Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo-modernizacyjnych holu głównego oraz głównej klatki schodowej budynku Urzędu Miasta Zakopane.

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
  • Data zamieszczenia: 2019-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 18 20 20 448, , fax. 182 020 448
    REGON: 65494800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo-modernizacyjnych holu głównego oraz głównej klatki schodowej budynku Urzędu Miasta Zakopane.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiot zamówienia: roboty remontowo-modernizacyjne ,wykończeniowe, rozbiórkowe oraz meblarskie holu głównego na parterze budynku Urzędu Miasta Zakopane przy ul. Kościuszki 13 oraz głównej klatki schodowej. 3.1. Zakres robot obejmuje: -roboty rozbiórkowe okładzin ściennych, -wymianę stolarki drzwiowej i okiennej na stolarkę p.poż o parametrach EIS-30 oraz EIS-60, -roboty elektryczne, -roboty hydrauliczne w zakresie c.o. oraz wymiany hydrantów p.poż -roboty murarsko-tynkarskie( w tym tynki strukturalne z betonu architektonicznego) -wykonanie sufitu podwieszanego z płyt gipsowo-kartonowych, -roboty stolarskie wykończeniowe, -roboty fliziarskie wykończeniowe, -roboty malarskie, - roboty budowlane inne Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej siwz na który składają się: 1) Dokumentacja projektowa 2) STWiOR 3) Przedmiar robót UWAGA 1. . Roboty objęte zamówieniem będą wykonywane na terenie czynnego obiektu użyteczności publicznej, Zamawiający wymaga aby były tak zorganizowane by w jak najmniejszym stopniu zakłócały bieżącą prace Urzędu. Konieczne do wykonania prace budowlane uciążliwe dla bieżącej działalności Urzędu maja być wykonywane po godzinach pracy Urzędu tj. poniedziałki po godzinie 17 wtorki-piątki po godzinie 15:30 do godziny 6ºº dnia następnego, oraz w dni wolne od pracy. W przypadku niezbędnej konieczności, dopuszcza się prowadzenie prac ” uciążliwych” w godzinach pracy Urzędu po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym. Każdorazowo po ukończeniu prac miejsca ogólnodostępne muszą być przez wykonawcę uprzątnięte z wszelkiego rodzaju pozostałości po wykonanych pracach( gruz, resztki materiałów itp.) UWAGA 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w przedstawionym projekcie. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3.3.Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zamontowane materiały .3.4.Stosownie do treści art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.-Kodeks pracy (t.j.Dz.U. z 2018r. poz.108) osób wykonujących czynności określone w pkt.3.1 siwz . (Zastosowana numeracja wynika z numeracji przyjętej w siwz)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty należy załączyć druk oferty sporządzony zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do siwz 2.Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a)w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru-pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b)w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.Do oferty należy załączyć zobowiązanie innego podmiotu ( na zasobach którego polega Wykonawca) do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 9 do siwz). Zamawiający wymaga aby dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego ( dokument ma być złożony w oryginale) wyrażał w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem, d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. 4. Wykonawca ma do oferty załączyć wyceniony kosztorys ofertowy zgodny z kosztorysem stanowiącym załącznik nr 1 do siwz. Wykonawca nie może pominąć żadnej pozycji kosztorysu lub dopisywać do niego swoich pozycji. Zamawiający informuje ze brak kosztorysu ofertowego załączonego do oferty będzie skutkować jej odrzuceniem jako niezgodnej z treścią siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach