Przetargi.pl
Wykonanie robót remontowo-konserwatorskich na fasadzie budynku Teatru Ludowego oraz modernizacja oświetlenia zewnętrznego budynku

Teatr Ludowy ogłasza przetarg

  • Adres: 31-948 Kraków, os. Teatralne 34
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6802100, 6802106 , fax. 012 6802155
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Teatr Ludowy
    os. Teatralne 34 34
    31-948 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6802100, 6802106, fax. 012 6802155
    REGON: 02787870000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót remontowo-konserwatorskich na fasadzie budynku Teatru Ludowego oraz modernizacja oświetlenia zewnętrznego budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-konserwatorskich na fasadzie budynku Teatru Ludowego oraz modernizacja oświetlenia zewnętrznego budynku zgodnie z poniższym zakresem prac : I. Prace remontowo-konserwatorskie 1. Odczyszczenie powierzchni metodą strumieniowo-ścierną 2. Tynki cyklinowane - renowacja ( uzupełnianie ubytków, hydrofobizacja, scalanie kolorystyczne). 3. Tynki gładkie lizen i płycin profilowanych, gzymsów, obramowań okiennych, - renowacja ( uzupełnianie ubytków, wypełnienie pęknięć, gruntowanie, przeklejenie pęknięć siatką, wykonanie gładzi w dwóch warstwach, gruntowanie, malowanie). 4. Kolumny budynek główny (odlewy) - renowacja ( odczyszczenie, uzupełnienie ubytków z obróbką, gruntowanie, malowanie). 5. Kolumny front - demontaż istniejących odlewów i zastąpienie ich nowymi wykonanymi na wzór kolumn z głowicami papirusowymi w portykach bocznych 6. Izolacja przeciwwilgociowa kolumn 7. Kolumny w latarniach doświetlających ponad dachem (odlewy) - renowacja ( odczyszczenie, uzupełnienie ubytków z obróbką, gruntowanie, malowanie). 8. Tynk terazzo - renowacja ( szlamowanie pęknięć, hydrofobizacja, scalanie kolorystyczne). 9. Tynk terazzo - uzupełnianie ubytków 10. Tynki gładkie kanałów wentylacyjnych 11. Gruntowanie i malowanie powierzchni tynków kanałów wentylacyjnych II Modernizacja oświetlenia zewnętrznego 1. Demontaż istniejącej instalacji oświetleniowej 2. Elementy modernizowanego oświetlenia zewnętrznego 3. Renowacja reklamy neonowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ustawy oraz spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym warunki opisane poniżej: 1. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonywania robót remontowo-konserwatorskich objętych zamówieniem , tj.: 2. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia/realizacje, zbliżone zakresem do robót remontowo-konserwatorskich, stanowiących przedmiot zamówienia oraz o wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł dla każdego zamówienia; 3. Wykonawca dysponuje osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami remontowymi przy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez tą izbę; 4. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy; 6. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełniania ww warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, składanych wraz z ofertą t.j.: 1. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 22 ust. 1 i art. 24 ustawy podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 1 do specyfikacji. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument ten lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania robót remontowo-konserwatorskich, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 2 do niniejszej specyfikacji, 6. Dokument stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami remontowymi przy zabytkach nieruchomych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez izbę samorządu zawodowego; 7. Wykaz wykonanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia i o wartości robót remontowo-konserwatorskich nie mniejszej niż 300 tys. zł każde zamówienie, z wykorzystaniem wzoru załącznika nr 3 do specyfikacji, wraz z podaniem: a. przedmiotu zamówienia (opisu czego dotyczyła robota budowana) b. daty rozpoczęcia i zakończenia zamówienia (miesiąc/rok) c. nazwy zamawiającego d. wartości brutto zamówienia. 8. Dokumenty wystawione przez podmioty, na rzecz których zamówienia określone w wykazie wykonanych zamówień zostały należycie wykonane, a także potwierdzające informacje, o których mowa punkcie 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludowy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach