywane roboty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach