Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo – wykończeniowych w wybranych budynkach Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach – z lokalizacją w Częstochowie

Śląski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 40-032 Katowice, Jagiellońska 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Urząd Wojewódzki
    Jagiellońska 25
    40-032 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 000514259
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.uw.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo – wykończeniowych w wybranych budynkach Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach – z lokalizacją w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót remontowo - wykończeniowych pomieszczeń nr N7, N7a i N7B dla potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 7Wykonanie robót remontowo - wykończeniowych pomieszczeń Zintegrowanego Stanowiska Dyspozytorskiego i Koordynacji Medycznej w Częstochowie ul. Sikorskiego 82/94
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli:1. Dla Zadania częściowego nr 1 - Wykonanie robót remontowo - wykończeniowych pomieszczeń nr N7, N7a i N7B dla potrzeb Wydziału Spraw Obywatelskich w Częstochowie ul. Jana III Sobieskiego 7. Wykaże że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:- co najmniej 2 roboty budowlane, na czynnym obiekcie, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 tys. zł brutto każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty budowlane zostały wykonane prawidłowo, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i prawidłowo ukończone.2. Dla Zadania częściowego nr 2 – Wykonanie robót remontowo - wykończeniowych pomieszczeń Zintegrowanego Stanowiska Dyspozytorskiego i Koordynacji Medycznej w Częstochowie ul. Sikorskiego 82/94 Wykaże że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:- co najmniej 2 roboty budowlane, na czynnym obiekcie, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 5 tys. zł brutto każda, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty budowlane zostały wykonane prawidłowo, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i prawidłowo ukończone.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców (pod warunkiem, że podmiot ten wykona zamówienie w tym zakresie)4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach