Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowych drogowych w zakresie remontu uszkodzonych nawierzchni schodów zewnętrznych oraz wewnętrznych ciągów komunikacyjnych - chodników od strony północnej budynku przy ulicy Gagarina 9, na terenie zarządzanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy DOM Polkowska.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2014-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowych drogowych w zakresie remontu uszkodzonych nawierzchni schodów zewnętrznych oraz wewnętrznych ciągów komunikacyjnych - chodników od strony północnej budynku przy ulicy Gagarina 9, na terenie zarządzanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy DOM Polkowska.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji i gwarancji. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót remontowych drogowych w zakresie remontu uszkodzonych nawierzchni schodów zewnętrznych oraz wewnętrznych ciągów komunikacyjnych - chodników od strony północnej budynku przy ulicy Gagarina 9, na terenie zarządzanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy DOM Polkowska. 1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą w szczególności roboty polegające na wykonaniu: a ) remontu kompleksowego ciągów pieszych chodników z płyt chodnikowych z wymianą na nawierzchnię z kostki brukowej gr. 6 cm, wymianą obrzeży chodnikowych wraz z wykonaniem warstw podbudowy zgodnych z przedmiarem robót Zamawiającego, b) remontu uszkodzonych nawierzchni schodów zewnętrznych wraz z naprawą warstw konstrukcyjnych schodów, c) innych robót drogowych zlecanych przez Zamawiającego, związanych z przedmiotem zamówienia i niezbędnych do jego kompletnego wykonania - w tym odtwarzanie uszkodzonych terenów zieleni. 2. Czynności, o których mowa w pkt. 1. będą wykonywane pod nadzorem inspektorów nadzoru Zamawiającego, wskazanych w zleceniu. 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy protokolarnie teren robót w ciągu trzech dni roboczych wg dni pracy Zamawiającego następujących po dacie podpisania umowy. Realizacja robót, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji rozpocznie się nie później niż w ciągu 2 dni po przekazaniu terenu robót i zakończy w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia następującego po dniu podpisania umowy. 4. Roboty drogowe, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji będą realizowane na odrębne, pisemne zlecenie przygotowywane przez Zamawiającego, ze szczegółowym określeniem lokalizacji przedstawionej na podkładach geodezyjnych, zakresu i ich przedmiarowej ilości. Prawidłowe wykonanie robót, potwierdzane będzie protokołem bezusterkowego odbioru końcowego robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego ds. robót drogowych. Wynagrodzenie za realizację robót, o których mowa w pkt. 1. wypłacane będzie po otrzymaniu faktury, wystawionej przez Wykonawcę. Faktura wystawiona będzie na podstawie zweryfikowanego przez inspektora nadzoru inwestorskiego kosztorysu zamiennego, sporządzonego w oparciu o zatwierdzony obmiar robót i ceny jednostkowe wynikające z kosztorysu ofertowego, który Wykonawca przedłoży w ofercie (sporządzonego na formularzu kosztorysu nakładczego, który jest załącznikiem do Rozdziału IV siwz Dokumentacji technicznej) oraz na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. Zlecenie wystawione zostanie przez Kierownika DOM Polkowska. 5. Osoby upoważnione przez Wykonawcę do kontaktów z Zamawiającym zobowiązane będą do zgłaszania się w okresie obowiązywania umowy w dni robocze i w godzinach ustalonych z Zamawiającym w celu pobierania zleceń. 6. Wszędzie tam, gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 7. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawiera dokumentacja techniczna w formie przedmiaru na roboty remontowe - stanowiąca Rozdział IV SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru drogowych brukarskich - stanowiąca Rozdział V SIWZ, ogólna specyfikacja techniczna: zieleń drogowa - stanowiąca Rozdział VI SIWZ, oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 1. Dokumentacją techniczną w formie przedmiaru robót, która stanowi Rozdział IV specyfikacji istotnych warunków zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru drogowych brukarskich - stanowiąca Rozdział V SIWZ, ogólna specyfikacja techniczna: zieleń drogowa - stanowiąca Rozdział VI SIWZ. 2.warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz.1409, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 4. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, 5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w tym: a) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy, b) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia i zakresu przedmiotu zamówienia w sytuacjach wskazanych w § 1 ust.4 i 6 istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III siwz. c) zmiany zakresu części przedmiotu zamówienia powierzonych podwykonawcom. d) w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika robót. e) Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z wykonania części robót objętych Zamówieniem, nie więcej jednak niż 25 % wartości zamówienia. f) w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może dokonać zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowymi Podwykonawcami, którzy będą realizowali część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. g) w przypadku zaistnienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych, które nie zostały przewidziane w przedmiarze robót, stanowiącym (Rozdz. IV siwz) niniejszej specyfikacji, koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać je na odrębne zlecenie Zamawiającego. Wartość zamówień dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. h) ograniczenia środków budżetowych na realizację zamówienia; i) zmiany zakresu rzeczowego i finansowego; j)zmiany zakresu części Przedmiotu zamówienia powierzonych Podwykonawcom; 10. Materiały i produkty, o których mowa w ust. 5 powinny odpowiadać wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w Ustawie o wyrobach budowlanych i posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa w odniesieniu do wyrobów podlegających tej certyfikacji. Dla pozostałych materiałów, z wyłączeniem wskazanych w rozporządzeniu MSWiA z dnia 24 lipca 1998 r. w sprawie określenia wykazu wyrobów nie mającego istotnego wpływu na spełnienie wymagań podstawowych oraz wyrobów wytwarzanych i stosowanych według uznanych zasad sztuki budowlanej (Dz. U. z 1998r., Nr 99, poz.637), posiadać deklarację zgodności z dokumentem odniesienia jakim jest Polska Norma, a w przypadku jej braku krajową aprobatą techniczną (AT) lub europejską aprobatą techniczną (ETA). Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikaty i deklaracje dopuszczające wyrób do obrotu i stosowania w budownictwie. 11.Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 12. Dla stwierdzenia prawidłowości wykonanych elementów zamówienia Zamawiający przewiduje łącznie w ciągu całego okresu wykonywania umowy przeprowadzenie, w ramach ceny podanej za realizację zamówienia, poniższych badań laboratoryjnych, w ilości nie większej niż: badanie nośności VSS podbudowy z kruszywa łamanego 2 szt. oraz badanie wskaźnika zagęszczenia podsypki piaskowej lub warstwy odsączającej 6 szt. 13. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) oraz zastosowane materiały, na czas min 36 miesięcy od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta. 15.Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2% wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 21 specyfikacji. 16.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 17. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. wykonaniu utrzymaniowych robót drogowych, obejmujących remonty i przebudowy uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych oraz ich oznakowanie, na terenach zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach